AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Tenkte vi kunne drive litt svogerforskning her. De mennene som kvinner flest ser kunne tenke seg å være i forhold med, er de sammen med like bra kvinner? Tenker da menn som ser alminnelig bra ut/veldig bra ut, er aktiv, har jobb og god arbeidsmoral, fungerer sosialt, bruker tid med barna sine og som har interessert utover gaming. Anonymkode: fecb9...cb9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Overraskende nok synes jeg de fleste flotte menn er sammen med mindre flatterende damer, men det kan jo være de har forandret seg etter barnefødsler ol, men det må jo være litt kjipt for begge parter. Anonymkode: 41474...fe3 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Er jo vanskelig å måle "nivå" siden menn og kvinner kanskje ser etter forskjellige ting er du en hetero kvinne dømmer du andre kvinner annerledes enn en hetero mann osv. Noen verdsetter andre ting enn deg osv. Anonymkode: b4031...788 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Nei, sånne menn gjør damer bortskjemte og late. Anonymkode: ba29c...51c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Mine mest attraktive mannlige venner er sammen med kvinner jeg ville karakterisert som mindre attraktive damer enn dem. Det er jo en overflatisk observasjon som jeg ikke tenker over bortsett fra hvis spørsmålet kommer opp eksplisitt. Men de er helt herlige damer begge to. Personlighetsmessig og aktivitetsmessig står de helt i stil. Anonymkode: d89e8...acd 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Mannen min er en sånn en, og jeg vil definitivt si at han er i en liga over meg hvis vi kun skal se på utseendet. Samtidig får jeg mye skryt for personligheten min. Han elsker at jeg har så mye gjennomføringsvilje, alltid har nye ideer og er impulsiv. Samtidig er jeg veldig sosial og inkluderende og han sier ofte at livet hans er rikere og mer begivenhetsrikt etter han møtte meg. Men ja, han er definitivt over meg utseendemessig og mtp fysikk. Han trener mye og har en fysisk krevende jobb. Hvis det var det du tenkte på. Anonymkode: 1c366...5c3 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Min bror og svigerinne er et superpar. Pene og bra. Samme nivå. En venninne av meg dejter alltid under sitt nivå, en annen venninne er på samme nivå med mannen sin, en annen under. Finnes ikke noe mønster i min sosiale krets. Anonymkode: fd421...58d 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 Menn som kan velge og vrake har gjerne prøvd seg på en lang rekke kvinnfolk og holder seg unna de jålete utseendefokuserte, nevrotiske, needy og forlangende damene. De tar heller ei som er litt mindre fysisk attraktiv, men som er familiekjær, selvoppofrende, god mor og emosjonelt stabil. Anonymkode: 6fad3...d3d 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 Jeg kommer egentlig ikke på en eneste "bra mann" fordi om du kjenner folk litt bedre så veit du bedre enn å tenke han er bra selv om han ser sånn ut så utsiden. Anonymkode: 671a4...76f 6 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Menn som kan velge og vrake har gjerne prøvd seg på en lang rekke kvinnfolk og holder seg unna de jålete utseendefokuserte, nevrotiske, needy og forlangende damene. De tar heller ei som er litt mindre fysisk attraktiv, men som er familiekjær, selvoppofrende, god mor og emosjonelt stabil. Anonymkode: 6fad3...d3d De egenskapene forsvant da den moderne feminismen overtok😅 Anonymkode: c1149...9df 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De egenskapene forsvant da den moderne feminismen overtok😅 Anonymkode: c1149...9df Det er jo ikke bra å være selvoppofrende. Man blir utbrent og deprimert av det. Anonymkode: 2d9f3...c25 12 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De egenskapene forsvant da den moderne feminismen overtok😅 Anonymkode: c1149...9df Moderne feminisme: likeverd, kvinner og menns skal være likestilte hva angår husarbeid og emosjonelt ansvar/oppfølging av hverandre og barna. Men er endel menn som ser etter noen de kan utnytte til å gjøre det de selv synes er kjedelig og krevende. Anonymkode: 2d9f3...c25 9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 Utseendemessig synes jeg mannen ofte er kjekkest. Men damene deres er ofte grepa kvinnfolk. Jeg synes også mannen min er penere enn meg. Anonymkode: a39e1...1b5 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 Mannen min og jeg var begge flotte og smekre når vi giftet oss. Etter hvert som vi har fått flere barn har jeg virkelig innsett hvor ufattelig rotete og prokrastinerende han er. Og det tar meg ufattelig mye tid og energi hver eneste dag å måtte rydde etter både gubbe og unger. Jeg har blitt 10 kilo tyngre og MYE surere og i dårligere form. Men han er godt informert om at dette er hans eget valg, i og med at han velger å legge alt på meg på tross av at vi begge er i krevende fulltidsjobber. Jeg kan også tydelig se hvordan et vennepar av oss har det på samme vis. Mannen prioriterer å pleie seg selv med trening og kompiser og legger alt av Hjem AS over på sin fulltidsarbeidende kone. Hun er nå tynn som en strek og ser ti år eldre ut enn ham. Vi kommer begge til å bryte ut straks barna flytter. Anonymkode: 0f30a...d6f 9 8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 Mannen min er veldig kjekk og er per tiden finere enn meg. Jeg har født to tette barn, hvorav den yngste er ni mnd, og det synes på kroppen. Han trener flere ganger i uken og jeg sliter med delte magemuskler og bekkenleddssmerter. Jeg er fortsatt ansiktspen, ser velstelt ut og har en jobb med høyere status og lønn. Så vi ligger nok ganske likt på attraktivitetsskalaen totalt sett. Av vår nærmeste omgangskrets er det vanlig at kvinnene ser best ut, men på grunn av at vi er i småbarnsfasen ser det litt annerledes ut nå. Anonymkode: 5aed7...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 Jeg kommer ikke på noen skikkelig bra menn som alle vil være sammen med i min omgangskrets. De fleste menn i min omgangskrets er normale menn som stiller opp for kone og barn. Men det er ikke en eneste en av dem jeg ville hatt. De har stort sett normalt utseende og kropp og er normalt hyggelige. Mulig at jeg ser dem gjennom en form for søsterbriller fordi jeg har min egen mann jeg er veldig fornøyd med. De fleste er sammen med damer i sin egen liga. Han ene er vel kanskje sammen med ei over sin liga. Anonymkode: d0dfd...3a1 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #17 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Overraskende nok synes jeg de fleste flotte menn er sammen med mindre flatterende damer, men det kan jo være de har forandret seg etter barnefødsler ol, men det må jo være litt kjipt for begge parter. Anonymkode: 41474...fe3 Vi er nok et slikt par. Min mann holder seg bedre enn meg. Kanskje ikke så rart når jeg har født tre barn, og i tillegg har vært gjennom en tøff sykdom. Min kjære trener også 5 dager i uka. Det har ikke jeg lenger krefter til. At det er kjipt for begge parter utelukker den faktoren som er særdeles vesentlig i vårt forhold; Vi elsker hverandre. Har gjort det gjennom barnefødsler og sykdom, og gjør det ennå. Mye mulig noen tenker som deg når de ser oss, men de trenger egentlig ikke se så lenge for å se at min mann virkelig elsker meg. Han skjuler ikke akkurat det. Ikke engang da jeg var veldig preget av sykdom elsket han meg noe mindre. Vi har vært sammen i 20år. Jeg var absolutt på høyde med ham tidligere. Ble regnet som veldig pen. Jeg har vel fremdeles en del pene trekk også, som øyne og munn, og det er ikke slik at jeg har blitt stygg. Jeg er bare mer vanlig, litt overvektig og ikke helt ung lenger. Min mann synes heldigvis fremdeles at jeg er flott, og elsker meg fremdeles. Mye mulig dette kommer til å snu på et tidspunkt også. Jeg synes min far holdt seg mye bedre enn min mor i 50 årene, men i 60 årene snudde det. Da ble han en gammel mann, men hun var fremdeles flott for alderen. Nå i 70 årene er der også hun som holder seg best. Kjærligheten dere har også holdt gjennom dette. Det er naturlig å bli eldre, og man slutter ikke nødvendigvis å elske selv om man eldes litt i utakt. Mulig noen tenker at min mann kunne fått en flottere kvinne enn meg nå, men han har elsket meg i 20 år, og gjør det ennå. Det er ikke trist, det er fint. For begge. Anonymkode: 06efc...851 7 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Mine mest attraktive mannlige venner er sammen med kvinner jeg ville karakterisert som mindre attraktive damer enn dem. Det er jo en overflatisk observasjon som jeg ikke tenker over bortsett fra hvis spørsmålet kommer opp eksplisitt. Men de er helt herlige damer begge to. Personlighetsmessig og aktivitetsmessig står de helt i stil. Anonymkode: d89e8...acd Hvor gammel er disse damene? Er de passert 35 er jo ikke det så rart. Mannen et fortsatt aktuell, mens dama har forfalt. Anonymkode: 7f4cd...d41
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #19 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er disse damene? Er de passert 35 er jo ikke det så rart. Mannen et fortsatt aktuell, mens dama har forfalt. Anonymkode: 7f4cd...d41 Det er nok ikke 25-åringer vi diskutere nei. Anonymkode: a39e1...1b5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #20 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er disse damene? Er de passert 35 er jo ikke det så rart. Mannen et fortsatt aktuell, mens dama har forfalt. Anonymkode: 7f4cd...d41 Hvor i landet bor du? Kom til Oslo du, så skal du få se mange flotte damer på 35+++ Anonymkode: ca86e...eb3 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå