Gå til innhold

Dette har sikkert vært oppe før, men trenger hjelp til å finne tegn på utroskap....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om mannen min er utro, men er usikker på hva jeg skal se etter. 

Lurer feks på: er det vanlig at han blir mer eller mindre opptatt av sex? Mer eller mindre omsorgsfull og god? Fjern og ikke til stede? Kan man se om han føler seg utilpass eller at noe er ubehagelig? Hvordan vil en reaksjon på direkte spørsmål være; har du vært utro? Har du følelser for en annen? 

Vær så snill hjelp meg så jeg vet hva jeg skal se etter, har sterk magefølelse på at noe er galt. 

Anonymkode: c4baf...16f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler på alt er normalt. Dersom magefølelsen din er dårlig, vil du noen gang tro på at han ikke har vært utro? Bare å gå, først som sist. 

Anonymkode: 672ac...509

AnonymBruker
Skrevet

Når du har mistanke legg opp til sex med en gang han kommer hjem, før han går i dusjen. De fleste vil finne på en unnskyldning eller være veldig fraværende under akten, og lukter også gjerne av den andre kvinnen. Så konfronterer du han med mistanken.

Anonymkode: ece48...ca6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Til det du spør om: Ja, han blir mer sexfiksert, barberer seg oftere nedentil og generelt mer forfebgelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Til det du spør om: Ja, han blir mer sexfiksert, barberer seg oftere nedentil og generelt mer forfebgelig.

Uff, dette likte jeg ikke høre. Han har nemlig nylig barbert seg nedentil, noe han aldri har gjort før. Kan det være for å gjøre seg fin for en annen, det,da? Hm. Han er derimot ikke spesielt opptatt av sex, heller tvert i mot, litt avvisende og distansert. 

AnonymBruker
Skrevet

Telefonen. Alfa og omega. 

- kode

- går med den i lomma

- lydløs 

- verner om den som en hauk

Mer forfengelig generelt.

Anonymkode: 46fbc...229

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min siste kjæreste var alltid sexfiksert, så jeg merket ikke noe forskjell faktisk, og det var skremmende.

Han var helt som vanlig, og så viste det seg at han flørtet online med damer, hadde sex med en dame og tok med ungen sin på overnattingsbesøk til henne når jeg var bortreist.

Hadde besøk av en annen dame med unge, som overnattet da jeg var bortreist en annen gang.

Den siste gangen var det hans 6 år gamle sønn som fortalte meg at faren hadde sovet sammen med en fremmed dame i farens seng, og at ungen til damen hadde sovet på hans rom sammen med han.

Den siste utroskapen gikk ut på at han og naboen ble fuck friends og de knullet mens jeg var på jobb, eller borte hos henne når barnet hennes var på håndballtrening.

Da alt dette ble rullet opp, gikk jeg ned for full telling😐

Anonymkode: 40402...0c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Uff, dette likte jeg ikke høre. Han har nemlig nylig barbert seg nedentil, noe han aldri har gjort før. Kan det være for å gjøre seg fin for en annen, det,da? Hm. Han er derimot ikke spesielt opptatt av sex, heller tvert i mot, litt avvisende og distansert. 

Det høres jo ikke så bra ut, nei 😕

Anonymkode: 8c4bb...d5d

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er det du reager på ved han siden du lurer på utroskap? Og hva har eventuelt endret seg hos han og/eller mellom dere?

Anonymkode: 4af55...77a

AnonymBruker
Skrevet

Min ble mer forfengelig, hadde kortere lunte og var fjern/irritabel og skyldte på meg for alt mulig, antar at han tenkte at om jeg var en idiot ville det rettferdiggjøre sviket hans. 

Han snakket også mye om henne og hvis hun ringte løp han avgårde for å kjøre henne, hjelpe henne med ting osv. Han ville starte med en fast aktivitet alene sammen med henne to ganger i uka, en aktivitet jeg også hadde lyst til å gå på, og ble rasende da jeg sa jeg synes det var rart og unødvendig og at det var uaktuelt at jeg også ble med. Han sa de var «bare venner» og at jeg hadde syk fantasi da jeg spurte om han var betatt av henne.

Da jeg fant bevis konfronterte jeg han, han svarte med at jeg var «syk i hodet» «gal» «en sjalu drittkjerring» osv. 

Veldig mye sinne fra han i den perioden, mye vold, jeg følte meg som en liten mislykket dritt. Aldri igjen. Hadde bare gått etter første mistanke. Han er selvsagt eks for lenge siden. 

Anonymkode: 73e3e...397

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Chroma
Skrevet

Typiske tegn er at han vokter telefonen sin, setter den på lydløs, legger den med skjermen ned, blir mer avvisende, mindre sexlyst, blir fjern, bruker telefonen mer, er mer borte, blir mer forfengelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror magefølelse har noe for seg. At du kan se det litt på han, når han tenker på henne. Følg litt ekstra med på han, når han tror du ikke ser. Når dere ser på TV og du ser han soner litt ut. Spør hva han tenker på.. 

Du kan også spørre rett ut, han vil sannsynligvis ikke svare ærlig, så her er går det jo også mest på om du kan se på han når han lyver.

Ellers så tror jeg man både kan bli mer interessert i sex eller mindre, gretten på deg eller ekstra omsorgsfull osv. Du kjenner han best i verden, og du må bare notere deg endringer i adferd. Du har dårlig magefølelse av en grunn.

Klassiske tegn er å tenke mer på utseendet - bruke lengre tid på badet, finere klær, trene mer, intimbarbering etc. 

Anonymkode: 28d05...bf9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...