Gå til innhold

Vet ikke om jeg er med mine fulle fem når det gjelder kjærlighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forstå meg riktig... Etter 11års samboerskap med min bestevenn og kjæreste ble det slutt og han fant seg ny rett etterpå. Det er et stikk hver gang jeg treffer de og alt skjedde så altfor fort. Han ville bare dra fra meg og legge ballen og vårt liv helt død, alt vi hadde sammen. Jeg hoppet rett over på en annen jeg også, men det var dårlig match og han ville ikke inn i et forhold. Har også datet flere uten hell og jeg går i konstant irritasjon greie for meg selv men aller verst for ungene. Alt er på en måte et slit. Jeg kjenner ikke meg selv.. Bruddet skjedde i november 2021 . Kan noen si meg hva jeg kan gjøre? 

K33

Anonymkode: fa00d...aa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slappe av? Det har bare gått noen få mnd. Selvom han hopper rett i nytt forhold så trenger jo ikke du gjøre det samme? 

Pleie deg selv og kun egne interesser en stund? «Bli kjent» med deg selv på nytt som singel og lære deg at det ikke er helt krise å være alene for en periode i livet. 

Anonymkode: 0fb05...a8c

• Liker 5
Skrevet

Hei! 

Jeg opplevde det samme som deg med brudd mellom min bestevenn og kjæreste igjennom 12 år. Han fant en ny. 

Jeg gikk også rett videre, og da det ikke fungerte - videre til en annen som det nå også er slutt med. Etter mitt valg.

Det jeg innser nå etter flere dårlige opplevelser er at jeg vel egentlig ikke bearbeidet det første bruddet skikkelig og derfor velger dårlig/ikke burde sette meg i situasjoner som disse akkurat nå. Før jeg har bearbeidet det sjokket som et uventet brudd jo er. Kan hende det kan være greit  om du har mulighet til noen timer hos en terapeut e.l. 

Det skal i alle fall jeg nå. Orker ikke flere relasjoner som ikke er riktige for meg - og kjennes ut som om mye av det kommer av at ting ikke er bearbeidet. 

Lykke til :) 

AnonymBruker
Skrevet
LilleSol skrev (5 minutter siden):

Hei! 

Jeg opplevde det samme som deg med brudd mellom min bestevenn og kjæreste igjennom 12 år. Han fant en ny. 

Jeg gikk også rett videre, og da det ikke fungerte - videre til en annen som det nå også er slutt med. Etter mitt valg.

Det jeg innser nå etter flere dårlige opplevelser er at jeg vel egentlig ikke bearbeidet det første bruddet skikkelig og derfor velger dårlig/ikke burde sette meg i situasjoner som disse akkurat nå. Før jeg har bearbeidet det sjokket som et uventet brudd jo er. Kan hende det kan være greit  om du har mulighet til noen timer hos en terapeut e.l. 

Det skal i alle fall jeg nå. Orker ikke flere relasjoner som ikke er riktige for meg - og kjennes ut som om mye av det kommer av at ting ikke er bearbeidet. 

Lykke til :)

Huff vondt.. Er så urettferdig. Den nye dama har overtatt huset som vi hadde, kjører i hans båt. Båtturen som alltid var vår. Det kommer så i rykk og napp denne sorgen. Tror aldri jeg vil bli meg selv igjen.  

Anonymkode: fa00d...aa6

AnonymBruker
Skrevet

Det har gått kort tid, er jo kun én høytid siden dere slo opp. 

Anonymkode: 4d128...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...