Gå til innhold

Hvorfor vises ikke istid 3 på tv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har lagt merke til det? 🤔 Gikk opp for meg at jeg aldri har sett den filmen, så da tv3 visste alle istid filmene i påsken tenkte jeg at jeg endelig skulle se den, men så hoppet de over den 😐

Spurte en del andre folk også, og ingen kan huske å ha sett den filmen de siste årene 🤔

Anonymkode: d3bbf...d44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En de som jobbet med filmen ble visst "canceled" i USA for en tid tilbake. Så de sluttet å vise den. Det er Disney som eier 20th Century Fox nå, og da styres alt av wokeness.

Anonymkode: dd417...858

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

En de som jobbet med filmen ble visst "canceled" i USA for en tid tilbake. Så de sluttet å vise den. Det er Disney som eier 20th Century Fox nå, og da styres alt av wokeness.

De viser jo bare den norske versjonen så da spiller det ingen rolle

Anonymkode: 87431...e2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De viser jo bare den norske versjonen så da spiller det ingen rolle

Det er DISNEY det er snakk om. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er DISNEY det er snakk om. 

Og? Hvem er kansellert?

AnonymBruker
Skrevet

Grunnet rettigheter. Istid 3 har en annen lisensiering enn de andre Istid-filmene. Den ble også fjernet fra Disney+ i USA av samme årsak. Avtaler som ble inngått før Disney kjøpte FOX.

Anonymkode: d3fab...459

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Istid 3 ligger på Disney+

Anonymkode: 56050...b03

AnonymBruker
Skrevet
On 4/18/2022 at 9:39 AM, AnonymBruker said:

Noen andre som har lagt merke til det? 🤔 Gikk opp for meg at jeg aldri har sett den filmen, så da tv3 visste alle istid filmene i påsken tenkte jeg at jeg endelig skulle se den, men så hoppet de over den 😐

Spurte en del andre folk også, og ingen kan huske å ha sett den filmen de siste årene 🤔

Ligger på Disney+

Anonymkode: 8c5c1...21c

AnonymBruker
Skrevet

Fordi den er krenkende. Krenk, krenk, krenk! Krenkekrakken er lavere enn noensinne! Alt er krenkende idag. Ting var faen meg mye bedre før! 

Anonymkode: 65ec6...d7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 2.55):

Kilde?

Anonymkode: bc1d1...87a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den ligger på Viaplay, YouTube, Google play og film, Apple tv og Disney+, så vanskelig å finne er den ikke. 

Anonymkode: 2870e...485

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar 😊 overasket over å høre at den er krenkende? Hvordan er den det? 🤐  

Jeg har sett filmen nå (problemet var ikke at jeg ikke fant den noen sted, jeg hadde bare aldri tenkt over at jeg ikke hadde sett den før i påsken, og jeg har ikke internett på hytten, så appene var ikke et alternativ da.) men jeg forstår ikke hvorfor den ikke kan vises på tv sending, den var da vireklig ikke så krenkende 😅 men at de ikke har de samme rettighetene kan vel kanskje steme? 🤔 Prøvde å google meg frem til årsaker, men ikke noe 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Tusen takk for svar 😊 overasket over å høre at den er krenkende? Hvordan er den det? 🤐  

Jeg har sett filmen nå (problemet var ikke at jeg ikke fant den noen sted, jeg hadde bare aldri tenkt over at jeg ikke hadde sett den før i påsken, og jeg har ikke internett på hytten, så appene var ikke et alternativ da.) men jeg forstår ikke hvorfor den ikke kan vises på tv sending, den var da vireklig ikke så krenkende 😅 men at de ikke har de samme rettighetene kan vel kanskje steme? 🤔 Prøvde å google meg frem til årsaker, men ikke noe 😅

Ikke tro på det før noen kommer med en troverdig kilde.

Anonymkode: bc1d1...87a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er krenkende med den? Viste Skrat rumpehullet sitt? Eller lekte for inngående med nøtta?

Anonymkode: 5326f...fc5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er krenkende med den? Viste Skrat rumpehullet sitt? Eller lekte for inngående med nøtta?

Anonymkode: 5326f...fc5

Tror der var en sexscene med sid og diego hvor de rimmet hverandre 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Tror der var en sexscene med sid og diego hvor de rimmet hverandre 

Og stående 69

Anonymkode: 8c5c1...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...