Gå til innhold

Er det sannsynlig å tro at han er blitt konfrontert/oppdaget av samboeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han dro fra meg på fredag, full av klær som oste av min parfyme. I tillegg var kroppen hans smurt inn med en olje, som har en spesiell duft. Den oljeduften er umulig å ikke kjenne, så jeg ba han putte alle klær i vaskemaskinen når han kom hjem. Det regner jeg med han har gjort, men snakket med han på telefonen og sa at han ikke hadde husket sette på maskinen....Og da er det fort gjort at det lukter i rommet ....

Han pleier alltid kontakte meg i tide og utide. Det er ikke lenge siden fredag, så jeg trekker slutninger litt fort her, men Etter dette, som var den mest fantastiske natt vi har hatt sammen, så har det vært stille. Jeg var veldig bekymret for den intense lukten i klærne hans....(og over hele kroppen hans, men han tok seg en dusj vet jeg ) . Jeg ser for meg diverse scenarioer og er litt redd for at han har blitt konfrontert, kanskje har hun tatt telefonen hans og alt er avslørt. Hvor sannsynlig er det at samboeren kan ha kjent oljelukten og av den grunn konfrontert han? Ville du, som kvinne, reagert om det luktet litt spesielt av noen av typens klær...? 

Anonymkode: 718e8...698

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere er nok oppdaget, ja.

Anonymkode: cef65...2e3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Søk hjelp

Anonymkode: d29f2...3c9

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ville du, som kvinne, reagert om det luktet litt spesielt av noen av typens klær...? 

Ja.

Anonymkode: f00b6...e7a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert bare sovnet. Tviler på at samboer tenker over om det lukter duftolje av klærne, Lukten kan jo forklares med at en kompis tente røkelse, duftlys, duftspray på toalett til noen osv. Ville ikke bekymret meg for dette, heller bekymret meg for hvorfor han ikke har forlatt henne for deg? Godt å ha to, kanskje? 🤢

Anonymkode: bc816...73b

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min eks brukte minst 10 forskjellige parfymer, så ville ikke merket det. (Kanskje en grunn for at gan gjorde det 😮)

Sannsynligvis har hun ikke oppdaget det, om han er dreven nok

Anonymkode: 27775...d02

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok stille fordi han har valgt å ikke kontakte deg.

Anonymkode: 48a55...11f

• Liker 13
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er nok stille fordi han har valgt å ikke kontakte deg.

Anonymkode: 48a55...11f

Akkurat det klarte jeg å finne ut av selv. Selvsagt har han valgt det og det er da helt ok. Jeg spør likevel om han kan ha blitt oppdaget.... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du at han skal bli avslørt siden du dynker ham med luftende olje og parfyme?

Anonymkode: 3980d...cd1

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ønsker du at han skal bli avslørt siden du dynker ham med luftende olje og parfyme?

Anonymkode: 3980d...cd1

Nei helst ikke. 

Skrevet

Ja, det der hadde jeg lukta. Sånne oljer sitter i uansett om man tar en dusj (og det smitter over på alt du er borti) og andres parfyme sitter også i klærne etter en vask (det vet jeg pga nyinnkjøpte klær som kan lukte lenge av andres parfyme selv etter flere vask).

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat smart å bruke masse parfyme og duftende oljer når dere har dere bak ryggen på samboeren hans. Altså...

Jeg hadde ikke hatt vanskeligheter med å legge sammen to og to om mannens klær plutselig luktet annerledes og ikke minst, feminint.

Anonymkode: 357ce...25a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Så klart KAN han ha blitt oppdaget. Du får ikke noe svar her, er ingen andre som vet hva som foregår hjemme hos han!

Hva vil du med denne tråden? 

Anonymkode: 1134d...2c4

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva vil du med denne tråden? 

Hva tror du jeg vil? Høre om noen har erfaring? Om noen faktisk har kjent slik lukt på klærne til sin (utro) mann..? 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat det klarte jeg å finne ut av selv. Selvsagt har han valgt det og det er da helt ok. Jeg spør likevel om han kan ha blitt oppdaget.... 

Er du usikker på om det er mulig for dama hans å oppdage utroskapen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva tror du jeg vil? Høre om noen har erfaring? Om noen faktisk har kjent slik lukt på klærne til sin (utro) mann..? 

Så du ønsker hjelp fra kvinner som har blitt bedratt av partneren sin, fordi du stresser over at affæren din kan ha blitt oppdaget?

Guder..

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du ønsker hjelp fra kvinner som har blitt bedratt av partneren sin, fordi du stresser over at affæren din kan ha blitt oppdaget?

Guder..

Nå koser du deg, skjønner jeg... 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Guder..

Eller så er TS så hysterisk fordi elskeren ikke gidder å kontakte henne.. da fokuserer mann vell ofte på kone også.

Anonymkode: 96633...abc

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå koser du deg, skjønner jeg... 

Du hadde ikke annet å komme med nei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Antar at dette er tull. Hadde dere brydd dere om å ikke bli oppdaget, så hadde du ikke dynket han i parfyme og oljer 🙄 Er dette sant, så håper du at konen skal oppdage forholdet og dumpe han. Men tror du han nødvendigvis vil velge deg som et nytt fast, trofast forhold? Han er jo en utro type. Om han nå blir dumpet, så vil han vel benytte anledningen til å være fri og frank, med mindre han trenger noen til å stelle hus og hjem og ordne med unger i samværsuker.

Anonymkode: b67df...34f

• Liker 7
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...