Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 I Det siste har jeg hat den samme sex drømmen helle tiden. normalt drømmer jeg ikke om det. men de siste dagene så er det med samme person og akurat samme drøm er dette normalt og ha den samme sex drøm 3-4 dager på rad
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Normalt? Sikkert! So what? Kanskje du er forelska da veit du
Snabelsnuppa Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 Sakset fra Drømmetydning.no: "Å drømme om sex kan være så enkelt som at du har hatt en våt drøm uten noen spesiell betydning, eller så har det en litt mer omfattende symbolikk. Det kan være et symbol på at du må få et mer avslappet forhold til sex. Drømmen kan fortelle om sider ved din seksualitet du har fortrengt eller ikke vet om. Den kan symbolisere nærhet eller skjønnhet. Er du aggressiv tar du ikke nok hensyn til partneren. Drømmer om sex kan også vise at du er i utvikling på dette området." Vet ikke om du ble noe klokere jeg?
Nelle Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 Det er iallfall HELT normal å drømme den samme drømmen flere ganger etter hverandre. Nelle
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 Jeg drømmer det ofte og det er ikke noe erotisk med det en plass, jeg blir så skuffet når jeg våkner!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå