Gå til innhold

Mann med permanent?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nettopp begynt å date en mann med nydelig, krøllete hår. I går når vi snakket sier han plutselig at krøllene ikke er ekte, men at han har tatt permanent! Er ikke det sånn som gamle damer tar? Mannen er i begynnelsen av tredveårene. Jeg ble veldig satt ut av dette og synes det er rart. Er dette vanlig? Er det bare jeg som reagerer?

Anonymkode: c11de...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok du overreagerer litt. Det er slettes ikke rart at han har tatt det - på samme måte som at vi jenter kan finne på å ta restylane. Han har vel sikkert funnet ut at han passer best med krøller, og får opp selvtilliten sin ved å ha de på plass. Jeg for eksempel bruker alltid å rette håret mitt etter en dusj, da jeg ikke synes de naturlige krøllene mine passer meg. Så ikke tenk på det, er han en fin og bra mann med respekt, så skal det nok gå bra ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonymbruker2312 skrev (8 minutter siden):

Jeg tror nok du overreagerer litt. Det er slettes ikke rart at han har tatt det - på samme måte som at vi jenter kan finne på å ta restylane. Han har vel sikkert funnet ut at han passer best med krøller, og får opp selvtilliten sin ved å ha de på plass. Jeg for eksempel bruker alltid å rette håret mitt etter en dusj, da jeg ikke synes de naturlige krøllene mine passer meg. Så ikke tenk på det, er han en fin og bra mann med respekt, så skal det nok gå bra ☺️

Jo, skjønner hva du mener, men synes fortsatt det er rart. Aldri hørt om at en mann har tatt permanent. Vi jenter gjør jo mye forskjellig med utseendet, men han er jo liksom mann. Synes det blir veldig annerledes. Synes det er feminint og rart og jeg må ærlig innrømme at jeg mistet litt respekten for han. Føler liksom at en "mannemann" ikke tar permanent.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker said:

mann med nydelig, krøllete hår

🤣

Anonymkode: a5cd4...661

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan han ha tullet med deg? Morsom kommentar. Jeg hadde syns det var veldig rart om en mann over 30 år tok permanent ja. Men, folk er jo forskjellige, hadde ikke vært noen dealbreaker. 

Anonymkode: 9a85f...ab2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, skjønner hva du mener, men synes fortsatt det er rart. Aldri hørt om at en mann har tatt permanent. Vi jenter gjør jo mye forskjellig med utseendet, men han er jo liksom mann. Synes det blir veldig annerledes. Synes det er feminint og rart og jeg må ærlig innrømme at jeg mistet litt respekten for han. Føler liksom at en "mannemann" ikke tar permanent.

Aha, men da er det din personlige mening, og hvis det gjør deg ukomfortabelt så får du vurdere utfallet selv. 

Men jeg vil gjerne slenge på en ting. Og for all del, ikke ta dette personlig. Jeg anbefaler deg virkelig til å ikke definere en "mannemann" ut i fra disse permanente krøllene. Jeg har datet veldig mye i mitt liv og har gjort samme tabben tidligere. En utrolig fin og bra mann ble dømt av meg til å være "feminin" bare fordi han ikke var slik jeg ville han skulle være (egoistiske grunner). Angrer den dag i dag, fordi han nettopp var en så fin mann. Mine perspektiver har endret seg totalt den dag i dag. Jeg har vært gjennom veldig mye dritt og negativt med forskjellige gutter at jeg nå fullt ut vet hvilke karakterer man bør se etter i en mann. Ikke alle er perfekte, og hvertfall når det kommer til utseende bør man ikke legge dette som en "definisjon" på hvordan vedkommende er. Å se på hans karakter og personlighet er ufattelig viktig for deg selv og din egen fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor er det viktig om krøllene er ekte eller ikke? :) Har hørt om dette flere ganger, at menn tar permanent. Og hvorfor ikke 😊

Anonymkode: 89a38...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan han ha tullet med deg? Morsom kommentar. Jeg hadde syns det var veldig rart om en mann over 30 år tok permanent ja. Men, folk er jo forskjellige, hadde ikke vært noen dealbreaker. 

Anonymkode: 9a85f...ab2

Nei han tullet ikke. Det trodde jeg også først at han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det viktig om krøllene er ekte eller ikke? :) Har hørt om dette flere ganger, at menn tar permanent. Og hvorfor ikke 😊

Viktig og viktig. Mer at jeg synes det er sykt spesielt. Og har aldri hørt om at menn tar det. Synes bare det er veldig rart. Men kanskje det er jeg som er rar

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonymbruker2312 skrev (4 minutter siden):

Aha, men da er det din personlige mening, og hvis det gjør deg ukomfortabelt så får du vurdere utfallet selv. 

Men jeg vil gjerne slenge på en ting. Og for all del, ikke ta dette personlig. Jeg anbefaler deg virkelig til å ikke definere en "mannemann" ut i fra disse permanente krøllene. Jeg har datet veldig mye i mitt liv og har gjort samme tabben tidligere. En utrolig fin og bra mann ble dømt av meg til å være "feminin" bare fordi han ikke var slik jeg ville han skulle være (egoistiske grunner). Angrer den dag i dag, fordi han nettopp var en så fin mann. Mine perspektiver har endret seg totalt den dag i dag. Jeg har vært gjennom veldig mye dritt og negativt med forskjellige gutter at jeg nå fullt ut vet hvilke karakterer man bør se etter i en mann. Ikke alle er perfekte, og hvertfall når det kommer til utseende bør man ikke legge dette som en "definisjon" på hvordan vedkommende er. Å se på hans karakter og personlighet er ufattelig viktig for deg selv og din egen fremtid.

Skjønner hva du mener, jeg ble bare litt sjokkert liksom. Sier ikke at det er en dealbreaker, det er bare veldig veldig rart. Synes jeg. Fikk litt dårlig følelse. Men kanskje jeg overdriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Det er sært og avvennende. Har han langt hår?

Anonymkode: b2e05...50b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange unge gutter i nærmiljøet vårt med permanent, trodde det var det som var in for tiden. 

Anonymkode: a86e9...5c8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange unge gutter i nærmiljøet vårt med permanent, trodde det var det som var in for tiden. 

Ja, vert det et par år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. Det er sært og avvennende. Har han langt hår?

Anonymkode: b2e05...50b

Synes det blir for feminint. Bare sånn til under haka, kanskje litt lenger.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Men menn over 30 år liksom? Ville ikke du brydd deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja, vert det et par år :) 

Menn over 30 også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn over 30 også?

Det veit jeg ikke 😄 Men jeg tenker ikke på alder, så spiller det noen rolle? Han bryr seg om håret, en mann som er litt opptatt av sånt er ofte velpleide/ god hygiene osv, kun positivt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her, har en sønn på videregående, der er det veldig mange gutter som tar permanent for tiden. Ikke korketrekkere akkurat, men bare slik at de får litt fall og volum. Det heter visst noe spesielt, er visst en trend fra Asia der mange gutter/menn tar permanent fordi de ofte har veldig stritt hår. 

Anonymkode: 85c5f...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her, har en sønn på videregående, der er det veldig mange gutter som tar permanent for tiden. Ikke korketrekkere akkurat, men bare slik at de får litt fall og volum. Det heter visst noe spesielt, er visst en trend fra Asia der mange gutter/menn tar permanent fordi de ofte har veldig stritt hår. 

Anonymkode: 85c5f...826

Men det er nettopp det. Videregående! Denne mannen er jo veldig mye eldre. Og han her har korketrekkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...