AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Vi har vel alle opplevd bra service, eller bitt oss merke i andre positive ting i en butikk. Hva skjedde? Jeg var en gang innom en interiørbutikk hvor den ansatte brukte god tid på kundene. Hun stod f.eks i en gardintrapp for å hente ned noe for en kunde, hvorpå en annen kunde kom bort til henne og spurte om noe. "God dag, det står der borte!", var svaret hun fikk. Hun var veldig flink med alle kundene. Endte med at jeg kjøpte det jeg skulle ha og så søkte jeg opp butikken på nettet og sendte ros. Fikk svar fra butikksjefen, som visste nøyaktig hvilken av hennes ansatt det var snakk om. Hun sa hun strekker seg langt for kundene. Jeg kommer definitift til å besøke den butikken igjen. Så er det andre butikker, spesielt klesbutikker som selger undgomsklær, hvor de ansatte ser deg med en gang du kommer inn og spør hva du trenger hjelp med. Anonymkode: c1bb2...779 1 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 (endret) Butikker som lar meg kikke i fred. Endret 18. april 2022 av AthenaRavenLuna
Narad Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Athena79 skrev (Akkurat nå): Butikker der de fotfølger deg og butikker der du ikke føler deg velkommen. Så du liker å bli fotfulgt og ikke føle deg velkommen? Siden du svarer en tråd som heter "Butikken du KOMMER til å besøke igjen"? 2
Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Ikke akkurat en butikk, men en ny fastfoodkjede: MAX ! Sykt gode burgere 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Narad skrev (Akkurat nå): Så du liker å bli fotfulgt og ikke føle deg velkommen? Siden du svarer en tråd som heter "Butikken du KOMMER til å besøke igjen"? Jeg leste trådtittelen feil. Og har endret svar.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Jeg har lest igjennom mye av den andre tråden, og jeg er tydeligvis ikke så fin på det. Selv om jeg handler bortimot daglig, så har jeg aldri slike opplevelser som enkelte opplever mange av. Så jeg er stort sett fornøyd. Men.. Der jeg bodde før var det en Menybutikk jeg gjerne kunne tenke meg å ha nærme nå også. Jeg har bare flyttet til nabobyen, så innimellom drar jeg tilbake bare for å handle på en usedvanlig god butikk. Alltid mange ansatte på jobb, blir aldri mer enn et par personer i kø før det åpnes en ny kasse, knallgod varmdisk, søndagsåpent og mye annet gjør at butikken stikker seg ut. Anonymkode: e7d28...268
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 3 minutter siden, Athena79 said: Jeg leste trådtittelen feil. Og har endret svar. Anbefaler å lese HI også, på generell basis. Anonymkode: e7d28...268 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 Skriver under på butikker der jeg ikke blir fotfulgt. Jeg blir også stadig mer glad i butikker med selvbetjeningskasser. Så kort sagt butikker som lar kunden i fred med mindre hun ber om hjelp. Anonymkode: 74219...f3b 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 Butikker som ikke maser om mersalg og lar meg kikke rundt på egenhånd, igjen uten å fotfølge meg. Vil jeg ha hjelp spør jeg SELV. Anonymkode: be6f1...23c 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 Jeg er ikke så nøye. Liker å få være i fred men greit selvfølgelig å få hjelp de få gangene jeg faktisk spørr. Har ingen butikker jeg aldri skal tilbake til og ikke nødvendigvis heller noen jeg syns er mye bedre enn alt annet, så tror det som oftest faller på hva de selger. Elsker slike dill dall butikker som Søstrene grene hvor jeg bare kan se på alt og ingenting. Kan skryte av den lokale big bite sjappa da. Det er ei som jobber der som er ekstremt glad hele tiden. Jeg skjønne rikke hvordan noen kan være så glad haha. Det er fint men blir også litt satt ut av hvor positiv hun er. Ikke negativt, bare uvandt og ikke noe jeg hadde klart å være hver eneste dag. Det var en periode jeg kjøpte lunsj der ofte og hun var like glad hveeeeer gang. Hyggelig dame. Anonymkode: 6dc4a...55d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Butikker som ikke maser om mersalg og lar meg kikke rundt på egenhånd, igjen uten å fotfølge meg. Vil jeg ha hjelp spør jeg SELV. Anonymkode: be6f1...23c Du skjønner det er jobben våres å tilby hjelp og mersalg. 😉 Anonymkode: 789fd...8f2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du skjønner det er jobben våres å tilby hjelp og mersalg. 😉 Anonymkode: 789fd...8f2 Jeg skjønner det. Men dere mister kunder av å mase på med mersalg og «hjelp». Anonymkode: be6f1...23c 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 Tvillingsjel skrev (1 time siden): Ikke akkurat en butikk, men en ny fastfoodkjede: MAX ! Sykt gode burgere MAX er ikke nye, de har vært i Norge i mange, mange år. For øvrig den kjeden jeg synes har de aller dårligste burgerne, enda dårligere enn McDonalds og Burger King. Har prøvd de en gang, aldri igjen. Løkringene var seige og hadde løkskall i seg, burgerne dryppet så mye av fett at de var nesten umulige å spise. Ble fett overalt Anonymkode: a98f8...ae5 3
A-hunter Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefaler å lese HI også, på generell basis. Anonymkode: e7d28...268 Det er mange som tror at hele verden sitter og venter på akkurat deres svar, så det rekker de ikke. Disse finner du særlig på Facebook, på kommentarsiden til lokalavisen og her inne.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 Max burgere. En ny burger kjede som har kommet til Norge. Den har vært lenge i Sverige og ansees som den beste burger kjeden i Sverige! Max burger og bytt ut potet fries med løkringer er mitt tips. Anonymkode: 6dbf3...abe 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Max burgere. En ny burger kjede som har kommet til Norge. Den har vært lenge i Sverige og ansees som den beste burger kjeden i Sverige! Max burger og bytt ut potet fries med løkringer er mitt tips. Anonymkode: 6dbf3...abe Max burgere er ikke gode! Fettete og sinnsykt mye dressing på dem! Anonymkode: a7653...ecd 1
Gjest ti10 Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner det. Men dere mister kunder av å mase på med mersalg og «hjelp». Anonymkode: be6f1...23c Mens noen kunder blir dødelig fornærmet fordi de ikke har fått tilbud om hjelp eller mersalg. Det er jo bare å lese den andre tråden om butikker man IKKE vil besøke igjen. Jeg synes virkelig ikke kunder bør bli sure for å bli spurt om de vil ha hjelp eller for at de får info om kampanjer. Det er mange som setter pris på det, og hvis man ikke tåler å bli spurt om man vil ha hjelp eller å få info om et tilbud, bør man heller holde seg til netthandel. Men jeg er enig i at den butikkansatte bør respektere et nei takk med en gang. Jeg blir også irritert når ansatte ikke respekterer et nei, men durer videre som om jeg ikke hadde sagt noe.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #19 Skrevet 18. april 2022 B-young på Strandtorget Lillehammer, nettopp fordi når du kommer inn sier de hei, bare si ifra hvis du trenger noe hjelp, så lar de deg være i fred med mindre du faktisk spør om hjelp, ikke går de etter deg og fotfølger deg heller. Ellers har jeg ikke så mye dårlige opplevelser uansett, bare orker ikke butikker der jeg ikke får kikke og prøve i fred. Anonymkode: 5f2c0...f2e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #20 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Max burgere. En ny burger kjede som har kommet til Norge. Den har vært lenge i Sverige og ansees som den beste burger kjeden i Sverige! Max burger og bytt ut potet fries med løkringer er mitt tips. Anonymkode: 6dbf3...abe Hvorfor tror flere av dere at MAx er en ny burgerkjede i Norge? Vi har hatt Max i Norge i over ti år. Anonymkode: c2f6a...f8a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå