Gå til innhold

Hva velger du helst av strømper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på hva jeg har i skuffa av riktig farge osv, men merker at jeg bruker mer stayups og til med strømper med belte enn jeg gjorde før. Er ikke veldig glad i strømpebuksestrikken rundt livet, men det er plusser og minuser med alt. Kommer selvsagt også an på antrekket. Ikke veldig sjarmerende om strømpekanten synes når jeg sitter. 

Så hva velger dere helst? 

Anonymkode: 6bb89...0d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Varm strømpebukse i ull, bomull eller fleece. Er mann, så bruker det mest som kosebukse hjemme, eller under shorts eller bukse når det er kaldt. 

Anonymkode: 862e7...495

Skrevet

Nylonstrømper til kjoler og skjørt samt tunika

Ullstrømper hvis det er kaldt, til trening osv.

AnonymBruker
Skrevet

Knestrømper i ull er det jeg bruker av strømper, ellers sokker. 

Anonymkode: 3b5d0...c85

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare ankelsokker

Anonymkode: cdeff...558

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare hvite ankelsokker, men bruker strømpebukse innimellom, feks hvis jeg skal ha kjole eller av og til under jeans. Bruker bare hold-in strømpebukse og får helt sykt fin rumpe av det!😅

Anonymkode: 93ead...ac7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 23.04):

Bruker bare hvite ankelsokker, men bruker strømpebukse innimellom, feks hvis jeg skal ha kjole eller av og til under jeans. Bruker bare hold-in strømpebukse og får helt sykt fin rumpe av det!😅

Anonymkode: 93ead...ac7

Bruker ribbestrikkede strømpebukser om det er kaldt, men alltid med sokker over, ofte hvite Nike. Er det enda kaldere, knelange ullstrømper over i ett eller to lag. De er vel egentlig midt på låret lange. 

Anonymkode: 3b5d0...c85

Skrevet

Vanlige sokker eller ankelsokker, er ikke så nøye med det så lenge fargen eller mønster ikke kræsjer med resten av antrekket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...