Gå til innhold

Å tease litt ut i bekjentfasen ender alltid galt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør fordi jeg gjerne har hatt endel menn som ar begynt tidlig med teasing/nudes bilder osv. 

Men han siste her kjenner jeg det bygger seg opp noe merkelig pirrende noe. Jeg har møtt han ei gang men vi har festet sammen i tenårene . Han har alltid likt meg. Når vi traff hverandre, så ble det med det treffet vi hadde uten sex.  I ettertid har han vært sparsom på kommentarer om mitt utseende og vist ingen naken bilder av seg selv. I kveld hintet han litt til natta meldinger med bilde. Litt teasing som han så kalte det. Kan det bli noe seriøst ut av det for det? 😏😇

Anonymkode: 5c83b...524

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han vil runke. 

Anonymkode: 818ba...e42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for at det kommer til å bli noe ut av dette er nøyaktig 0,0%.

Er man voksen og ønsker noe seriøst, overlater man dette stadiet til nysgjerrige barn som kommer inn i puberteten.

Anonymkode: 364a0...6d9

AnonymBruker
Skrevet

Så ingen her har oplevd teasing med en seriøs mann deg faktisk ble noe med? Igjen understreker jeg at vi har lenge pratet. Møtt hverandre uten sex. Må da være lov å komme i et corny hjørne? Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så ingen her har oplevd teasing med en seriøs mann deg faktisk ble noe med? Igjen understreker jeg at vi har lenge pratet. Møtt hverandre uten sex. Må da være lov å komme i et corny hjørne? Ts

Tja, kanskje om dere fremdeles er tenåringer? Ingen seriøse voksne jeg kjenner driver på slik, såvidt jeg vet.

Anonymkode: 818ba...e42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet for noen svar. Klassisk KG.

"Det kommer aldri til å gå bra, han er en gris og din uskyld må beskyttes, ingen voksne er lekne på noe vis sånn som dere er, og om de er det så blir det bare skuffelser, situasjonen din vet jeg alt om fordi jeg leste to setninger, herregud så teit å ha det gøy skjerp deg."

Anonymkode: f82e4...03d

AnonymBruker
Skrevet

Svaret på spørsmålet ditt er så klart ja, det kan bli noe seriøst ut av det. Statistisk sett så blir det ikke dere for livet, men statistikk er ikke (enkelt)skjebne. Sånn er det å date.

Jeg ble sammen med min mann på bakgrunn av seksuell omgang i en helg og så utviklet det seg til langvarig flørting med mer etter som månedene gikk på forskjellige sider av Østersjøen. Så flyttet han hit og vi har bodd sammen i 10 år. Men fordi det startet med en one-night-stand så har det aldri skjedd!!1!1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Svaret på spørsmålet ditt er så klart ja, det kan bli noe seriøst ut av det. Statistisk sett så blir det ikke dere for livet, men statistikk er ikke (enkelt)skjebne. Sånn er det å date.

Jeg ble sammen med min mann på bakgrunn av seksuell omgang i en helg og så utviklet det seg til langvarig flørting med mer etter som månedene gikk på forskjellige sider av Østersjøen. Så flyttet han hit og vi har bodd sammen i 10 år. Men fordi det startet med en one-night-stand så har det aldri skjedd!!1!1

Ikke vel... Det må ikke alltid være et rødt flagg om det begynner tidlig med teasing/runkevideoer eller sex - eller som i mitt tilfelle - der det faktiskhar gått litt tid. Alle blir vel litt seksuelle av seg når man er betatt/lysten? Kjenner selv at det teaser meg å sende han nå, men betyr ikke at jeg kun vil utnyttegan for det. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Statistisk sett så blir det ikke dere for livet, men statistikk er ikke (enkelt)skjebne. Sånn er det å date.

Det er få det vil vare livet ut med. Men dette kan jo bli min mann i 20+år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...