AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Har fått en kjæreste som mine foreldre har invitert hjem på middagsbesøk. Eneste problemet er at jeg er litt redd for hvordan foreldrene mine skal reagere på ringen kjæresten har i nesa. Er det for langt å be kjæresten ta ut ringen før middagsbesøket? Vil hun skal se presentabel og skikkelig ut. Anonymkode: c51d9...5d7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Hun er den hun er, aksepter hvem hun er eller gå videre. Anonymkode: b6e0c...feb 12 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har fått en kjæreste som mine foreldre har invitert hjem på middagsbesøk. Eneste problemet er at jeg er litt redd for hvordan foreldrene mine skal reagere på ringen kjæresten har i nesa. Er det for langt å be kjæresten ta ut ringen før middagsbesøket? Vil hun skal se presentabel og skikkelig ut. Anonymkode: c51d9...5d7 drit i hva de syns, vi er fri Anonymkode: b6384...d18 1
Anonymbrukersåklar Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Herre gud.. er det mulig? Hva spiller det för rolle 😂 det er år 2022 nå ikke 1943 3 2 2
AttilaTheHun Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 eh, lol. vi er frie mennesker, foreldrene dine kan ikke nekte deg heller.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har fått en kjæreste som mine foreldre har invitert hjem på middagsbesøk. Eneste problemet er at jeg er litt redd for hvordan foreldrene mine skal reagere på ringen kjæresten har i nesa. Er det for langt å be kjæresten ta ut ringen før middagsbesøket? Vil hun skal se presentabel og skikkelig ut. Anonymkode: c51d9...5d7 Jeg hadde muligens revurdert hele forholdet hadde jeg vært henne. Tydelig at du er en liten mammagutt og at den hun er ikke er bra nok. Anonymkode: 5f5a4...3d6 4
Gjest Ghostface Skrevet 17. april 2022 #7 Skrevet 17. april 2022 Kanskje hun ikke er noe for deg hvis hun ikke kan være seg selv?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #8 Skrevet 17. april 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Har fått en kjæreste som mine foreldre har invitert hjem på middagsbesøk. Eneste problemet er at jeg er litt redd for hvordan foreldrene mine skal reagere på ringen kjæresten har i nesa. Er det for langt å be kjæresten ta ut ringen før middagsbesøket? Vil hun skal se presentabel og skikkelig ut. Anonymkode: c51d9...5d7 Er hun vanskelig å ha med å gjøre? 😁 Anonymkode: 111e6...89d
Løvejenten Skrevet 17. april 2022 #9 Skrevet 17. april 2022 Seriøst? Om du er flau over kjæresten din, så bør du revurdere hele opplegget. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #11 Skrevet 17. april 2022 Ring i nesa er kanskje for å binde fast i senga? Anonymkode: b2f31...1dc
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #12 Skrevet 17. april 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Ring i nesa er kanskje for å binde fast i senga? Anonymkode: b2f31...1dc Kan ta et tau rundt halsen på henne også og ei bjelle. Anonymkode: b96d8...9f9
herzeleid Skrevet 17. april 2022 #13 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har fått en kjæreste som mine foreldre har invitert hjem på middagsbesøk. Eneste problemet er at jeg er litt redd for hvordan foreldrene mine skal reagere på ringen kjæresten har i nesa. Er det for langt å be kjæresten ta ut ringen før middagsbesøket? Vil hun skal se presentabel og skikkelig ut. Anonymkode: c51d9...5d7 Som du ser av reaksjonene i tråden er det nok en risiko for å fornærme henne så det beste er kanskje å la være, med mindre du føler deg trygg på at hun ikke er like nærtagende. Selv tenker jeg det er innafor å ønske at partneren skal vise seg fra sin beste side i møte med foreldre, men en kan jo tilnærme seg problemstillingen på en mer forsiktig og spørrende måte og finne ut hvorfor hun velger å ha ring i nesen. Du synes kanskje ikke det er så veldig fint selv? 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 Du skal kle det ekstremt godt for å ha ring eller en liten prikk i nesa. Samme med ring i øyenbrynet. Det er noe man drev på med tenåring. vil anslå at 9/10 ikke kler det uansett hva de selv tror. Samme gjelder menn med ring i øyenbrynet. Er man 15-20 så ukei men etter det begynner det å bli lite voksent. Anonymkode: 6216f...f2c 2 1
PokemonGone Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 Septum og jeg liker damer med piercings❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du skal kle det ekstremt godt for å ha ring eller en liten prikk i nesa. Samme med ring i øyenbrynet. Det er noe man drev på med tenåring. vil anslå at 9/10 ikke kler det uansett hva de selv tror. Samme gjelder menn med ring i øyenbrynet. Er man 15-20 så ukei men etter det begynner det å bli lite voksent. Anonymkode: 6216f...f2c ring i nesa og ring i øyenbrynet er virkelig ikke det samme… Anonymkode: 57ec8...c49
PokemonGone Skrevet 18. april 2022 #17 Skrevet 18. april 2022 Hun kan bestemme seg for å fjerne piercingen når du ber henne om det, men spør deg selv "Når hun vil ha nesepiercingen, vil du stoppe henne?" Det er ulogisk at du ønsker å gi et ufullstendig inntrykk til foreldrene dine. De vil møte kjæresten din, ikke det du vil vise dem om henne. 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 Hvorfor er det noen får seg ring i nesa? Syns de det er fint eller kult? Når jeg var på datingsider før i tiden så jeg flere jenter med både flott utseende og personlighet, men den ringen i nesa gjorde at jeg mistet mye av interessen. Litt spesielt at en så liten ting skal bety så mye, vet ikke helt hva det kommer av. Anonymkode: 706d5...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #19 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor er det noen får seg ring i nesa? Syns de det er fint eller kult? Anonymkode: 706d5...a4e Vil nesten tro det ja. Anonymkode: 3c0f2...d87
Daria Skrevet 18. april 2022 #20 Skrevet 18. april 2022 (endret) I en sånn situasjon ville jeg vært mer flau over foreldrene mine som la så mye i en ubetydelig detalj, og snakket med dem heller enn å be kjæresten endre på utseende sitt for å tekkes dem. Jeg har en liten dobb i nesa selv. Jeg tok den var jeg var 16 (dette var midt på 90-tallet, da det var så mainstream at selv i det kristne miljøet hvor jeg vanket hevet det knapt noen øyebryn), nå er jeg Gudrun Sjödénkledd kulturkjerring på 40+ og fortsatt glad i den. Den er en like integrert del av utseende mitt som brillene, og sier omtrent like mye om meg. Jeg ville bare ledd om noen begynte å tillegge meg noen egenskaper på grunn av den, og å fjerne den for andres skyld er uaktuelt. Endret 18. april 2022 av Daria 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå