AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Hei var på TUL i uke 14, Jordmord mente det var 80% sjanse for at det er en jente. Da lurer jeg på hvor «sikkert» er det å se kjønn så tidlig? hva er deres erfaring? har så lyst til å kjøpe litt baby klær 🙈 Anonymkode: fa5e9...fec
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Dersom man ser en penis, er det veldig sikkert. Litt mindre sikkert dersom man tror det er jente, men jeg ville nok kjøpt litt babyklær uansett - men kanskje spart det mest feminine til OUL. Anonymkode: 97820...c3e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Fikk vite gutt på TUL 14+2 Anonymkode: 007f5...2e6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 I uke 14, er kjønnsorganet utviklet nok til å se forskjell da, eller går de etter vinkelen på utstikkeren som begge kjønn har på et tidspunkt? Hvis det er viktig for deg å kjøpe typiske jente- eller gutteklær ville jeg ventet til etter OUL. Men om du vil kjøpe noe nå for å feire at alt er bra med baby, hva med en fin body med dyremønster eller noe? Lindex bruker å ha mye i nøytrale farger 😊 Anonymkode: 784a0...969
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Vi fikk beskjed om 70% sjanse for jente i uke 14. Det var en jente på OUL også😊 Har forøvrig ikke kjøpt noen klær selv da og er i uke 24. Anonymkode: 10da4...5d3
lehangolta Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Fikk vite jente i uke 14 på tul og bekreftet jente senere på ordinær ul
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 Fikk forsovet greie på dette at de trodde det kunne se ut som tulle i ule 13. Men kunne ikke garantere noe som helst. Men skal sies at trolle bolla lå opp ned og sidelengs og gudene hva slags turning inni der😂. Fastlegen har ultralyd aparat, moderne et faktisk. Og han sa også jente nå idag på svangerskapskontroll. Målte lårbeina. Uke 17 nå. Guttungen fikk jeg greie på i uke 16 på riksen på fosterdiagnostikk og i ettertid pga oppfølginger da pga ufullført abort så var han fortsatt gutt. Ikke så vanskelig å se da han lå med beina til sia hver gang😂. Anonymkode: 57c5b...1a6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #8 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fikk forsovet greie på dette at de trodde det kunne se ut som tulle i ule 13. Men kunne ikke garantere noe som helst. Men skal sies at trolle bolla lå opp ned og sidelengs og gudene hva slags turning inni der😂. Fastlegen har ultralyd aparat, moderne et faktisk. Og han sa også jente nå idag på svangerskapskontroll. Målte lårbeina. Uke 17 nå. Guttungen fikk jeg greie på i uke 16 på riksen på fosterdiagnostikk og i ettertid pga oppfølginger da pga ufullført abort så var han fortsatt gutt. Ikke så vanskelig å se da han lå med beina til sia hver gang😂. Anonymkode: 57c5b...1a6 Skulle gutten egentlig vært abortert, men klamret seg likevel fast? Hvordan har det gått? Frisk? Anonymkode: 85018...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå