AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Hvordan uttrykker du det? I hvilken form for respons forventer du? Har du måtte la noe passere? Eller betyr din bestemthet at får den du peker ut? Anonymkode: 7f4cc...0f3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Kan ikke huske sist jeg var forelsket. Skulle ønske jeg klarte å bli det. Anonymkode: be66f...43a 1
Gjest AprilRyan Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Ikke spesielt ofte. Jeg kan bli betatt, men det stikker stort sett ikke særlig dypt. Jeg må nesten se personligheten hans og litt hvem han er før jeg blir forelsket. Blir ikke forelsket basert på overfladiske ting. De gangene jeg har blitt forelsket så har det utviklet seg fra å være noen jeg har truffet og funnet interessant. Så har vi begynt å henge sammen. Jeg uttrykker det vel på den måten at jeg tar initiativ til treff og kontakt og jeg har lyst til å være med den personen så ofte som mulig. De gangene jeg har vært forelsket så har det vært gjensidig så har ikke opplevd noe problemer rundt det.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Ekstremt sjeldent, men når jeg først blir det så blir jeg det virkelig. Anonymkode: 61ae6...ea5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Veldig sjeldent, og når jeg først blir det skjer det øyeblikkelig og varer i årevis. Har tildels fått de jeg har vært forelsket i, en for langvarig forhold og to for langvarig sexforhold som var selvpining. Jeg mister hodet og skjuler det ikke akkurat godt. Flaut å tenke tilbake på. Anonymkode: 91df4...ee6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Har kun vært ordentlig forelsket èn gang, er 31 år. Viser det ikke godt om jeg liker noen, så tar ikke de initiativ så er det null sjans. Liker at karer viser interesse, men må ikke være altfor på, da føler jeg meg fort kvelt. Anonymkode: 6141d...ea3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Veldig sjeldent nå. Var seriøst non stop forelska fra jeg gikk på barneskolen til jeg var 20. Nå er jeg 32 og har ikke vært forelsket på 12 år. Så.. har ikke sånn aaaaltfor mye med håp, men gjenkjenner det når det skjer, garantert. Anonymkode: 23130...064
DMS Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 Vore ulukkeleg forelska 2 gongar og lukkeleg forelska 1 gong… eller eg har vore forelska i den siste fleire gongar, telle det? Men det viste seg i ettertid å ikkje vere eit sunt forhold så…. Reknar med at eg ikkje kjem til å verte forelska igjen.
Tvist Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 Har vært singel i ett år nå. Ikke blitt forelsket i noen, bortsett fra tv profiler og Zelenskyj, men det teller ikke egentlig.
exictence Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 Blir veldig lett forelsket. Føler meg veldig heldig som blir det. Noen ganger blir det stor kjærlighetssorg, men så forelsker jeg meg på nytt 🥰 1
@Tone Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 Vært forelsket 3 ganger i livet i en alder av 40 år😉 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #13 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan uttrykker du det? I hvilken form for respons forventer du? Har du måtte la noe passere? Eller betyr din bestemthet at får den du peker ut? Anonymkode: 7f4cc...0f3 Har vært forelsket to ganger i mitt 40 år lange liv. Forrige gang var jeg etterhvert veldig bestemt og initiativ. Vi endte opp sammen og er gift. Andre gang er nå, denne må jeg bare la passere. Vi er begge gift om ikke lengre lykkelig. Jobber knallhardt for å komme meg over dette og for ikke å vise noe. Men observerer selv at jeg ikke klarer å skjule det, blir veldig glad av å være sammen med ham og er ubevisst veldig oppmerksom på ham. Anonymkode: 8ed6b...fc6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #14 Skrevet 19. april 2022 Veldig sjeldent. Har kun vært skikkelig forelsket tre ganger i livet, og vært forelsket i samme person i 10 år nå. Men det spiller ingen rolle, for jeg forelsker meg bare i heterofile kvinner uansett. Hadde kun et kortvarig forhold med en bifil kvinne en gang, men hun gikk tilbake til eksen sin, som er mann. Anonymkode: 804c1...467
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #15 Skrevet 19. april 2022 Er 38, og har vært forelska fem ganger i mitt liv. Har sommerfugler i magen med en nå, men ikke skikkelig forelska ennå. Blir det vel etter hvert om det utvikler seg Anonymkode: 6d21f...6b0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #16 Skrevet 19. april 2022 Jeg har kun blitt skikkelig forelska én gang. Da mistet jeg helt fullstendig forstanden, og ingen andre mennesker i verden betydde noe som helst. Heldigvis var det gjensidig. Og normaliteten kom tilbake igjen. (Ihvertfall delvis. Jeg kunne nok godt ha levd et helt liv på en øde øy med bare ham, uten å virkelig savne andre mennesker.) Vi er nå sammen på tjuende året, og jeg får fremdeles daglig sommerfugler i magen over at han er min. Anonymkode: b40ce...a1f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #17 Skrevet 19. april 2022 Jeg har aldri vært forelsket. Elsker ingen heller. Tror jeg er ganske skadet sånn egentlig. Anonymkode: 046bd...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå