Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby er ni måneder. Jeg har begynt å jobbe igjen etter perm så ammer bla. før og etter jobb. Når baby er hjemme med pappan så drikker hun veldig lite. Det er bare et par slurker av tutekopp når hun får tilbud om vann. Men hun spiser fast føde. Jeg blir bekymret om hun får i seg for lite væske eller holder det med litt vann på dagen og amming morgen og kveld? 
Er det noen som kan anbefale en flaske/tutekopp som er god å drikke av? (Jeg vet ikke om det er flaska hu ikke liker…) 

Anonymkode: 7a199...fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For hun ikke tåteflaske?

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (9 minutter siden):

For hun ikke tåteflaske?

Vi har prøvd tåteflaske, som vi har brukt tidligere, også men hun drikker ikke mye av denne. Vi har tenkt tutekopp da hun er ni mnd men fins det en god flaske til baby på ni mnd? 

AnonymBruker
Skrevet

Det der er veldig individuelt. Min drakk "aldri" fra tåteflaske, men nå som han er snart to synes hn det er råartig. Hn foretrakk sånn med sugerør lenge.

Anonymkode: 15d51...018

Skrevet

Er det tutekopp med hard eller myk tut? Har du prøvd sugerør

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (26 minutter siden):

Er det tutekopp med hard eller myk tut? Har du prøvd sugerør

Det har kanskje noe å si? Vi har prøvd sugerørskopp men hun drikker lite av denne også. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale mam starter cup. Vi har også en med sugerør (PHILIPS AVENT Bendy Straw Cup). Denne klarte storebroren å drikke av tidlig, men lillebror på 21 mnd bare suger opp masse vann og griser det utover. Forhåpentligvis får han noe vann i seg uansett 😅

Anonymkode: 33356...8cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det har kanskje noe å si? Vi har prøvd sugerørskopp men hun drikker lite av denne også. 

Alt kan ha noe å si 🤷‍♀️ De et tross alt små personer med egen vilje 😅 Du må nesten bare prøve deg frem og se hva akkurat ditt barn liker.

Anonymkode: 15d51...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...