Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt badekåper som rekker lenger enn til midt på leggen?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Har ikke alle de "katalog"-firmaene det a? Tror jeg har sett det. Og på sånne "Bogerud" og sånn
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 Men lenger enn til midt på leggen, finnes det da?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 Mer fotsid? Ja, jeg skulle tro det. Er noe jeg leter etter også det. Fant i Spania i sommer, men ettersom jeg gikk amok på shopping i to uker der nede og måtte fylle resten av familiens kofferter med innkjøpene mine samt måtte legge igjen ting så fikk jeg beskjed om å "drite i å kjøpe den jævla badekåpen" på butikken...
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 Er fotside jeg er ute etter ja. Virker som de fleste er en av to lengder. Enten midt på låret eller midt på leggen.
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #6 Skrevet 4. november 2005 Det kan jo tenkes at Frysepulver er veldig kortvokst.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 Nei, men søsteren min er det - hun tar veksthormon da, så vi har jo håp om at hun stiger litt Jeg er nesten 170, ganske på normalen vil jeg tro
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #8 Skrevet 4. november 2005 http://www.petshopgirls.no/html-sider/Shop...KB-badekape.asp
Gjest Fruktfat Skrevet 4. november 2005 #11 Skrevet 4. november 2005 http://www.petshopgirls.no/html-sider/Shop...KB-badekape.asp ← så smart! den må jeg kjøpe til vesle-gullet mitt! tenk så praktisk etter at hun har tatt et bad! serøst; jeg ser også etter en sånn badekåpe, i frotte, stor og god. (nå bruker jeg sambos) kanskje herrebutikker kan være noe?
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #12 Skrevet 4. november 2005 Slike får man på undertøysbutikker. Kjøpte en slik til moren min forrige jul, kostet ved rundt 600-700
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #13 Skrevet 4. november 2005 serøst; jeg ser også etter en sånn badekåpe, i frotte, stor og god. (nå bruker jeg sambos) kanskje herrebutikker kan være noe? ← Hm, kanskje det ja. Men jeg er litt redd for at den skal bli for stor i overkroppen og ermene da. Vet at det går an å brette opp, men det er jo litt greit at den ikke ser ut som en søppelsekk.
Salt Skrevet 4. november 2005 #14 Skrevet 4. november 2005 (endret) Jeg kjøpte en på Princess for ikke så lenge siden. Den går ned til anklene, og er i deilig, hvit frottè. Endret 4. november 2005 av Salt
Grooo Skrevet 4. november 2005 #15 Skrevet 4. november 2005 Takk for gode tips, jeg har også vært på jakt etter ny badekåpe
Gjest fruktfat i.i Skrevet 4. november 2005 #16 Skrevet 4. november 2005 Hm, kanskje det ja. Men jeg er litt redd for at den skal bli for stor i overkroppen og ermene da. Vet at det går an å brette opp, men det er jo litt greit at den ikke ser ut som en søppelsekk. ← akkurat derfor jeg ser etter en egen...
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #17 Skrevet 4. november 2005 Jeg kjøpte en på Princess for ikke så lenge siden. Den går ned til anklene, og er i deilig, hvit frottè. ← pris?
Gjest gjest 0 Skrevet 4. november 2005 #18 Skrevet 4. november 2005 Jeg var innom H&M i stad og der hadde de, men om de rekker deg lengre enn midt på leggen vet jeg ikke... Jeg er nemlig bare 160 og de så lange nok ut for meg da... Jeg så også de hadde i sparkjøp katalogen til 149 kr og de så skikkelig gode ut faktisk! Men jeg tror ikke noen av disse var frotte da....
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #19 Skrevet 4. november 2005 Sparkjøp sine så ok ut, men de hadde broderier på, og det liker ikke jeg
Gjest gjest 0 Skrevet 4. november 2005 #20 Skrevet 4. november 2005 Det var ikke mye var det det? Jeg så bare at det var litt pynt på venstre side? Men selvfølgelig.. hvis man ikke liker det i det hele tatt hjelper det ikke hvor lite det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå