Gå til innhold

Kusefis....hvor kommer det fra?

Fremhevede innlegg

Gjest jente21
Skrevet

Flere som blir fulle av luft etter sex? også kommer det ut på en lite flaterende måte etter på? ikke særlig gøy.... :sjenert:

Hva kommer dette av egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva trur du?

Det kommer av at det er ett "rom" mellom skaftet og hodet (forhuden)

Når penis trekkes langt ut så blir det litt luft med inn hver gang.

Sykkelpumpe :ler:

Skjønner at det kan være litt flaut :sjenert:

Skrevet

Kommer vel kanskje litt ann på stiling, størrelser, osv også vil jeg tro.

Og jo, jeg tror det skjer hos de fleste, sikkert ikke bestandig, men av og til.

Og hos noen sikkert med litt mer lyd en hos andre :ler:

Skrevet

Men for et ekkelt ord å kalle det, da...

Skrevet

Kommer aldri luft hverken inn i eller ut av meg lenger. Før gjorde det det. Eneste forskjellen på før og nå er at jeg nå er veldig veltrent, med sterke mage-og bukmuskler, pluss at jeg også trener bekkenbunnen. Så det henger uten tvil sammen med det. Hadde ikke slappe muskler før, men det kom inn luft i enkelte stillinger og sånn, veldig plagsomt! Har funnet ut at det er like viktig å ha sterke core- og bukmuskler som musklene i underlivet. Bukmusklene og musklene i underlivet jobber sammen om å holde skjeden stram. Bukmusklene kontrollerer "ovenifra" på en måte. Og for noen orgasmer man får om man gidder å gjøre en innsats for musklene, og for en følelse det blir! Både for mann og kvinne!

Gjest meg ovenfor
Skrevet

Forklaringen på hvordan veltrente muskler kan hindre luft inn i skjeden er at med stramme muskler vil skjeden slutte så tett rundt det som går ut og inn at det ikke blir noen glipe som luft kan smyge seg inn gjennom!

Skrevet
Forklaringen på hvordan veltrente muskler kan hindre luft inn i skjeden er at med stramme muskler vil skjeden slutte så tett rundt det som går ut og inn at det ikke blir noen glipe som luft kan smyge seg inn gjennom!

Da ser jeg for meg et så kraftig vakuum at det til slutt kan ende med å ¨ikke komme fra hverandre¨ igjen?

:klø:

Skrevet
Da ser jeg for meg et så kraftig vakuum at det til slutt kan ende med å ¨ikke komme fra hverandre¨ igjen?

:klø:

Jeg har samme erfaring som gjest over her når det gjelder muskler. Det er vel kanskje ikke vakumtett, men relativt tett, i alle fall. Vi har aldri hatt noen problemer med å komme fra hverandre. ;)

Etter begge mine fødsler opplevde jeg luft som et "problem". (Synes jo det er litt flaut!) Men etter å ha drevet med knipeøvelser en stund ble alt som før :sjarmor:

Skrevet

Jeg hadde samme problem som trådstarter med min ex-samboer, men i dag, med ny mann finnes ikke problemet der i det hele tatt!

Jeg har aldri tatt knipeøvelser, det er ikke der det ligger, men det kan ha med å gjøre at min nye mann har større og kraftigere penisutstyr.

Det er viktig å passe sammen også på det området, det hjelper lite med en hyggelig personlighet hvis ikke utstyret er i orden.

Skrevet
Jeg hadde samme problem som trådstarter med min ex-samboer, men i dag, med ny mann finnes ikke problemet der i det hele tatt!

Jeg har aldri tatt knipeøvelser, det er ikke der det ligger, men det kan ha med å gjøre at min nye mann har større og kraftigere penisutstyr.

Det er viktig å passe sammen også på det området, det hjelper lite med en hyggelig personlighet hvis ikke utstyret er i orden.

Å stramme opp musklene eller fylle opp med større "utstyr" - vel, effekten kan nok bli den samme ja... Men jeg anbefaler allikevel å stramme opp musklene! Er ikke alle som ønsker å bytte ut nåværende "utstyr"! I stedet for å legge skylda på mannen og at han er "for liten" (alt er realtivt...) kan vi gjøre en innsats selv! Og det er høyst egoistiske årsaker også til å gjøre det: følelsen forsterkes, og orgasmene kommer lettere og føles bedre. Men det er ikke nok bare med knipeøvelser, har alltid gjort det. Som sagt er det like nødvendig at kjernemuskulaturen (bl.a. de indre magemusklene) er i orden siden de støtter opp innvendig, og kontrollerer det hele ovenifra.

Skrevet (endret)

Men uansett hvor stort utstyret er og hvor veltrent man er, finnes det alltid en mulighet for at man får inn litt luft hvis han trekker seg helt ut og deretter inn igjen gjentatte ganger. Det er bare ren logikk. :) Så teknikk har vel noe å si det også.

Dessuten var det et skikkelig ufyselig navn på fenomenet :ler:

Endret av Mummitrollet
Skrevet
Men uansett hvor stort utstyret er og hvor veltrent man er, finnes det alltid en mulighet for at man får inn litt luft hvis han trekker seg helt ut og deretter inn igjen gjentatte ganger. Det er bare ren logikk.  :)  Så teknikk har vel noe å si det også.

Dessuten var det et skikkelig ufyselig navn på fenomenet  :ler:

Du har sikkert rett, men det er bare vanvittig mindre sjanse for at det skjer med stramme skjedemuskler. Det er logisk det også: når musklene er stramme gir ikke skjedeveggene "etter" på samme måte, og da blir de heller ikke blåst opp som en "ballong". Når veggene gir etter blir det plutselig plass til veldig mye luft der inne...

Til deg lenger oppe som lurte på om det ikke ble vakum når det ble så nei, det er selvsagt ikke vakumtett, men har fått høre at det blir et slags "sug" i skjeden. Og for en følelse når hele skjeden er i kontakt med det som er der inne, ikke bare inngangen liksom...

Skrevet

Hvordan trener du musklene til å bli så kraftige?

Skrevet
Hvordan trener du musklene til å bli så kraftige?

Det hjelper selvsagt å være i god form all over, men det er som sagt kjernemusklene som er viktige. Coretrening f.eks. er bra i tillegg til trening av underlivsmusklene (sterke magemuskler er selvsagt også viktig!). Denne her er utrolig bra fordi den gir en motstand (regulerbar, man går veldig fort opp i styrke!) å knipe mot i motsetning til vanlig kniping:

http://www.kegelmaster2000.com/

Skrevet

Ler så jeg triller av det ordet... "kusefis"?! Hva med "flatulerende vagina" i stede da? (Beklager useriøsiteten... men greide ikke å dy meg)

Uansett, selv så har jeg ikke erfart dette "flatulerende fenomenet" mer enn ved et par anledninger.

Kan godt skjønne at det er flaut, for det høres ut som en real "slapp" fis for å si det på godt norsk. Men tror nok at de aller fleste gutter/menn skjønner at det kommer fra "nr 1" og ikke 2.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

borte

Endret av -sandra-
Skrevet

Det er jo bare sånn som skjer det, ikkeno stress :)

Selv kaller jeg det forøvrig fittefis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...