AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Jeg lurte på kompisen min, fordi han aldri snakker så mye om damer. Så jeg lurte på om han kunne si 3 kjente han ville ha pult. Uten nøing: Loey Lane, Tess Holliday & Fetishamlynn. Eh... han er ikke homo, da, men hva kalles det når man åpenbart kun liker tjukkaser? Anonymkode: 171f8...5e7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Hva f* har det med deg å gjøre ? Få nesa di ut av ræva hans du. Anonymkode: ad003...e23 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva f* har det med deg å gjøre ? Få nesa di ut av ræva hans du. Anonymkode: ad003...e23 Han er kjekk! Og jeg liker han sånn sett, men han er åpenbart kun interessert i feite damer 😕 Anonymkode: 171f8...5e7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er kjekk! Og jeg liker han sånn sett, men han er åpenbart kun interessert i feite damer 😕 Anonymkode: 171f8...5e7 Du spurte hvem han ville ha pult, ikke hvem han ville ha vært sammen med da.. Anonymkode: aee7f...775
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er kjekk! Og jeg liker han sånn sett, men han er åpenbart kun interessert i feite damer 😕 Anonymkode: 171f8...5e7 Åå, buhu. Det finnes flere fisk i havet, du får finne en som liker og tenner på ditt utseende da Anonymkode: 21510...37b
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #7 Skrevet 17. april 2022 Langt under middels IQ når dette er din fremgangsmåte. lykke til i livet ts. Anonymkode: ad003...e23 1
Fru Uperfekt Skrevet 17. april 2022 #8 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg lurte på kompisen min, fordi han aldri snakker så mye om damer. Så jeg lurte på om han kunne si 3 kjente han ville ha pult. Uten nøing: Loey Lane, Tess Holliday & Fetishamlynn. Eh... han er ikke homo, da, men hva kalles det når man åpenbart kun liker tjukkaser? Anonymkode: 171f8...5e7 Aner ikke hvem de tre er, men antar han har preferanser. Ikke de preferansene du håpte på men likevel… 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #9 Skrevet 17. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva f* har det med deg å gjøre ? Få nesa di ut av ræva hans du. Anonymkode: ad003...e23 Å så sint, du er ikke tilfeldigvis overvektig selv? 😂 Anonymkode: f87f0...1f0 1
utakulanini Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 TS, hvor mange tråder skal du lage om dette? Har du en helt på denne kompisen din siden du fremdeles (!) såpass lang tid etter første tråd om dette, spør oss akkurat samme spørsmål? Det er ingenting galt med han, og du kan ikke ta det som en selvfølge at han burde være tiltrukket av slike som deg og meg, med slanke kropper - som kanskje er mer akseptert sosialt sett. Det er jo helt fantastisk at det finnes folk med andre preferanser, for det beviser jo at det alltid finnes noen for absolutt alle! 🥰 Jeg har forståelse for at det er sårt for deg når du er interessert i denne fyren, men du må rett og slett bare akseptere at han ikke er tiltrukket av deg. Snakker du stygt om overvektige til han? Det vil isåfall gjøre deg mindre tiltrekkende, så unngå for all del det 😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå