AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Min venninne som jeg bor sammen med er singel. Jeg er i fast forhold og hun går og venter på en fyr som vi begge har en fritidsaktivitet med, altså hver vår fritidsaktivitet og han er det eneste hun har snakket om i det siste. Hun er egentlig ganske utadvendt, og han er introvert og hun forteller at hun flere ganger har prøvd å snakke med ham uten at han tar initiativer overfor henne. Hun påstår at han liker henne, at hun merker det, og det har hun sagt siden 2020. Han er ganske hyggelig, men fremstår som arrogant synes jeg. Han hadde en veldig god jobb, som jeg har inntrykk av var et bra sted å jobbe, og han kaller firmaet for et fillefirma og en kebabsjappe etter at han fikk tilbud om en jobb i et større firma. J23 Anonymkode: 02686...72a
17.11 Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Du tenker at hun burde slutte å vente på han, eller hva er poenget ditt? Mulig du har rett, men dere er unge, dette finner hun nok ut av.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Hva er poenget med tråden? Anonymkode: 0dca2...23a 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Det er jo fult mulig han er mer åpen med henne enn han er med deg? 🤨 Høres ut som en trolletråd skrvet av en mann.. Anonymkode: 84869...a44
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Er han utlending? Anonymkode: 41677...26d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 Hun er ikke interessert i noen av dere som svarer, hun har ingen andre å snakke med og bruker KG som klagemur. Jeg vet han liker meg veldig godt forresten. Så flaut å bli outet på ett stort forum av ei venninne 😔 Anonymkode: b7b5b...b59 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 Velkommen tilbake når livet serverer dere skikkelige problemer. Anonymkode: 11646...ba6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun er ikke interessert i noen av dere som svarer, hun har ingen andre å snakke med og bruker KG som klagemur. Jeg vet han liker meg veldig godt forresten. Så flaut å bli outet på ett stort forum av ei venninne 😔 Anonymkode: b7b5b...b59 Umm, og du kom tilfeldigvis over denne tråden? Anonymkode: 670a3...d50
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #13 Skrevet 19. april 2022 Blander du introvert og innadvent? Du skriver som om utadvent, populær og pen er motsetninger til å være introvert? Man kan være en kombinasjon. Mange er introvert og utadvent samtidig. Man kan fint fungere sammen om en er innadvent og en er utadvent. Man kan fint fungere sammen om en er introvert og en er ekstrovert. Uansett hvilken type man er, er det viktig å sette seg inn i hvordan partneren fungerer og ta hensyn. Anonymkode: 2f711...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå