AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Hei! Jeg skal flytte, og i den forbindelse opplyste selger om at han ikke kjente til om det var skjeggkre i boligen, da de ikke hadde bodd der selv, men kun leid ut. Dette er et nytt bygg, som har vært mye til og fraflyttet, og statistisk vil det være skjeggkre der. Jeg skal ikke flytte inn rett etter jeg overtar, og tenker at når boligen står nogenlunde tom bør jeg finne ut om det er skjeggkre der, slik at problemet raskt kan løses. Slik jeg forstår det er det limfeller med åte og permetrinspray det lønner seg å bruke. Vil det være tilstrekkelig å sette ut slike feller og spraye alle lister, kriker og kroke? Hvor lang tid vil det ta før jeg kan konkludere om det er skjeggkre der? Skulle det vise seg å være skadedyr der vil jeg naturligvis kontakte et firma. Tips og råd? Anonymkode: 04d35...296
Daisy_B Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Hvis jeg ikke kunne gjort noe temperaturmessig, ville jeg gjort det slik du foreslår her. Antar det vil vise seg raskt dersom det er skjeggkre der, dersom du legger ut åte på strategiske steder. Ikke la flytteesker bli stående når du flytter inn 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå