Gå til innhold

Håndsrekning fra leietaker til dere utleiere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I denne tråden skal jeg ikke polariserte og være nedlatende, men forklare situasjonen til leietakere. 

De fleste av oss sliter ikke nevneverdig på leiligheten, mange har ikke muligheten til å eie. Hvordan føles det hvis noen kommer med usannheter om dere? 

Vi tjener heller ikke så masse penger. Leien vi betaler går jo egentlig ut vinduet. Vi er ofte vanlige lønnsmottakere med familie og alt, og har masse utgifter. 

Noen av oss leier så det vil bli enklere for barna å komme i boligmarkedet. For andre er det en småsparing til pensjonisttilværelsen osv. 

Helt klart at det blir sårende for oss når dere påstår visse ting. Vi har ofte ikke råd til å fikse ting som er huseiers ansvar. 

Det dere oppfatter som bagateller er viktige ting for oss. Det er tross alt et tapsprosjekt å leie.

Anonymkode: 93aef...13e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

I denne tråden skal jeg ikke polariserte og være nedlatende, men forklare situasjonen til leietakere. 

De fleste av oss sliter ikke nevneverdig på leiligheten, mange har ikke muligheten til å eie. Hvordan føles det hvis noen kommer med usannheter om dere? 

Vi tjener heller ikke så masse penger. Leien vi betaler går jo egentlig ut vinduet. Vi er ofte vanlige lønnsmottakere med familie og alt, og har masse utgifter. 

Noen av oss leier så det vil bli enklere for barna å komme i boligmarkedet. For andre er det en småsparing til pensjonisttilværelsen osv. 

Helt klart at det blir sårende for oss når dere påstår visse ting. Vi har ofte ikke råd til å fikse ting som er huseiers ansvar. 

Det dere oppfatter som bagateller er viktige ting for oss. Det er tross alt et tapsprosjekt å leie.

Anonymkode: 93aef...13e

Tar deg i hånda. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært utleier i årevis, og skjønner ikke helt hva det er du skal frem til...?

At alle som er utleiere er "skurker" som utnytter og anklager de som leier? 😯

Anonymkode: b2b10...ab6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...