AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Jeg bruker så lang tid før jeg klarer å få klitorisorgasme. Jeg må bruke noe hardt, og det må gjøres fort. De mennene jeg har vært med blir jo sliten i hånda😅 Noen ganger varer orgasmene flere sekunder, mens noen ganger ca 2 sek, og da føler jeg ikke jeg blir «ferdig.» De beste orgasmene har jeg faktisk fått mens jeg sover. (Våkner da.) Det kjennes inni hele underlivet, og vare i kanskje 30 sek. Hva slags orgasme kan dette være? Anonymkode: 00710...c5f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker så lang tid før jeg klarer å få klitorisorgasme. Jeg må bruke noe hardt, og det må gjøres fort. De mennene jeg har vært med blir jo sliten i hånda😅 Noen ganger varer orgasmene flere sekunder, mens noen ganger ca 2 sek, og da føler jeg ikke jeg blir «ferdig.» De beste orgasmene har jeg faktisk fått mens jeg sover. (Våkner da.) Det kjennes inni hele underlivet, og vare i kanskje 30 sek. Hva slags orgasme kan dette være? Anonymkode: 00710...c5f Sånn er jeg også! Bruker klitorisvibrator nesten hver gang, fordi det er så slitsomt å skulle bruke hendene Men at man kunne våkne av orgasmer, hadde jeg ikke hørt om før KG. Skulle ønske at jeg kunne oppleve det selv. Du er i hvert fall skikkelig heldig med den! Anonymkode: 30b8b...541
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sånn er jeg også! Bruker klitorisvibrator nesten hver gang, fordi det er så slitsomt å skulle bruke hendene Men at man kunne våkne av orgasmer, hadde jeg ikke hørt om før KG. Skulle ønske at jeg kunne oppleve det selv. Du er i hvert fall skikkelig heldig med den! Anonymkode: 30b8b...541 Skulle ønske jeg kunne få det sammen med kjæresten. Misunner de som får klitorisorgasme av litt oralsex. Det må hardere til verks med meg. Anonymkode: 00710...c5f
Bamseklemmer Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Orgasme på 2 sekunder??? Tenkte det var umulig for hjernen å posjonere så korte orgasmer, uten at den tømmer hele begeret ditt... I serial orgasmer skjer jo nettopp dette med posjoneringen, men med litt mere sekunder for hver orgasme. Begeret fylles opp igjen i rekordfart, fordi orgasmen er så deilig og lykken blir så stor.. Så få 5 eller flere orgasmer på rad, er normalt for de som klarer det. Men 2 sekunder kan være at du er i en begynnende fase, av å klare å få serial orgasmer. Har du prøvd å vente i 10 sekunder etter orgasmen, før du fortsetter igjen? Da kan det hende at du får orgasme igjen. Det er de 10 sekundene hjernen trenger å fylle opp igjen..
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Orgasme på 2 sekunder??? Tenkte det var umulig for hjernen å posjonere så korte orgasmer, uten at den tømmer hele begeret ditt... I serial orgasmer skjer jo nettopp dette med posjoneringen, men med litt mere sekunder for hver orgasme. Begeret fylles opp igjen i rekordfart, fordi orgasmen er så deilig og lykken blir så stor.. Så få 5 eller flere orgasmer på rad, er normalt for de som klarer det. Men 2 sekunder kan være at du er i en begynnende fase, av å klare å få serial orgasmer. Har du prøvd å vente i 10 sekunder etter orgasmen, før du fortsetter igjen? Da kan det hende at du får orgasme igjen. Det er de 10 sekundene hjernen trenger å fylle opp igjen.. Kanskje ikke så kort tid, men iallefall ikke mange sekunder. Det skjer ofte hvis jeg har fått orgasme tidligere samme dag. Da blir det vandkeligere å få igjen av en eller annen grunn. Anonymkode: 00710...c5f 1
Bamseklemmer Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Ok.. det begeret jeg skrev som inneholder orgasmen, er jo selve lystrussenteret. Det måles mengde av det du mottar fra erogene soner og stimuli. Jo mere du onanerer jo mere utvikler du orgasmene dine, men det kommer til en tid der onani ikke hjelper stort lengre. Hjernen må ha hvile for at det skal bli såpass deilig at du får orgasme igjen... Jeg tror grunnen din er at du ikke klarer å få orgasme igjen, pga av for lite hvile eller for lite impulser fra erogene soner eller stimuli.. Jeg leste at du må bruke stimuli på klitten hardt og fort.. og det kan være forklaringen på dette. Da maser du på at hjernen din skal sende ut orgasmer, da blir de også korte. Fort og hardt kan hjernen oppfatte som stress, det er ikke opptilamalt for at du skal klare å slippe ut hele orgasmen i mange sekunder.. Virker ikke dette fornuftig? Det er bare en biologisk forklaring. Skal du nyte onani i fulle drag, med høyere nytelse.. er forklaringen beroliggelse, kjenne etter impulser fra erogene soner og stimulering av klitt, forbedring av blodsirkulasjon til nerveceller som gjør at du blir mere sensitiv. Fjern hodet for all støy som stress, usikkerhet, tenker for mye på orgasmen. Å rotere med underliv og bruk av fantasier, påvirker hjernen din i positiv retning.. og jo mere erogene soner du bruker av kroppen din, sender deg enda nærmere orgasmen. Fantasier er som en skjult erogen sone, det er egentlig et supert verktøy for å oppnå orgasme.. enten vi er singel eller i et forhold😅 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Ok.. det begeret jeg skrev som inneholder orgasmen, er jo selve lystrussenteret. Det måles mengde av det du mottar fra erogene soner og stimuli. Jo mere du onanerer jo mere utvikler du orgasmene dine, men det kommer til en tid der onani ikke hjelper stort lengre. Hjernen må ha hvile for at det skal bli såpass deilig at du får orgasme igjen... Jeg tror grunnen din er at du ikke klarer å få orgasme igjen, pga av for lite hvile eller for lite impulser fra erogene soner eller stimuli.. Jeg leste at du må bruke stimuli på klitten hardt og fort.. og det kan være forklaringen på dette. Da maser du på at hjernen din skal sende ut orgasmer, da blir de også korte. Fort og hardt kan hjernen oppfatte som stress, det er ikke opptilamalt for at du skal klare å slippe ut hele orgasmen i mange sekunder.. Virker ikke dette fornuftig? Det er bare en biologisk forklaring. Skal du nyte onani i fulle drag, med høyere nytelse.. er forklaringen beroliggelse, kjenne etter impulser fra erogene soner og stimulering av klitt, forbedring av blodsirkulasjon til nerveceller som gjør at du blir mere sensitiv. Fjern hodet for all støy som stress, usikkerhet, tenker for mye på orgasmen. Å rotere med underliv og bruk av fantasier, påvirker hjernen din i positiv retning.. og jo mere erogene soner du bruker av kroppen din, sender deg enda nærmere orgasmen. Fantasier er som en skjult erogen sone, det er egentlig et supert verktøy for å oppnå orgasme.. enten vi er singel eller i et forhold😅 Synes ikke det er like godt å ta selv på mine erogene soner, som når en anne gjør det. Men takk for forklaring, det ga mening. 😊 Anonymkode: 00710...c5f 1
Bamseklemmer Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes ikke det er like godt å ta selv på mine erogene soner, som når en anne gjør det. Men takk for forklaring, det ga mening. 😊 Anonymkode: 00710...c5f Oij... å ta på sine egne erogene soner fungerer ikke like bra for alle... men det føles bedre hvis man elsker seg selv😉 Men en tynn gummihanske, kan lure hjernen med å tro at det er noen andre😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå