Gå til innhold

Uke 34, ufattelig sliten, spør mannen om massasje men får bare lunkent svar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir så forbanna.

Jeg er sliten, vondt i ryggen, tar meg også av en trassig 3 åring som skriker for den minste ting(sammen med mannen da).

Jeg spør mannen om massasje og han sier "jo vi får se en dag"

Ingen forståelse, sier bare at jeg burde sykmelde meg 100 prosent(er sykemeldt 50)

Greit nok det, men jeg liker å jobbe litt og slitenheten handler om alt kaos hjemme og at jeg får så lite forståelse. Sover så dårlig også. Tar meg av det meste av husarbeid og barn.

Hvorfor forstår ikke enkelte menn hvor grusomt slitsomt det er å være gravid? 

Anonymkode: f0034...23b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De forstår det ikke fordi de aldri har opplevd det før. Jeg er kvinne og forstår det heller ikke 😊 Og å massere er sykt kjedelig - det er noe man gjør om man ønsker å skjemme bort partneren litt. Høres ikke ut som om det er så god stemning blant dere, kanskje dere må komme på rett vei med forholdet og samarbeidet først?

Anonymkode: e07e7...d81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner veldig en eks av meg som masserte meg når jeg hadde vondt i hodet og nakken. Kjæresten min nå masserer meg aldri selv om jeg har vondt. Skjønner deg veldig godt.

Anonymkode: b6596...2ca

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår mannen din godt. Er selv gravid, men ville ikke finne på å forvente/kreve massasje. Det enormt kjedelig å utøve, og mer noe en prtner gir bort for  å skjemme partneren ut litt. Blir du virkelig så mye mindre sliten av massasje?

Anonymkode: f717b...7ba

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår mannen din godt. Er selv gravid, men ville ikke finne på å forvente/kreve massasje. Det enormt kjedelig å utøve, og mer noe en prtner gir bort for  å skjemme partneren ut litt. Blir du virkelig så mye mindre sliten av massasje?

Enormt kjedelig?

Tror du ikke det er KJEDELIG å være gravid også? Hadde mannen min spørt om massasje for at ryggen skulle gjøre mindre vond, fordi han bærte på vårt FELLES barn, så hadde jeg ALDRI sagt nei fordi det er kjedelig?? Ærlig talt 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke massasjen du bør bekymre deg over,  men at du er den som står for mesteparten av husarbeid og stell med barn. Her bør du sette foten ned og kreve en rettferdig fordeling. Dette blir bare verre over tid, så like greit å sette standarden nå. Forstår at du ønsker å bli sett av mannen,  og få anerkjennelse på hva du går igjennom men tror det er bedre kjempe kampen der du har kjangs på å vinne. Slutt å gjøre mesteparten av husarbeidet. Da blir du ikke så sliten og trenger heller ikke massasje. 

Anonymkode: f9c07...eab

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ta ut 100 i sykemelding og be han betale for massasje timer og husvask 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Blir så forbanna.

Jeg er sliten, vondt i ryggen, tar meg også av en trassig 3 åring som skriker for den minste ting(sammen med mannen da).

Ingen forståelse, sier bare at jeg burde sykmelde meg 100 prosent(er sykemeldt 50)

Greit nok det, men jeg liker å jobbe litt og slitenheten handler om alt kaos hjemme og at jeg får så lite forståelse. Sover så dårlig også. Tar meg av det meste av husarbeid og barn.

Påtide å sette ned foten og KREVE fotmassasje og litt oppvarting. Jeg måtte være svært tydelig med barnefar for at det skulle synke inn. Men fikk etterhvert daglig fotmassasje som et minimum, i alle 3 svangerskap. 

De forstår det ikke med mindre du forklarer det i klartekst. Menn er ikke tankelesere.

Anonymkode: 69def...9a5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enormt kjedelig?

Tror du ikke det er KJEDELIG å være gravid også? Hadde mannen min spørt om massasje for at ryggen skulle gjøre mindre vond, fordi han bærte på vårt FELLES barn, så hadde jeg ALDRI sagt nei fordi det er kjedelig?? Ærlig talt 

Tvang han deg til å bære frem barn for han?

Anonymkode: 247fd...197

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har du aldri hørt om å være snill og god mot partneren sin og gjøre det man kan for den man er glad i ? Han var da med på å lage barnet !  Han burde massert henne og gjort det han kan for at hun skal ha det bra i svangerskapet ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enormt kjedelig?

Herre, bruker du den unnskyldningen for å få mannen til å gjøre andre kjedelige ting og? En ting hadde vært om det var noe nyttige oppgaver, men det er for å gi deg glede/nytelse. Altså det er jo forsåvidt nyttig det, men ikke moe man kan kreve av en partner! Det må komme på eget knitiativ, ellers vil masing bare gjøre at han får mer avsmak..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Blir så forbanna.

Herregud. Kanskje han også er sliten. Massage er vel ikke noe en kan kreve av sin partner! Gå til en massør? Det Koster ikke mye 

Anonymkode: 44928...647

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herre, bruker du den unnskyldningen for å få mannen til å gjøre andre kjedelige ting og? En ting hadde vært om det var noe nyttige oppgaver, men det er for å gi deg glede/nytelse. Altså det er jo forsåvidt nyttig det, men ikke moe man kan kreve av en partner! Det må komme på eget knitiativ, ellers vil masing bare gjøre at han får mer avsmak..

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du har tydelig aldri hørt om å være snill mot partneren, og faktisk ønske at den andre ikke har vondt. Lurer på hva slags forhold du har erfaring med.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Kanskje han også er sliten. Massage er vel ikke noe en kan kreve av sin partner! Gå til en massør? Det Koster ikke mye 

Ja for det er sååååå slitsomt å gi en massasje en kveld! Herlighet 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert fylt med hormoner og oppfører deg som ei f****?  Siden du er så forbanna for så lite 😂

Anonymkode: a3fec...d6c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men man trenger jo massasjen på grunn av plagene man får som gravid. 

Anonymkode: eef3e...8f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert fylt med hormoner og oppfører deg som ei f****?  Siden du er så forbanna for så lite 😂

Anonymkode: a3fec...d6c

Jeg et tydeligvis en fitte fordi jeg er ekstremt sliten, vondt i hele kroppen, forventer lite og ikke en gang får det en gang? Ok👌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Troll ass

AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...