AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Har nå i ca 1 uke, sett flyvende møll inne i huset og har tatt knekken på dem jeg har sett. Hittil ca 5 stk. De har vært i stue og spisestue og på et soverom i 2. etg. Jeg vet de kommer inn via inngangsdøren, men jeg må jo bruke den for å komme ut av huset! Noe jeg kan ha for å forhindre mer av sånne grå flaksende støvete beist? Anonymkode: 8cc95...227
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Er du sikker på at de kommer utenfra? Har du sjekket kjøkkenet grundig, at ikke det er noe mat de har kommet seg inn i? Anonymkode: cdcd8...433
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Vet du om det er matmøll eller klesmøll, har du funnet opptygga plagg og klær? Har du funnet bolet? Jeg kjøpte en del feller og limplater herfra og er stort sett kvitt de https://www.skadedyrshop.no/produkt/2-stk-matmoll-torrfruktmoll-melmoll-refill-limplater-med-feromon/ Anonymkode: 9ec43...8d1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Post bilde av hvilken type møll det er. Noen møll kommer fra klær, mat etc. Anonymkode: ca8fd...d36
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 Det er ikke noe mat de kan ha kommet seg inn i, jeg sjekker ofte. Har ikke funnet noen opptygde klær eller plagg. Vi har en overbygd inngang der det til tider er ganske mange av dem og har skjønt at mest sannsynlig må ha kommet inn døren. Tok tre til i kveld som hadde samlet seg rundt en lampe i andre etasje. Åpner jeg et vindu i andre etasje må jeg regne med enten fluer, vepser, bier, humler eller edderkopper. Kanskje en skjære og. Bor i nærheten av en park. Anonymkode: 8cc95...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå