AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 En i familien har bursdag og jeg spurte hva han ønsker seg. "Vet ikke" var svaret så jeg sliter litt.. Han drikker lite alkohol og er småbarnsfar så jeg vet ikke helt hva man kan gi? Han er glad i kaffe men føler jeg alltid gir han kaffe. Hva pleier dere gi til menn i denne alderen? Evt noen menn som har forslag? Anonymkode: b3038...662
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Hvis han er småbarnsfar, da anbefalet ørepropper. Anonymkode: 581b8...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Google opplevelsesgave. Er er bredt utvalg der. Ølsmaking, alpakkavandring, massasje, gavekort på restaurant, hotellovernatting. Vet ikke hva budsjettet ditt er, men gå sammen med et par andre så blir det et mye bredere utvalg i gave. Jeg kjøpte akkurat ullundertøysett (noe han trenger) til samboeren som har bursdag snart. Skal i tillegg gi en opplevelsesgave. Anonymkode: dd9e8...35f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sexleketøy?:) Anonymkode: bce64...604 Tenkte på den Anonymkode: 581b8...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå