Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en måned siden avsluttet jeg en relasjon med en mann, grunnet avstand og at han i liten grad prioriterte meg. Jeg har vært bevist på om han i større grad vil prioritere meg, så vil han ta kontakt og be om en ny sjanse. Det har han ikke gjort. Jeg har bevisst ikke sett på hans storyer på ulike apper, men i dag kikket jeg. Da la han ut et bilde av en kvinne på en fjelltopp. Dette var ekstremt vondt. Jeg er forelsket i han, men det fungerte ikke grunnet avstand og fordi han ikke prioritere meg i stor nok grad. Hvorfor legger han ut et slikt bilde? Er det en venninne, en han dater? Er interessert i? Kan han prøve å gjøre meg sjalu? Eller er ikke menn slik? Kommer han tilbake om han savner meg?

Hilsen vonbråten Kvinne som lurer på hva hun skal gjøre videre

Anonymkode: 921b6...656

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle også egentlig flytte for å studere i utlandet, men planene har blitt avblåst, men det vet ikke han. TS

AnonymBruker
Skrevet

Han følte seg ferdig med denne syke leken din og gikk for noe ekte.

Anonymkode: 28368...b6b

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert, det sier du jo selv? 

Og ja, dette er nok en date/forelskelse. Med mindre han tagget noen i familien. 

Anonymkode: 613a8...d4c

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han følte seg ferdig med denne syke leken din og gikk for noe ekte.

Anonymkode: 28368...b6b

Den var jo ikke så snill. Jeg prøvde ganske lenge før jeg avsluttet det, men opplevde ikke at han prioriterte relasjonen vår. Derfor avsluttet jeg det.

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

En måned siden dere kuttet kontakt. Ikke vanlig å legge ut bilder fra et så ferskt forhold/date. Så han har nok holdt på med henne mens dere to hadde noe på gang. Sannsynligvis også derfor han ikke prioriterte deg

Anonymkode: af459...38c

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En måned siden dere kuttet kontakt. Ikke vanlig å legge ut bilder fra et så ferskt forhold/date. Så han har nok holdt på med henne mens dere to hadde noe på gang. Sannsynligvis også derfor han ikke prioriterte deg

Det er det jeg lurer på. Han la ut bilde og tagget henne. Jeg hadde trodd han fortsatt sørget. Det gjør jeg, men det virker ikke slik. TS

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er det jeg lurer på. Han la ut bilde og tagget henne. Jeg hadde trodd han fortsatt sørget. Det gjør jeg, men det virker ikke slik. TS

han var aldri skikkelig interessert i deg, da er det ikke noe for han å komme over

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er ikke interessert, det sier du jo selv? 

Og ja, dette er nok en date/forelskelse. Med mindre han tagget noen i familien. 

Anonymkode: 613a8...d4c

Så null sjanse for at jeg hører fra han igjen? TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

han var aldri skikkelig interessert i deg, da er det ikke noe for han å komme over

Han gråt da det ble slutt, men ba ikke om en ny sjanse. Har ikke kontaktet meg i ettertid. TS

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han gråt da det ble slutt, men ba ikke om en ny sjanse. Har ikke kontaktet meg i ettertid. TS

Du gav han vel noe som han ikke likte å miste, men han var ikke forelsket. Det sier handlingen hans (ikke prioritere deg). Hvor lenge var dere sammen?

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Mener du at han skulle be om en ny sjanse da du gjorde det slutt? 

Det ville jeg da aldri ha bedt om til en som gjorde det slutt med meg, uansett hvor forelsket jeg var.

Og hvis jeg hadde gjort det slutt, ville jeg da aldri i verden villet at han skulle be meg om en ny sjanse. Om jeg hadde villet det, så hadde jeg da ikke gjort det slutt. Det hadde jeg syntes var en feig oppførsel.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du gav han vel noe som han ikke likte å miste, men han var ikke forelsket. Det sier handlingen hans (ikke prioritere deg). Hvor lenge var dere sammen?

Vi datet 4 måneder ca. Først var alt kjempebra. Så flyttet han. Han prioriterte «oss» mindre og mindre. Så jeg avsluttet, for å ikke havne i en dårlig relasjon. Jeg skulle også egentlig flytte fra Norge, men nå er det «avlyst». Uansett er han i en annen del av landet. Så avstand er det uansett. TS

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (Akkurat nå):

Mener du at han skulle be om en ny sjanse da du gjorde det slutt? 

Det ville jeg da aldri ha bedt om til en som gjorde det slutt med meg, uansett hvor forelsket jeg var.

Og hvis jeg hadde gjort det slutt, ville jeg da aldri i verden villet at han skulle be meg om en ny sjanse. Om jeg hadde villet det, så hadde jeg da ikke gjort det slutt. Det hadde jeg syntes var en feig oppførsel.

Hva om personen gjorde det slutt fordi du ikke hadde prioritet forholdet. Hadde du da kunne bedt om en ny sjanse for å gjøre det bedre denne gangen?

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva om personen gjorde det slutt fordi du ikke hadde prioritet forholdet. Hadde du da kunne bedt om en ny sjanse for å gjøre det bedre denne gangen?

TS

Ikke jeg, i allefall. 

Anonymkode: 6c696...f84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men, TS, ønsker du å få han tilbake?

AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på å gjøre det slutt og å si "hør her, skal vi fortsette sammen er dette noe vi må ordne opp i".  

Han har vel gått videre da, og kan ikke klandres for det.

Anonymkode: b075f...aba

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er forskjell på å gjøre det slutt og å si "hør her, skal vi fortsette sammen er dette noe vi må ordne opp i".  

Han har vel gått videre da, og kan ikke klandres for det.

Anonymkode: b075f...aba

Ja, det sa jeg noen ganger først da. Ble ikle bedre.,TS

• Liker 1
Skrevet

TS

Nei, ikke hvis personen gjorde det slutt. Men hvis personen uttrykte at hun elsket meg, men synes det var så vanskelig fordi hun savnet den gode nære kontakten. Og hun uttrykte et ønske fra meg om å finne en løsning så vi kunne gi forholdet videre sjanse. Hvis jeg elsket henne, ville jeg da prøvd å gi (be om? ) forholdet en ny sjanse.                                                                         

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det sa jeg noen ganger først da. Ble ikle bedre.,TS

Men da ville du jo ikke mer. Og han ville ikke mer imøtekomme det du følte på. Så det beste for dere begge er at dere gikk hver deres vei.

Tenk deg; hvis din kjæreste gir uttrykk for at han er misfornøyd med måten du er på overfor ham. Du kan/vil ikke imøtekomme hans ønske om prioritering. Så han gjør det slutt.

Ville du bedt om en ny sjanse? Han er jo misfornøyd med deg. Det er da ikke særlig hyggelig å være sammen med en som du ikke klarer å gjøre fornøyd.

• Liker 7
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...