AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Han åpnet ikke snappen min på 3 dager og snapscoren hans har ikke endret seg på flere dager. Prøvde å ringe på snap, men ingen svar. Vi har hatt helt ok kommunikasjon og dette er rart. Hva kan det være. Snap står levert og jeg kan se både snapscore og ,,bestevenner,, emoji ved siden av. Hva kan det være ? Anonymkode: af417...13e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Det er mange som ikke er inne på snapchat hver dag, og som skrur av varslene. Du kan jo prøve å sende en vanlig melding eller noe. Hvis ikke dere er 15 år da. Anonymkode: 4fd72...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Stalker 😄 Jeg har slått av varslene på Snap. Herregud så masete den appen kan være. Særlig hvis du er medlem av grupper og folk kommenterer bildene til hverandre. Så derav glemmer jeg appen av. Jeg er også ufattelig lei av at folk sender de samme bildene av de samme hver dag. Posering på treningssenteret, på konsert, på pub, barn som har lært seg å klappe, le eller whatever. Så det kan fort gå ett døgn eller to før jeg åpner den. Anonymkode: 8861f...afa 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Han er vanligvis veldig aktiv på snap og har veldig høy snapscore. Sjekket pga han ikke åpnet og sjekket igjen etter flere dager uten svar 🤷🏻♀️ Ingen endring ts Anonymkode: af417...13e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er mange som ikke er inne på snapchat hver dag, og som skrur av varslene. Du kan jo prøve å sende en vanlig melding eller noe. Hvis ikke dere er 15 år da. Anonymkode: 4fd72...fb7 Vi kommuniserer via snap og det har vi gjort lenge. ts Anonymkode: af417...13e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi kommuniserer via snap og det har vi gjort lenge. ts Anonymkode: af417...13e Kanskje han er ute å koser seg i sola eller noe.. Utrolig deilig med pause fra sosiale medier i blant Anonymkode: 4fd72...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå