AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Hundeelskere baserer hele saken sin på vanlige, servile og plebeiske egenskaper, og bedømmer intelligensen til et kjæledyr etter graden av samsvar med deres egne ønsker. Katteelskere unnslipper denne villfarelsen, avviser ideen om at underdanighet og slingrende selskap for mennesket er overlegne fordeler, og står fritt til å tilbe aristokratisk uavhengighet, selvrespekt og individuell personlighet sammen med ekstrem ynde og skjønnhet som karakterisert av det kjølige, smidige, kyniske, og u-erobrede herre over hustoppene. Hunden bjeffer og tigger og tumler for å underholde deg når du knekker pisken. Det gleder en saktmodighet-elskende bonde som nyter en stimulans til sin følelse av betydning. Og akkurat som mindreverdige mennesker foretrekker det underlegne dyret som løper begeistret fordi noen andre vil ha noe, på samme vis respekterer overlegne mennesker det overlegne dyret som lever sitt eget liv - og vet at barnslig kjeppkasting av tobeinte ikke er dens sak, og er under dens oppmerksomhet. Anonymkode: d8c57...d27 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Ja, kattemennesker er glupe, de som liker hund er dumme. Greit å få det ut? Anonymkode: 9ecf4...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Lurer på om opphavet til "crazy cat lady" har røtter i virkeligheten. Det kan se sånn ut til tider 😂 Crazy dog lady derimot, aldri vært en greie? Anonymkode: 9ecf4...d0c 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Hmmm, liker både katter og hunder jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Jeg liker katter like godt som hunder 😄 Nei dette er bare tull, du har hatt for mye ferie! Anonymkode: 2afa1...82b
Kalikalinka Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Herlighet, for noe pretensiøst piss - og det sier jeg som katteperson. 2
17.11 Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Uff, jeg er kattemenneske selv, men jeg liker ofte ikke typiske kattemennesker. Det blir rett og slett for sært for meg, noe denne tråden er et godt eksempel på. Nei, du har ikke samme personlighet som en katt bare fordi du liker katter. You wish! Katter er faktisk jævlig kule. 1
Gjest Natterangler Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 Athena79 skrev (7 minutter siden): Hmmm, liker både katter og hunder jeg. Jeg også. Lurer på om vi er dumme eller smarte da? ☺️
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 Jeg elsker både hunder og katter, er jeg både dum og smart da? Anonymkode: cdbd9...3fe
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 Er det oversatt via Google? Anonymkode: 02bf3...d17 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Er det oversatt via Google? Anonymkode: 02bf3...d17 Ikke umulig! Av en eller annen grunn tviler jeg på at noen som skriver "u-erobrede" vet hva "plebeisk" betyr. Anonymkode: 320ff...39c 1
Bålkaffe Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 Katteelskere, smarte. Hundeelskere, dumme. Me Tarzan, You Jane. Got it. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 Dagens 😂😂😂😂😂 ( liker begge. Nei eeeelsker faktisk ❤️❤️) Anonymkode: cdb0b...a6f
MyMichelle Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 Jeg elsker begge! Og har også hatt både hund og katt, men ikke samtidig. ❤️😺❤️🐶❤️
MyMichelle Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det oversatt via Google? Anonymkode: 02bf3...d17 Tipper det. Det ser i hvertfall ut til å være kopiert fra nett, uten å oppgi referanse…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 Feil. Den faktiske forskjellen mellom hundeeiere og katteeiere er at katteeiere er uansvarlige mennesker som vil ha et kjæledyr uten å ta seg tilstrekkelig av dyret. De vil slippe dyret sitt ut for å drite ned nabolaget uten å måtte plukke en eneste bæsj, for «det er jo ikke MIN katt som har driti der!» (nei, kanskje ikke, men katta di har garantert driti ned tusen andre steder, så du får ta en for laget) I tillegg vil de reise bort på helgetur, slippe katta ut og drite i resten. Anonymkode: 23557...db6
MyMichelle Skrevet 18. april 2022 #17 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Feil. Den faktiske forskjellen mellom hundeeiere og katteeiere er at katteeiere er uansvarlige mennesker som vil ha et kjæledyr uten å ta seg tilstrekkelig av dyret. De vil slippe dyret sitt ut for å drite ned nabolaget uten å måtte plukke en eneste bæsj, for «det er jo ikke MIN katt som har driti der!» (nei, kanskje ikke, men katta di har garantert driti ned tusen andre steder, så du får ta en for laget) I tillegg vil de reise bort på helgetur, slippe katta ut og drite i resten. Anonymkode: 23557...db6 Feil. Det er mye enklere å dra på ferie med hund, for man vet hele tiden hvor man har den. Biltur med hund er enkelt for de luftes i bånd, om ikke katten er vant å gå i bånd vil den ikke. Hvis katten ikke er innekatt (som veldig mange er), er det mye styr å overtale den til å komme inn når man vil. Katter «må» også steriliseres, det slipper man med hunder. Veldig mange katteeiere plukker opp skit innendørs, det slipper hundeeiere. Jeg har hatt både hunder og katter, og å ha hund er myyyye enklere. Å pukke skit ute er ikke noe i mot å plukke skit inne. Forøvrig ligger det masse skit på sykkelstiene året rundt her, og ikke noe av det er katteskit.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 Jeg mener oppriktig hundemennesker har psykopatiske trekk, men er ikke smarte nok til å manipulere og diktere over mennesker, så de får seg bikkje de kan herse med istedenfor. Jeg får teorien min styrket hver gang jeg er med et hardbarka hundemenneske. De hater katter, for katter kan de ikke bestemme over. Sier de sitt til bikkja, skal bikkja lyde. Hvis ikke venter det både kniping, knipsing, et slag eller brøling. Jada, ser eiere være voldelige mot hundene sine hele tiden. Jeg liker ikke hunder, og jeg sterkt misliker hundefolk. Anonymkode: dfee2...97e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå