AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Del Skrevet 18. april 2022 Blir så forbanna lei! Hadde klart å gått ner FEM kilo jeg. Det var hardt....Også har jeg skeiet ut litt i påska. Det er snakk om 5 dager, å jeg har spist mindre enn alle rundt meg. Går på vekta i dag, og den var altså FEM fuckings kilo OPP? Hvordan i H er det mulig? Skjønner vann, salt og alt det der...Men jeg har vært å gjort nr 2 også, å jeg har ikke spist mye salt mat osv. Ikke skal jeg ha mensen heller. Jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig... Vekta er riktig, og jeg har gått på mange ganger. Er så sykt lei meg og demotiverende nå.... Anonymkode: 9d115...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg tror dette er mye vannvekt på grunn av karbohydrater og salt Dette er ikke fett, skal godt gjøre å legge på seg fem kg på noen dager, ikke tenk på det, begynn å drikke godt med vann og så veier du deg om en uke Anonymkode: 52df8...52b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Del Skrevet 18. april 2022 Vil tro du er ned igjen de fleste av de om fu er flink noen dager. Men skjønner frustrasjonen din, gått ned 5 kg siden jul her. Anonymkode: abe3e...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Del Skrevet 18. april 2022 Takk for svar dere. Men fy jeg ble så skuffa. Tror ikke disse kommer av så lett heller Anonymkode: 9d115...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir så forbanna lei! Hadde klart å gått ner FEM kilo jeg. Det var hardt....Også har jeg skeiet ut litt i påska. Det er snakk om 5 dager, å jeg har spist mindre enn alle rundt meg. Går på vekta i dag, og den var altså FEM fuckings kilo OPP? Hvordan i H er det mulig? Skjønner vann, salt og alt det der...Men jeg har vært å gjort nr 2 også, å jeg har ikke spist mye salt mat osv. Ikke skal jeg ha mensen heller. Jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig... Vekta er riktig, og jeg har gått på mange ganger. Er så sykt lei meg og demotiverende nå.... Anonymkode: 9d115...1e7 Så kjedelig! Skjønner at du blir frustrert😕 Men jeg er enig med de andre svarene over her. Kanskje du skal holde deg unna vekta en liten stund også, slik at det ikke går utover psyken din? Anonymkode: 3df74...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar dere. Men fy jeg ble så skuffa. Tror ikke disse kommer av så lett heller Anonymkode: 9d115...1e7 Klart de gjør det. Hold hodet kaldt. Det er umulig at du har gått opp 5 kilo. Gi det et par dager, så er du 4 kilo nede igjen. Anonymkode: 4a8d7...8b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frosh Skrevet 18. april 2022 #7 Del Skrevet 18. april 2022 Gått opp 3 kilo, føles ikke bra. Jeg tror dessverre ikke det er like mye vannvekt for min del, da jeg har skeier greit ut den siste måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Del Skrevet 18. april 2022 Tro meg, det et mer salt og karbohydrater i all mat enn man skulle tro, du går ikkr opp 5kg i påska bare sånn med mindre du setter deg på fettdrypp hehe Man skal spise 7000 kalorier i overskudd pr dag for å gå opp en kg i fett. Anonymkode: 16833...243 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Del Skrevet 18. april 2022 Du har ikke spist 7000-7500 FLERE kalorier pr dag i 5 dager 😅 Det skal godt gjøres. Du har ikke lagt på deg 5 kilo. Anonymkode: d5d29...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 18. april 2022 #10 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tro meg, det et mer salt og karbohydrater i all mat enn man skulle tro, du går ikkr opp 5kg i påska bare sånn med mindre du setter deg på fettdrypp hehe Man skal spise 7000 kalorier i overskudd pr dag for å gå opp en kg i fett. Anonymkode: 16833...243 Eller drikke de.... mye kalorier i alkohol, f.eks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Del Skrevet 18. april 2022 Hehe, det er nok enten vannvekt eller så flytt litt rundt på vekta og test igjen. Badvekta mi er så sensitiv for golvet at hvis den står feil så viser den lett +8 kilo. Skulle veie katta på den for litt siden, og fortalte meg at pus var 14 kilo. Det var den jo slettes ikke 🥴 Anonymkode: 2effd...dae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Del Skrevet 18. april 2022 Snabeltann skrev (3 minutter siden): Eller drikke de.... mye kalorier i alkohol, f.eks Likevel, 7000 kalorier i alkohol pr dag så stor sjans for at man ikke husker så mye av påska. Eller sykehusoppholdet. Anonymkode: 16833...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Del Skrevet 18. april 2022 Dette er grunnen til at jeg venter til fredag etter påske før jeg veier meg 😀 Helt vanlig at væskebalansen kan svinge flere kilo på annerledesdager og når man reiser. Det er ikke bare salt som binder vann, men også endring av søvn-/måltidsmønster, økt inntak av karbohydrater, alkohol, sukker og om man drikker mindre vann. Har du i tillegg gått på ski eller gjort andre aktiviteter som du ikke gjør til vanlig er det også vanlig at musklene holder på vann for å restituere seg. Min påskeferie har bestått av en blanding av alt ovenfor, og selv om jeg ikke har inntatt ekstreme mengder av noe av det ovenfor så utgjør nok summen en stor forskjell fra mitt vanlige liv. Anonymkode: b0f4e...bfa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Del Skrevet 18. april 2022 Pluss 5 kg hadde du vel merket mye på klærne? Prøv en rensedag hvor du spiser 100 % med fornuft (selv er jeg overvektig fordi jeg spiser med følelser og ikke klarer å kose meg uten drittmat) og er ekstra nøye å kvitte deg med alt "slagget" fra påsken 🤗 Anonymkode: 856cb...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er grunnen til at jeg venter til fredag etter påske før jeg veier meg 😀 Helt vanlig at væskebalansen kan svinge flere kilo på annerledesdager og når man reiser. Det er ikke bare salt som binder vann, men også endring av søvn-/måltidsmønster, økt inntak av karbohydrater, alkohol, sukker og om man drikker mindre vann. Har du i tillegg gått på ski eller gjort andre aktiviteter som du ikke gjør til vanlig er det også vanlig at musklene holder på vann for å restituere seg. Min påskeferie har bestått av en blanding av alt ovenfor, og selv om jeg ikke har inntatt ekstreme mengder av noe av det ovenfor så utgjør nok summen en stor forskjell fra mitt vanlige liv. Anonymkode: b0f4e...bfa Absolutt! Attpåtil kommer det an på hvor en er i syklusen også, rett før mensen og rundt eggløsning binder kroppen min en 5-10kg vann uten om det som ellers samler seg pga trening eller mat ☺ Anonymkode: 16833...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Absolutt! Attpåtil kommer det an på hvor en er i syklusen også, rett før mensen og rundt eggløsning binder kroppen min en 5-10kg vann uten om det som ellers samler seg pga trening eller mat ☺ Anonymkode: 16833...243 Det tror jeg ikke på 🤔 Anonymkode: 4cd7a...4f6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. april 2022 #17 Del Skrevet 18. april 2022 Slapp av. De første kiloene er vannvekt. Ikke begynn med sultekurer eller overdreven trening - det beste er å gå tilbake til dietten, tipper du er kvitt de kiloene i løpet av to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg lurer på hvorfor mange spiser så mye mer i påsken/jul/whatever. Det er jo bare å holde seg til det samme inntaket hele året. Anonymkode: 8beda...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #19 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Absolutt! Attpåtil kommer det an på hvor en er i syklusen også, rett før mensen og rundt eggløsning binder kroppen min en 5-10kg vann uten om det som ellers samler seg pga trening eller mat ☺ Anonymkode: 16833...243 10 kg??? Det skal ikke være mulig. 5 er jeg enig i, selv om det er mye, 2-3 er vel vanlig. Men 10kg, ikke søren 😅😅 Anonymkode: 7cbcd...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #20 Del Skrevet 18. april 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Absolutt! Attpåtil kommer det an på hvor en er i syklusen også, rett før mensen og rundt eggløsning binder kroppen min en 5-10kg vann uten om det som ellers samler seg pga trening eller mat ☺ Anonymkode: 16833...243 Ånei du, det gjør du ikke 😂 Anonymkode: 75d5a...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå