Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

var på TUL i uke 14, Jordmord mente det var 80% sjanse for at det er en jente. Da lurer jeg på hvor «sikkert» er det å se kjønn så tidlig? 
hva er deres erfaring?

har så lyst til å kjøpe litt baby klær 🙈

Anonymkode: fa5e9...fec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man ser en penis, er det veldig sikkert. Litt mindre sikkert dersom man tror det er jente, men jeg ville nok kjøpt litt babyklær uansett - men kanskje spart det mest feminine til OUL. :) 

Anonymkode: 97820...c3e

AnonymBruker
Skrevet

Fikk vite gutt på TUL 14+2

Anonymkode: 007f5...2e6

AnonymBruker
Skrevet

I uke 14, er kjønnsorganet utviklet nok til å se forskjell da, eller går de etter vinkelen på utstikkeren som begge kjønn har på et tidspunkt? 

Hvis det er viktig for deg å kjøpe typiske jente- eller gutteklær ville jeg ventet til etter OUL. Men om du vil kjøpe noe nå for å feire at alt er bra med baby, hva med en fin body med dyremønster eller noe? Lindex bruker å ha mye i nøytrale farger 😊

Anonymkode: 784a0...969

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk beskjed om 70% sjanse for jente i uke 14. Det var en jente på OUL også😊 Har forøvrig ikke kjøpt noen klær selv da og er i uke 24.

Anonymkode: 10da4...5d3

Skrevet

Fikk vite jente i uke 14 på tul og bekreftet jente senere på ordinær ul :)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk forsovet greie på dette at de trodde det kunne se ut som tulle i ule 13. Men kunne ikke garantere noe som helst. Men skal sies at trolle bolla lå opp ned og sidelengs og gudene hva slags turning inni der😂. Fastlegen har ultralyd aparat, moderne et faktisk. Og han sa også jente nå idag på svangerskapskontroll. Målte lårbeina. Uke 17 nå. Guttungen fikk jeg greie på i uke 16 på riksen på fosterdiagnostikk og i ettertid pga oppfølginger da pga ufullført abort så var han fortsatt gutt. Ikke så vanskelig å se da han lå med beina til sia hver gang😂

Anonymkode: 57c5b...1a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fikk forsovet greie på dette at de trodde det kunne se ut som tulle i ule 13. Men kunne ikke garantere noe som helst. Men skal sies at trolle bolla lå opp ned og sidelengs og gudene hva slags turning inni der😂. Fastlegen har ultralyd aparat, moderne et faktisk. Og han sa også jente nå idag på svangerskapskontroll. Målte lårbeina. Uke 17 nå. Guttungen fikk jeg greie på i uke 16 på riksen på fosterdiagnostikk og i ettertid pga oppfølginger da pga ufullført abort så var han fortsatt gutt. Ikke så vanskelig å se da han lå med beina til sia hver gang😂

Anonymkode: 57c5b...1a6

Skulle gutten egentlig vært abortert, men klamret seg likevel fast? Hvordan har det gått? Frisk?

Anonymkode: 85018...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...