AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Har nettopp blitt singel og flytter snart til Bergen. Er singellivet helt håpløst her, eller er det håp for oss rundt 30? 😅 Anonymkode: 67c9e...daa
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Bergen koker over av menn som ønsker seg random sex særlig på våren, men det er laaaaaangt mellom mennene som ønsker seg fast forhold året rundt. Men det er gjerne et nasjonalt problem det der. Anonymkode: 137f4...1e4 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Forhold er ikke lett. Hilsen kvinne 35år. attraktiv dame får jeg høre, eier kåk, fast jobb og sjarmerende. Folk liker meg og ikke vanskelig å treffe andre, men vanskelig med forhold. Jeg er langt ifra sjalu og er ikke kontrollerende. Mange flørter med meg og vil ha meg med på ting. Så ikke vet jeg🤷🏻♀️ Anonymkode: 0cfec...35b 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bergen koker over av menn som ønsker seg random sex særlig på våren, men det er laaaaaangt mellom mennene som ønsker seg fast forhold året rundt. Men det er gjerne et nasjonalt problem det der. Anonymkode: 137f4...1e4 Så kjipt 😅 Kjenner jeg ikke er helt klar for det der… Høres ikke akkurat ut som et ukjent fenomen, dessverre 🙈🙉 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forhold er ikke lett. Hilsen kvinne 35år. attraktiv dame får jeg høre, eier kåk, fast jobb og sjarmerende. Folk liker meg og ikke vanskelig å treffe andre, men vanskelig med forhold. Jeg er langt ifra sjalu og er ikke kontrollerende. Mange flørter med meg og vil ha meg med på ting. Så ikke vet jeg🤷🏻♀️ Anonymkode: 0cfec...35b Så merkelig 😔 Håper du er heldigere framover! Tenk at det skal være så vanskelig å treffe noen det klaffer 100% med. Hva sier de når det ikke blir noe mer? Anonymkode: 67c9e...daa
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 Hatt samme bergenseren i 20 år. Møttes på Duseren (Exodus) i 2002. Aner ikke hvordan datingmarkedet er lenger, men er vel ikke verre i Bergen enn andre steder. Anonymkode: e3f92...6fe
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Bergen er jo en passelig stor småby. En del utenlandske menn som kommer hit med olje- og shippingjobber, om enn ikke like mange som i Stavanger. Ofte progressive, interessante sjeler som tar slike jobber. Fin kontrast til strilene med snusleppe som med litt anstrengelse klarer å telle til 12. Anonymkode: 94d0c...783
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bergen er jo en passelig stor småby. En del utenlandske menn som kommer hit med olje- og shippingjobber, om enn ikke like mange som i Stavanger. Ofte progressive, interessante sjeler som tar slike jobber. Fin kontrast til strilene med snusleppe som med litt anstrengelse klarer å telle til 12. Anonymkode: 94d0c...783 Akkurat nå er det nok flere ukrainske flyktninger enn oljesjefer på byens hoteller. Anonymkode: abe4a...d13 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Akkurat nå er det nok flere ukrainske flyktninger enn oljesjefer på byens hoteller. Anonymkode: abe4a...d13 Det bor mye oljefolk fra Sandviken til Fana. Anonymkode: 94d0c...783
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Forhold er ikke lett. Hilsen kvinne 35år. attraktiv dame får jeg høre, eier kåk, fast jobb og sjarmerende. Folk liker meg og ikke vanskelig å treffe andre, men vanskelig med forhold. Jeg er langt ifra sjalu og er ikke kontrollerende. Mange flørter med meg og vil ha meg med på ting. Så ikke vet jeg🤷🏻♀️ Anonymkode: 0cfec...35b Samme her. Bor riktignok i Trondheim og er oppegående og vanlig dame. Men har vært singel lenge og det er ikke mange menn som viser interesse for forhold. Syns det er så rart. Anonymkode: 00f5e...413 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Samme her. Bor riktignok i Trondheim og er oppegående og vanlig dame. Men har vært singel lenge og det er ikke mange menn som viser interesse for forhold. Syns det er så rart. Anonymkode: 00f5e...413 Er jo enkelt, de du mener er gode nok for forhold er de andre damer vil ha. Da kan de ligge fritt rundt og gidder ikke forplikte seg til deg. Anonymkode: f52b6...679 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 Rart. Synes jeg ser mange unge menn hele tiden...men er ikke de interessert i forhold ? Anonymkode: 0b4fc...d57
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rart. Synes jeg ser mange unge menn hele tiden...men er ikke de interessert i forhold ? Anonymkode: 0b4fc...d57 Du får spørre dem. Jeg tror det trengs seriøs forskning på temaet, for samfunnet har ikke godt av at menn og kvinner sklir fra hverandre på den måten. Anonymkode: 61bd4...22f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 Det er ikke noe veldig stort mysterie om hvorfor sex er lettere enn forhold. For sex er det nok å finne den andre personen attraktiv. Er det ONS så er det tross alt snakk om bare én kveld. Man har åpenbart mange flere krav til en man skal være sammen med daglig i flere år og kanskje resten av livet. Det er så uendelig mye mer som må klaffe. Anonymkode: fbb27...8c7 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er ikke noe veldig stort mysterie om hvorfor sex er lettere enn forhold. For sex er det nok å finne den andre personen attraktiv. Er det ONS så er det tross alt snakk om bare én kveld. Man har åpenbart mange flere krav til en man skal være sammen med daglig i flere år og kanskje resten av livet. Det er så uendelig mye mer som må klaffe. Anonymkode: fbb27...8c7 Da er det ikke rart at det blir flere og flere single i Norge. Vi er vi ca 1 millon single og det blir bare vanskeligere og vanskeligere å få seg partenere ettersom årene går. Anonymkode: 0b4fc...d57
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du får spørre dem. Jeg tror det trengs seriøs forskning på temaet, for samfunnet har ikke godt av at menn og kvinner sklir fra hverandre på den måten. Anonymkode: 61bd4...22f Kanskje bøtelegge tinder. Menn blir vel bare sur på kvinner pga tinder. Anonymkode: 3872d...901
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er jo enkelt, de du mener er gode nok for forhold er de andre damer vil ha. Da kan de ligge fritt rundt og gidder ikke forplikte seg til deg. Anonymkode: f52b6...679 Det forutsetter at jeg og disse andre damene er villig til å ligge rundt med menn utenfor forhold. Ikke alle ser slik, heller ikke jeg. Stiller ikke menn opp for meg, stiller ikke jeg opp for dem osv. Anonymkode: 00f5e...413 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #17 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det forutsetter at jeg og disse andre damene er villig til å ligge rundt med menn utenfor forhold. Ikke alle ser slik, heller ikke jeg. Stiller ikke menn opp for meg, stiller ikke jeg opp for dem osv. Anonymkode: 00f5e...413 Ikke lur deg selv. Dere vet hvem som skal få sex. Dere tenker likt. Reptilhjerne. Anonymkode: 3872d...901
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kanskje bøtelegge tinder. Menn blir vel bare sur på kvinner pga tinder. Anonymkode: 3872d...901 Datingapper, sosiale medier, og alt det der, er nok definitivt med på det. Det er nok også store forandringer i samfunnet, når det gjelder forventninger til gutter og menn. Å ønske seg kjæreste, barn, hus og hjem er en modningsprosess, som før startet veldig tidlig, gjennom snakk og krav fra foreldre og besteforeldre. I min levetid er dette nesten visket ut. Mine sønner er også et produkt av dette, som startet i min oppvekst på 70-80 tallet. Alle besteforeldrene er skilt, foreldrene var aldri gift, men har nå skilt lag. Ingen maser på kjæreste og barn. Greier de å få seg en utdannelse eller jobb, så er det bra, men ingen krever eller forventer noe. Det er nok noe av det hos kvinner også, men der slår biologien før eller siden inn, og de vil bygge rede, og få barn, før det er for seint. Å finne en mann som har modnet i samme takt, blir bare vanskeligere og vanskeligere, og i tillegg skal hun godkjenne ham på ganske mange måter. Anonymkode: 61bd4...22f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #19 Skrevet 18. april 2022 Er det så farlig? Normene for hva som er vanlig er da stadig i endring, og vi står mye friere i dag en før. En trenger da ikke en mann for å få barn heller. Nei, nyt livet og ikke stress med jakten på A4-livet, det finnes andre og for mange bedre alternativer. Anonymkode: b3d85...c1d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #20 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bergen koker over av menn som ønsker seg random sex særlig på våren, men det er laaaaaangt mellom mennene som ønsker seg fast forhold året rundt. Men det er gjerne et nasjonalt problem det der. Det har nok en sammenheng med at jenter stort sett går for de 5 % mennene som kun er interessert i random sex, og aldri møter de 95 % andre. Anonymkode: 795dc...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå