AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg skal lage pastasalat til lunsj og har åpnet en hermetikkboks med picnic skinke. Ser jeg ikke trenger hele. Vet man ikke bør oppbevare mat i hermetikkboks etter åpning, så har lagt resten av skinka i en pose i kjøleskapet. Kan jeg forvente den fortsatt er brukbar om 2 dager? Anonymkode: 67adf...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. april 2022 #2 Del Skrevet 18. april 2022 Ja. Jeg pleier å fryse det ned- går bra det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Del Skrevet 18. april 2022 Hadde gott den 5 dager i kjøleskap. To dager er ikke noe problem Anonymkode: 33068...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Del Skrevet 18. april 2022 Ok, takk for svar. Har ikke brukt den på flere år, men mente den fikk en gråere farge ganske raskt?, men husker kanskje feil? Anonymkode: 67adf...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, takk for svar. Har ikke brukt den på flere år, men mente den fikk en gråere farge ganske raskt?, men husker kanskje feil? Anonymkode: 67adf...68d Må pakke den inn Anonymkode: 7b9c2...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Del Skrevet 18. april 2022 visp skrev (3 minutter siden): Ja. Jeg pleier å fryse det ned- går bra det også. Hvis du har fryst den, hvor lang tid tar det å tine den opp og bruker du den fortsatt "rå" i salat eller varmebehandler du den da? Anonymkode: 67adf...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. april 2022 #7 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du har fryst den, hvor lang tid tar det å tine den opp og bruker du den fortsatt "rå" i salat eller varmebehandler du den da? Anonymkode: 67adf...68d Det har ikke skjedd så ofte, men jeg har skjært den i biter før nedfrysing og bruker restene da gjerne i omelett eller noe (så ja, jeg liker å varmebehandle det). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå