AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Hvor vanlig er det å kjenne på usikkerhet i et forhold? Usikkerhet rundt hvorvidt man passer sammen og har en fremtid. Når vet man dette??? Jeg er av natur grublende og vurderer mye hele tiden. Forholdet er to år gammelt til sommeren. Bør alt føles som på en rosa sky på dette tidspunktet?? Skal det alltid være god stemning, lange samtaler,sommerfugler, perfekt kommunikasjon etter nesten to år? Anonymkode: fd88e...e39
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Du bør bli mer og mer sikker, om du tenker dette er en du vil dele livet med. Om du blir mer og mer usikker, kan det være det ikke skal vare så mye lengre Anonymkode: b347d...238 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Er vel ikke normalt å sveve på en rosa sky etter 2 år, nei. Men fortsatt overveiende positivt. Man er blitt godt kjent, har sett flere av den andres gode og dårlige sider. De gode bør jo veie opp for de dårlige. De fleste må/bør vel snakke om ting, om forholdet og kommunikasjon. Det finnes sikkert par der sånt går helt av seg selv uten noe styr, men for mange så tar det litt arbeid å bli kjent med hvordan den andre fungerer i uenigheter osv. Snakker dere om fremtiden? Hva dere ønsker i livet? Klarer du å se for deg livet deres sammen? Anonymkode: 24386...d42 2
Queen of the North Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Etter ca 1,5 - 2,5 år begynner den verste forelskelseståken å lette, og man ser hva som forelskelsen egentlig har skjult. Det er helt vanlig at forhold tar slutt etter cirka 2 år fordi man får ett klarere bilde av hvem partneren egentlig er og man legger merke til ting man ikke ville lagt merke til før. Så da oppdager man om man faktisk liker den man elsker og ikke har blitt drevet av biologiens hjernekjemikalier for å få deg til å formere deg 🙈 Men slapp av - det kommer flere slike velkjente forholdskriser ved ca 4,5 år og 7 år 😉 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Er i lag i 13 år nå og ikke boblende forelsket, men veldig, veldig glad i hverandre. Reis litt bort for deg selv og kjenn på om du savner den andre. Anonymkode: e972b...465 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er i lag i 13 år nå og ikke boblende forelsket, men veldig, veldig glad i hverandre. Reis litt bort for deg selv og kjenn på om du savner den andre. Anonymkode: e972b...465 Ts her. Jeg er veldig veldig glad i dette mennesket. Og savner veldig om vi er fra hverandre mer enn en dag eller to. Anonymkode: fd88e...e39
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Queen of the North skrev (8 timer siden): Etter ca 1,5 - 2,5 år begynner den verste forelskelseståken å lette, og man ser hva som forelskelsen egentlig har skjult. Det er helt vanlig at forhold tar slutt etter cirka 2 år fordi man får ett klarere bilde av hvem partneren egentlig er og man legger merke til ting man ikke ville lagt merke til før. Så da oppdager man om man faktisk liker den man elsker og ikke har blitt drevet av biologiens hjernekjemikalier for å få deg til å formere deg 🙈 Men slapp av - det kommer flere slike velkjente forholdskriser ved ca 4,5 år og 7 år 😉 Jeg vet at jeg liker dette mennesket godt. Jeg elsker dette mennesket, og er uendelig glad i. Likte vedkommende fra første gang vi møttes. Men er dette nok for at et forhold skal ha livets rett i fremtiden? Anonymkode: fd88e...e39
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor vanlig er det å kjenne på usikkerhet i et forhold? Usikkerhet rundt hvorvidt man passer sammen og har en fremtid. Når vet man dette??? Jeg er av natur grublende og vurderer mye hele tiden. Forholdet er to år gammelt til sommeren. Bør alt føles som på en rosa sky på dette tidspunktet?? Skal det alltid være god stemning, lange samtaler,sommerfugler, perfekt kommunikasjon etter nesten to år? Anonymkode: fd88e...e39 Hvem har lyst til å være sammen med en person som er konstant grublende og vurderer hele tiden? Ikke jeg i hvert fall.. Det må være slitsomt og vanskelig å forholde seg til. Anonymkode: e8894...12f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem har lyst til å være sammen med en person som er konstant grublende og vurderer hele tiden? Anonymkode: e8894...12f Andre folk som liker å analysere. Anonymkode: 5283d...541
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem har lyst til å være sammen med en person som er konstant grublende og vurderer hele tiden? Ikke jeg i hvert fall.. Det må være slitsomt og vanskelig å forholde seg til. Anonymkode: e8894...12f Det er ikke noe jeg forteller til kjæresten da. Og det er slitsomt å være slik. Jeg tok det med fordi jeg ser for meg at det kan være jeg som overtenker/overdriver. Grunnholdningen min er uansett at mye er normalt i et forhold, og at en ikke kan gi opp om ting ikke alltid er rosenrødt. Anonymkode: fd88e...e39
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvem har lyst til å være sammen med en person som er konstant grublende og vurderer hele tiden? Ikke jeg i hvert fall.. Det må være slitsomt og vanskelig å forholde seg til. Anonymkode: e8894...12f Jeg skrev for og få gode råd. Ikke for å få gnidd inn mine dårlige egenskaper. Anonymkode: fd88e...e39
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke noe jeg forteller til kjæresten da. Anonymkode: fd88e...e39 Hvorfor forteller du ikke kjæresten hvordan du har det? Anonymkode: 5283d...541
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor forteller du ikke kjæresten hvordan du har det? Anonymkode: 5283d...541 Jeg er helt åpen til kjæresten om hvordan dynamikken vår innimellom gjør meg utrygg og usikker, og ellers andre ting som ikke fungerer optimalt i mine øyne. Men å hele tiden fortelle sin kjære om usikre tanker mm, det vil jo bare være ødeleggende. Jeg kjenner meg selv såppas godt at uansett hvem jeg hadde vært sammen med, så er jeg en grubler. Anonymkode: fd88e...e39
Queen of the North Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet at jeg liker dette mennesket godt. Jeg elsker dette mennesket, og er uendelig glad i. Likte vedkommende fra første gang vi møttes. Men er dette nok for at et forhold skal ha livets rett i fremtiden? Anonymkode: fd88e...e39 Det eneste logiske svaret jeg kan gi deg er å finne ut som dere har like ønsker for fremtiden, er de "dårlige" sidene noe du kan leve med i fremtiden og utenom det så må du nesten ta sjansen hvis du ønsker. Det finnes ingen garantier for hva som skjer med forholdet om 10 år. Hverken iforhold til følelser eller personlig utvikling.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 Jeg er en overtenker. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år og vi har det veldig bra sammen, men ved hver minste lille uenighet begynner jeg å tenke. Heldigvis kommer jeg alltid til samme konklusjon om at jeg vil være med han. For litt siden begynte jeg å tenke på hva jeg ville gjort om jeg visste jeg hadde begrenset tid igjen å leve og det at jeg ville tilbringe tiden sammen med han var en deilig bekreftelse på at det er med han jeg ønsker å leve livet med. For oss som overtenker mye tror jeg det er viktig å huske at det er noe vi gjør uavhengig om ting er bra eller ikke. OG at ingen forhold er perfekte. Anonymkode: 34314...071
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Andre folk som liker å analysere. Anonymkode: 5283d...541 Hva godt kommer av å analysere til enhver tid? De menneskene jeg har truffet på opp gjennom årene som bruker mye energi og tid på å analysere hver minste detalj, har det som oftest ikke helt bra med seg selv. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke noe jeg forteller til kjæresten da. Og det er slitsomt å være slik. Jeg tok det med fordi jeg ser for meg at det kan være jeg som overtenker/overdriver. Grunnholdningen min er uansett at mye er normalt i et forhold, og at en ikke kan gi opp om ting ikke alltid er rosenrødt. Anonymkode: fd88e...e39 At du ikke forteller dette til kjæresten din gjør situasjonen enda verre. Er du en slik person som ikke sier noe hvordan du har det, men alle rundt deg, spesielt kjæresten legger merke til adferdsendring? Du er vel klar over at det er rødt flagg? AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skrev for og få gode råd. Ikke for å få gnidd inn mine dårlige egenskaper. Anonymkode: fd88e...e39 Er du en person som ikke liker at andre skal ha en mening om deg og dine egenskaper? Hva tenker du om det? Anonymkode: e8894...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå