AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Jeg og mannen har bodd sammen i mange år, men har i januar i år valgt å bli særbo pga barn som ikke går så godt sammen (ungdom). Vi har tenkt at det kan være greit å bo hver for oss en periode på et par år. I løpet av de siste 3 mnd har vi da gått fra å bo sammen til å se hverandre maks to uker i løpet av samme tid. Vi har blitt enige om at det er viktig at vi har daglig dialog, enten via mld men helst at vi prates 10-15 min i løpet av dagen. Men det går ca annenhver dag da han ikke hverken ringer el sender meg mld. Regelen er nesten uten unntak at om jeg ringer svarer han ikke, han svarer heller ikke på mld jeg sender. Så jeg har igrunn en kjæreste jeg aldri får tak i og som ignorerer meg og der kontakten er når det passer han. Sier jeg noe han ikke vil snakke om blir han irritert og da kan det gå 2-3 dager før han igjen tar kontakt. Så det er blitt sånn at jeg må passe på hva jeg sier og kan absolutt ikke si noe han ikke liker. Jeg har spurt direkte hva han ønsker med vårt forhold og hvordan jeg har det og føler det. Han sier han vil være med meg men det føles ikke sånn. Men hva er vitsen, alt skal være på hans premisser, og jeg mener man har alltid tid å sende en liten mld om dagen når man ikke har sett hverandre på nesten tre uker. Det tar et lite minutt maks og betyr så mye. Kjenner jeg begynner å føle meg dårlig av hele forholdet, føler jeg tas for gitt og han ser jo at jeg godtar alt og er der uansett. Også synes jeg det er vanskelig med plutselig å ha så lite kontakt. Vet ikke om jeg har skrevet nok her til at dere får et inntrykk. Men jeg lurer på om jeg er for kravstor her og om jeg bare må godta som det er blitt? Anonymkode: e04b7...6b4 1
anonymbruker2312 Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Absolutt ikke akseptabelt. Finn deg noen andre, hadde aldri personlig klart en eneste dag uten å ikke ha kontakt med min kjæreste. Om han klarer å gå en dag uten å ha kontakt med deg - then he´s not the one.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Du bør være svært skeptisk til at han gjør seg så utilgjengelig, spesielt i helgene. Han der holder på med noe, og du er ikke prioritert... Har du en god venninne eller annen bekjent som bor i nærheten av ham og som kunne fulgt med litt, for eksempel i helgene? Bare det at han lar være å snakke med deg, og gir blanke i at du prøver å oppnå kontakt, det er et sikkert tegn på at han er på vei bort fra deg. Samme med at han blir irritert over deg for den minste ting... Anonymkode: 91181...682 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå