Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

358.000kr brutto, jobber i privat bedrift. 
Ingen utdanning. Ingen bonuser, men mulighet til å jobbe inn ekstra for avspasering. 

Anonymkode: fa45d...320

AnonymBruker
Skrevet

Kommunal saksbehandler - 480.000 kr brutto.

Anonymkode: c9838...209

• 6 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 22.25):

Jeg jobber i et privat firma. Tittelen min er administrasjonsmedarbeider. Har mange varierte oppgaver. Jeg besvarer telefonen (ringer maks 1 gang i timen),  holder orden i kantinen og på møterommene, har orden på kontorrekvisita, arkiverer, har noen lette regnskapsrelaterte oppgaver, bestiller reiser, forbereder møtemateriell, posthåndtering og annet forefallende arbeid. 

Anonymkode: 23fca...228

Dette er mitt drømmeyrket nå.. Jeg er sliten etter å ha jobbet mange år i helsevesenet, er ikke spesielt utadvendt eller har så god selvtillit. Liker derfor ikke å ha for mye ansvar som å delta i møter, sitte å snakke foran andre osv. Men finnes slike jobber nå? De krever vel universitetsutdanning. Jeg kunne tenke meg å bare rydde litt etter andre, gjøre klart for andre, og ikke være den som selv skal delta i det møtets osv.

Anonymkode: 3ad43...229

Skrevet
On 4/17/2022 at 10:17 PM, AnonymBruker said:

Litt over 500’. Greit nok. Kunne nok funnet en jobb som betaler (vesentlig) mer, men andre ting ved jobben teller også. 
Har bachelor, så er vel egentlig ikke i gruppa du spør. 

Anonymkode: 50af2...fe4

Hva har du bachelor i?

Anonymkode: 0ee68...2e1

Skrevet
On 4/19/2022 at 7:34 PM, AnonymBruker said:

Kommunal saksbehandler - 480.000 kr brutto.

Anonymkode: c9838...209

Utdanning?

Anonymkode: 0ee68...2e1

• 1 måned senere...
Skrevet

Har en administrativ stilling kommunalt, er lønnet som konsulent. 520 000 i året. Ca 7-8 års erfaring

Anonymkode: f27ef...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...