Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er meg! Jeg åpner døra for fremmede, tar alltid telefonen, ringer hvis jeg skal ha tak i noen, låser aldri døra (bare på natt) og jeg drar på spontanbesøk og får spontanbesøk.

Her en dag var det ei venninne som skulle komme innom for å hente noe, men hadde ikke et eksakt tidspunkt for det. Da hun kom så var jeg i dusjen, men hun gikk bare rett inn og inn på badet og «heiiii jeg henter dette jeg nå!». Tenk om døra hadde vært låst? 

ja, det er sykt. Jeg vet. Jeg er en voksen kvinne og gjør slikt😧 Helt på viddene!!!

Anonymkode: f868e...e68

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gir meg frysninger. 

AnonymBruker
Skrevet

Krøller du tærne mens du skriver innlegg på KG da? 🙋‍♂️

Anonymkode: 66491...40d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, det er meg! Jeg åpner døra for fremmede, tar alltid telefonen, ringer hvis jeg skal ha tak i noen, låser aldri døra (bare på natt) og jeg drar på spontanbesøk og får spontanbesøk.

Her en dag var det ei venninne som skulle komme innom for å hente noe, men hadde ikke et eksakt tidspunkt for det. Da hun kom så var jeg i dusjen, men hun gikk bare rett inn og inn på badet og «heiiii jeg henter dette jeg nå!». Tenk om døra hadde vært låst? 

ja, det er sykt. Jeg vet. Jeg er en voksen kvinne og gjør slikt😧 Helt på viddene!!!

Anonymkode: f868e...e68

Hei ts, jeg er ikke en innbruddstyv, så kan du legge ut adressen din her. Jeg er ikke en innbruddstyv.

Anonymkode: 875d5...587

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...