Nysgjerrig_bris Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Par nære eller en stor krets? Er de fra jobb eller barndommen?
Zidji Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Blir vel to. En av de fra studietiden og den andre fra barndommen. Men har minimal kontakt og møtes bare 1-2 ganger i året. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Nysgjerrig_bris skrev (1 time siden): Par nære eller en stor krets? Er de fra jobb eller barndommen? Jeg har en gjeng fra vgs i hjembyen som jeg møter når jeg er hjemme. Utenom det har jeg en god venninne fra min første studentby hvor vi studerte det samme, to fra hey girl der jeg bodde før og nå to nye fra hey girl der jeg bor nå. Man får litt venner på veien når man har bodd ulike plasser men desto vanskeligere er det å holde kontakten. Er en del jeg anså som nære før men som bare har blitt bekjente nå. Anser ikke meg selv som en med mange venner, foretrekker og å ha få men dype vennskap. Anonymkode: fe4a8...8a2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 4 nære venner, som jeg har blitt kjent med på folkehøgskole og universitetet. Anonymkode: 547ad...89d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Jeg har mange løse vennskap og bekjente som jeg tar en prat med når vi treffes, men ingen veldig nære. Anonymkode: f3406...c6f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 Ingen venner i det hele tatt.... Anonymkode: 21339...4f5 1
Gjest Ghostface Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 Ingen. Hadde såkalte venner i barneskolen og ungdomsskolen, men etter den tid har jeg vært alene, og jeg er i slutten av trettiårene. Så har vel aldri hatt nære venner.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 Fire nære venner, tre av dem fra barndommen. To bor på hjemplassen så ser dem sjeldent, men ofte kontakt. Ei bor i samme by som meg. Den siste er fra KG faktisk:P Har ei venninne som er en kollega og bor like i nærheten. Ellers er det mest ganske perifere venner for jeg ser de så sjeldent men veldig hyggelig når vi treffes:) Dere som sier dere ikke har noen; alle fortjener å ha minst en skikkelig god venn! Forsøk finn-en-venn-tråden her på KG?:) Anonymkode: 3a3a6...bc9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 Har alltid hatt mange rundt meg, og flere nære venner og kolleger. Men nå har jeg ingen fjerne eller nære venner mer. Har hatt et par gode chatte-venner over flere år. En via Facebook og en via KG. Men dette har dødd ut, dessverre. Anonymkode: 8bf9a...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 1 venninne fra barselgruppe, hun og mannen er også vennepar 1 venninne fra ungdomsskolen, vi er i syklubb sammen, de er også vennepar 1 venninne som nå er blitt svigerinne, men vi gjør ting som venner/par 1 venninne fra videregående 1 vennepar vi fast går på kino/spiser ute med 1 nabo går tur med innimellom 1 fra barneskolen jeg ser hvert 4. År ca så mer bekjent Så ca 6/7 stk Holder mer en nok det. I tilegg kommer jo familie, kollegaer o.l Anonymkode: acf70...35e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 Jeg har en og det er typen min Anonymkode: 0e8a0...e7d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 2 nære venninner, men de treffer jeg sjelden dessverre. Har en venn i nærheten, men vi er ikke så nære. Har bekjentskaper, og familie, men skulle ønske jeg hadde noe dypere. Mange som har kommet og gått. Anonymkode: 07431...d89 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 5 nære venninner (gjeng) som møtes flere gang i mnd, og kanskje 15 venninner jeg treffer et par gang i året Anonymkode: 692e3...59d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 Jeg har ca.15 ganske nære venner, inkludert mannen min(min bestevenn❤️). Dessverre bor vi ganske spredt, så vi ses ikke så ofte. Anonymkode: d199d...25c 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #19 Skrevet 18. april 2022 Ingen venner ! Men, mange bekjente ! Anonymkode: add42...450
powerpuffen Skrevet 18. april 2022 #20 Skrevet 18. april 2022 (endret) Har i mange tilfeller vært litt tredje hjulet på vogna. Slik var det også når jeg studerte, og har nesten aldri følt med noen at "dette er min venninne", iallfall ikke etter at jeg flyttet for meg selv. Har to venninner som jeg er veldig nære med, men de bor på hjemstedet mitt, så vi treffes ikke så ofte. Men det er likevel de nærmeste jeg har. Vi snakker likevel ofte sammen. Utenom det har jeg mistet omtrent all kontakt med de jeg studerte med på bachelorgraden, ettersom alle har flyttet. Har fremdeles sporadisk kontakt med ei av de. På mastergraden har jeg blitt kjent med 0 mennesker. Har tatt omtrent alle fag fra hjemme i stua. Det suger... Ikke bor jeg veldig nære skolen heller. Kjenner praktisk talt ingen for tiden. Tuller ikke når jeg sier at KG er det mest sosiale jeg har hatt det siste året. Håper jeg får noen flere venninner når jeg begynner i ny jobb i sommer. Skal flytte til et nytt sted. Det ser jeg utrolig fram til, og gleder meg til å kunne danne nettverk på et nytt sted. Endret 18. april 2022 av Lacuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå