Gå til innhold

Mann med permanent?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det veit jeg ikke 😄 Men jeg tenker ikke på alder, så spiller det noen rolle? Han bryr seg om håret, en mann som er litt opptatt av sånt er ofte velpleide/ god hygiene osv, kun positivt synes jeg.

Anonymkode: 89a38...03d

Du tenker ikke på alder? Jeg tenker at enkelte ting gjør man når man er i en viss alder og enkelte ting gjør man dersom man er veldig feminin. Selvfølgelig veldig rart å dumpe noen pga hårstil, men synes det sier mye om en person. Du ser på det som positivt, jeg ser på det som rart

Anonymkode: c11de...d6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser det sånn ut?

DD0B262A-9638-4E91-9580-3D2BFEB6AFFC.jpeg

Anonymkode: a1c6e...100

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du tenker ikke på alder? Jeg tenker at enkelte ting gjør man når man er i en viss alder og enkelte ting gjør man dersom man er veldig feminin. Selvfølgelig veldig rart å dumpe noen pga hårstil, men synes det sier mye om en person. Du ser på det som positivt, jeg ser på det som rart

Vel, om en mann i 30 årene har hår i det heletatt er det en god ting, permanent eller ei 😄 Men du kan jo tenke hva du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres såpass sykt ut, at det vanskelig kan være annet enn trolling. Det er ingen mentalt friske menn som tar permant for å få falske krøller. Og om noen hadde gjort en så syk ting, ville de iallfall ikke ha innrømmet det😂

Anonymkode: 6c933...a42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Treo faktisk ikke det er så uvanlig 'på andre siden av sjøen'. Har i alle fall sett flere TikTok-videoer av at unge menn gjør det. :)

Jeg tenker at hvorfor ikke? Dersom personen kler det, så tenker jeg kjør på, velvære og det å føle seg komfortabel er ikke forbeholdt oss kvinner. :)

Anonymkode: 0fafb...53a

Skrevet

Permanent på gutter har faktisk vært populært i 2 år, så jeg hadde ikke reagert på en mann som bare følger moten 😊 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 14.16):

Ser det sånn ut?

DD0B262A-9638-4E91-9580-3D2BFEB6AFFC.jpeg

Anonymkode: a1c6e...100

Hahaha nei😂 Mer som korketrekkere

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 14.18):

Vel, om en mann i 30 årene har hår i det heletatt er det en god ting, permanent eller ei 😄 Men du kan jo tenke hva du vil.

Haha meget godt poeng faktisk. Takk 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 17.14):

Dette høres såpass sykt ut, at det vanskelig kan være annet enn trolling. Det er ingen mentalt friske menn som tar permant for å få falske krøller. Og om noen hadde gjort en så syk ting, ville de iallfall ikke ha innrømmet det😂

Haha vi tenker altså litt likt, men ser de fleste andre ikke ville reagert og at det visst er en populær sveis. Jeg skjønner det ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 17.21):

Treo faktisk ikke det er så uvanlig 'på andre siden av sjøen'. Har i alle fall sett flere TikTok-videoer av at unge menn gjør det. :)

Jeg tenker at hvorfor ikke? Dersom personen kler det, så tenker jeg kjør på, velvære og det å føle seg komfortabel er ikke forbeholdt oss kvinner. :)

Anonymkode: 0fafb...53a

Og jeg tenker at TikTok og rare sveiser tilhører ungdommer.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Løvejenten skrev (9 timer siden):

Permanent på gutter har faktisk vært populært i 2 år, så jeg hadde ikke reagert på en mann som bare følger moten 😊 

Det har jeg ikke fått med meg. Eller kanskje jeg bare ikke har visst om at alle krøllene der ute er permanent.

AnonymBruker
Skrevet

Han tuller garantert med deg. Jeg tror egentlig spørsmålet er om du har god nok humor til å date ham.

Anonymkode: c5958...9e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 10.57):

Synes det blir for feminint. Bare sånn til under haka, kanskje litt lenger.

Pappa er langt fra feminin. Han hadde permanent for kanskje 20 år siden en gang. Husker ikke helt. Han elsker å tulle. En stund tok han ring i høyre øret også, bare på tull. Ble sikkert snakket litt, men han brydde seg ikke.

Anonymkode: c2ccd...0ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han tuller garantert med deg. Jeg tror egentlig spørsmålet er om du har god nok humor til å date ham.

Anonymkode: c5958...9e9

Nei han tullet ikke. Og det er jo flere her som svarer at det er "in" for menn å ta permanent

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Pappa er langt fra feminin. Han hadde permanent for kanskje 20 år siden en gang. Husker ikke helt. Han elsker å tulle. En stund tok han ring i høyre øret også, bare på tull. Ble sikkert snakket litt, men han brydde seg ikke.

Anonymkode: c2ccd...0ec

Han jeg dater har ikke tatt det på tull.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, men jeg begynte le og ble godt humør av denne tråden😅 Ser for meg en rar kar med morsomt hår🙈

Anonymkode: a568b...3a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke helt hvorfor, men jeg begynte le og ble godt humør av denne tråden😅 Ser for meg en rar kar med morsomt hår🙈

Anonymkode: a568b...3a4

Hehe han er ikke rar ellers. Håret ser ikke morsomt ut. Håret hans ligner litt på dette: Screenshot_20220420-001611_Chrome.thumb.jpg.acf1c490125bd5942fb7222ed8ab1de3.jpg

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 17.14):

Hva sier du nå, når det er hipt som f**n. På 80-tallet hadde «alle» permanent. Dere er jo helt blinde.

Anonymkode: 2856e...e67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 8.46):

Jeg har nettopp begynt å date en mann med nydelig, krøllete hår. I går når vi snakket sier han plutselig at krøllene ikke er ekte, men at han har tatt permanent! Er ikke det sånn som gamle damer tar? Mannen er i begynnelsen av tredveårene. Jeg ble veldig satt ut av dette og synes det er rart. Er dette vanlig? Er det bare jeg som reagerer?

🤣 Huff! Nei, dette hadde jeg reagert på også. Ble litt for mye for meg😆

Anonymkode: e26f9...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...