AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Jeg er skikkelig nordisk blek og ikke fan (faktisk helt allergisk) mot skjolder og oransje hud. Da er det finere å være bleik, synes jeg Så: Hva er ditt beste tips til så lettvint og naturlig selvbruning som mulig? Aller helst kunne jeg tenke meg en spray. Virker lettvint. Har prøvd litt ulike mousser og Dove gradual self tan, så er ikke helt fersk. Men kom med det, hva gjør du og hva har du lært? Anonymkode: 1522f...71a 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Ida Warg! Det går så gradvis at du ikke kan trå feil. Og den lukter ikke rart. Anonymkode: 62419...43c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Peeling og godt med fuktighet er viktig så fargen får ny og myk hud å sette seg på Jeg liker best gradual tan krem, eller dråper å tilsette kremen din, fordi da blir det skreddersydd deg og man unngår skjolder selv om man ikke har så god teknikk, det krever ikke mye skills 😄 Og så vedlikeholder man det lettere åså. Anonymkode: 86500...da5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Peeling og godt med fuktighet er viktig så fargen får ny og myk hud å sette seg på Jeg liker best gradual tan krem, eller dråper å tilsette kremen din, fordi da blir det skreddersydd deg og man unngår skjolder selv om man ikke har så god teknikk, det krever ikke mye skills 😄 Og så vedlikeholder man det lettere åså. Anonymkode: 86500...da5 Tips til merke du liker? Som ikke gir kviser Anonymkode: 1522f...71a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Et spørsmål til! På Blivakker står det "Tips: Ikke eksfolier huden 24 timer før bruk. " angående self tan til Ida warg. Trodde man skulle det? Anonymkode: 1522f...71a 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 Bruker Glød medium farge. Smører bodylotion eller fuktighetskrem på albuer, knær og knoker først for å unngå mørkere partier der. Lukter greit og den. Påfører med vott, så får ikke noe på hendene. Kan brukes i ansiktet og. I tillegg har Glød selftandrops som skal blandes i fuktighetskrem for bruk i ansikt. Har prøvd mange sorter selvbruning, men er denne jeg liker best. Anonymkode: 6fd1c...748 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tips til merke du liker? Som ikke gir kviser Anonymkode: 1522f...71a Cosmica sin sun kissed er "ferdigblandet" og er den jeg bruker. Kjøpes på apotek, egen krem til ansiktet, jeg sliter med uren hud men denne er gull Anonymkode: 86500...da5 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruker Glød medium farge. Smører bodylotion eller fuktighetskrem på albuer, knær og knoker først for å unngå mørkere partier der. Lukter greit og den. Påfører med vott, så får ikke noe på hendene. Kan brukes i ansiktet og. I tillegg har Glød selftandrops som skal blandes i fuktighetskrem for bruk i ansikt. Har prøvd mange sorter selvbruning, men er denne jeg liker best. Anonymkode: 6fd1c...748 Ble ikke den trukket fra markedet pga noen leie ingredienser? Anonymkode: 1522f...71a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Cosmica sin sun kissed er "ferdigblandet" og er den jeg bruker. Kjøpes på apotek, egen krem til ansiktet, jeg sliter med uren hud men denne er gull Anonymkode: 86500...da5 Den fikk skikkelig lav score på minmote.no (https://www.minmote.no/skjoennhet/hudpleie/a/GGnew4/test-av-selvbruning) Men vi er jo forskjellige så det er bra at den funker for deg. Jeg er veldig redd for å bli gul, så jeg tør ikke å prøve... Anonymkode: 1522f...71a
Snop Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 Jeg har brukt selvbruning i 15-20 år og ingen har vært bedre enn Ashley Graham sin i samarbeid med st tropez. Sjekk videoene hennes på YouTube, de forklarer alt 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble ikke den trukket fra markedet pga noen leie ingredienser? Anonymkode: 1522f...71a Har ikke jeg fått med meg ialefall. Tror ikke det. Selges fortsatt både i butikker og i nettbutikker. Ikke lenge side jeg bestilte påfyll. Anonymkode: 6fd1c...748 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 Tan revel til ansikt og hals/bryst. St tropez mousse med påføringshanske til kropp. (og mannen, for å smøre rygg, nakke og bakside lår/knehalser) Anonymkode: d5925...d64
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den fikk skikkelig lav score på minmote.no (https://www.minmote.no/skjoennhet/hudpleie/a/GGnew4/test-av-selvbruning) Men vi er jo forskjellige så det er bra at den funker for deg. Jeg er veldig redd for å bli gul, så jeg tør ikke å prøve... Anonymkode: 1522f...71a Noen blir rød brune og noen gul brune, kanskje det ikke blir pent på mange som er helt lyse i huden? Tror det er derfor den funker for meg og andre ikke, men jeg er ikke sikker 😊 St Tropez passer meg godt åså så da trenger du nok ikke den 😄 Anonymkode: 86500...da5 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen blir rød brune og noen gul brune, kanskje det ikke blir pent på mange som er helt lyse i huden? Tror det er derfor den funker for meg og andre ikke, men jeg er ikke sikker 😊 St Tropez passer meg godt åså så da trenger du nok ikke den 😄 Anonymkode: 86500...da5 Ja, ok! Jeg er veldig bleik, så kanskje det er det da, hvis du er mer gyllen enn meg Anonymkode: 1522f...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå