AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Bør NAV gi stønad til sex for incels? Anonymkode: be43f...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Absolutt. De bør også ansatte noen som tilbyr de intime tjeneste også Anonymkode: 30a19...870 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Du får spørre støttekontakten din. Anonymkode: 8b879...2cb 8
Anonymburker Skrevet 17. april 2022 #6 Skrevet 17. april 2022 Lett å latterliggjøre det med en gang, men når man tenker over hvor mye frustrasjon og sinne mangel på sex kan skape for menn, er det ikke nødvendigvis heeelt bak mål. Det moralske og etiske spørsmålet må veies opp mot samfunnets kostnader med frustrerte og sinte menn. Om man ikke får tatt del i noe så elementært som nære og fysiske forhold, hvilken motivasjon får man da til å bidra ellers i samfunnet? Det er ikke en menneskerett å ha partner, men ingen er heller tjent med at vi får menn som ikke vil bidra i samfunnet ellers. Dessverre må noen tape, og det blir disse mennene. Det lar seg rett og slett ikke gjøre rent praktisk å gi økonomisk støtte til sex, da sexkjøp er forbudt. 3 1
SlemUlv Skrevet 17. april 2022 #7 Skrevet 17. april 2022 Det finnes sexhjelpemiddler man kan få gjennom nav. Disse er dog ment for folk med funksjonsnedsettelse. Tviler på at de godtar incel som det.. 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #8 Skrevet 17. april 2022 Anonymburker skrev (1 minutt siden): Lett å latterliggjøre det med en gang, men når man tenker over hvor mye frustrasjon og sinne mangel på sex kan skape for menn, er det ikke nødvendigvis heeelt bak mål. Det moralske og etiske spørsmålet må veies opp mot samfunnets kostnader med frustrerte og sinte menn. Om man ikke får tatt del i noe så elementært som nære og fysiske forhold, hvilken motivasjon får man da til å bidra ellers i samfunnet? Det er ikke en menneskerett å ha partner, men ingen er heller tjent med at vi får menn som ikke vil bidra i samfunnet ellers. Dessverre må noen tape, og det blir disse mennene. Det lar seg rett og slett ikke gjøre rent praktisk å gi økonomisk støtte til sex, da sexkjøp er forbudt. For noe vrøvel. Ingen er avhengig av sex med et annet menneske. Jeg kunne forstått det hvis det var umulig for en person å få utløsning uten, men altså... Nå må dere som skriver slikt tull finne en annen hobby. Dette er tull. Anonymkode: 34e5a...ead 16 2
Anonymburker Skrevet 17. april 2022 #9 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noe vrøvel. Ingen er avhengig av sex med et annet menneske. Jeg kunne forstått det hvis det var umulig for en person å få utløsning uten, men altså... Nå må dere som skriver slikt tull finne en annen hobby. Dette er tull. Anonymkode: 34e5a...ead La meg omformulere; avhengig av nærhet og intimitet. Sex er en del av det. Det må gå an å kunne se det fra et mannsperspektiv før man avskriver det som vrøvl. Sannsynligvis er det mennesker som tar nærhet og intimitet for gitt som avskriver dette, da de ikke vet hva det handler om. De kan ikke sette seg inn i det fordi de selv har tilgang til intimitet og alltid har hatt det. Det fins de som tar livet sitt i mangel av det, så hvorfor skal man da avskrive det som vrøvl? Bare fordi det er et mannsproblem? 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #10 Skrevet 17. april 2022 Anonymburker skrev (6 minutter siden): Lett å latterliggjøre det med en gang, men når man tenker over hvor mye frustrasjon og sinne mangel på sex kan skape for menn, er det ikke nødvendigvis heeelt bak mål. Det moralske og etiske spørsmålet må veies opp mot samfunnets kostnader med frustrerte og sinte menn. Om man ikke får tatt del i noe så elementært som nære og fysiske forhold, hvilken motivasjon får man da til å bidra ellers i samfunnet? Det er ikke en menneskerett å ha partner, men ingen er heller tjent med at vi får menn som ikke vil bidra i samfunnet ellers. Dessverre må noen tape, og det blir disse mennene. Det lar seg rett og slett ikke gjøre rent praktisk å gi økonomisk støtte til sex, da sexkjøp er forbudt. Nærhet er et behov ja, og man kan ha sympati for folk som ikke får det dekket. Men spranget dit at fellesskapet skal betale noen for å ha sex med noen de ellers ikke fritt ville valgt, det er uakseptabelt. Anonymkode: 6b42b...d3c 13 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #11 Skrevet 17. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: For noe vrøvel. Ingen er avhengig av sex med et annet menneske. Jeg kunne forstått det hvis det var umulig for en person å få utløsning uten, men altså... Nå må dere som skriver slikt tull finne en annen hobby. Dette er tull. Anonymkode: 34e5a...ead Folk er garantert avhengig av både sex og nærkontakt med andre mennesker, enn kan utvikle svært alvorlige psykiske problemer om enn ikke har både sex og kos av et eller annet slag. Det vil kosta helsevesenet mye, og kan ikke de hjelpe så blir det uføretrygd. Det vil koste deg og meg i skatt det. Anonymkode: be43f...b1f 1 1
Anonymburker Skrevet 17. april 2022 #12 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nærhet er et behov ja, og man kan ha sympati for folk som ikke får det dekket. Men spranget dit at fellesskapet skal betale noen for å ha sex med noen de ellers ikke fritt ville valgt, det er uakseptabelt. Anonymkode: 6b42b...d3c Har heller ikke sagt det, bare filosofert litt rundt det. Noen må bukke under inn et samfunn og i 2022 er det et knippe menn som blir prioritert der. Sånn er det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #13 Skrevet 17. april 2022 det er ingen menneskelig rettighet å få ligge. Anonymkode: 139a8...246 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #14 Skrevet 17. april 2022 Selvfølgelig IKKE! Vi må slutte å tenke på incels som noe ufrivillig, fordi det er det ikke. Vi snakker om gutter/menn som ikke får seg noe pga. elendige holdninger og vaner. Dessuten er det forbausende mange av dem som også forventer å finne en modellkropp... Så nei, det er ingenting IN i incels, de er bare cels pga. egne valg. Anonymkode: 2fcda...874 17 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #15 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det er ingen menneskelig rettighet å få ligge. Anonymkode: 139a8...246 Og det høres utrolig turn off å ligge med noen som du vet kun gjør det fordi de får betalt, eller vedkommende har fått en sexkupong fra NAV. Anonymkode: d48e6...39d 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #16 Skrevet 17. april 2022 Anonymburker skrev (1 minutt siden): Har heller ikke sagt det, bare filosofert litt rundt det. Noen må bukke under inn et samfunn og i 2022 er det et knippe menn som blir prioritert der. Sånn er det. Kroppskontakt kan man kjøpe. Massasje for eksempel. Det er ikke sex, men det er ikke like uetisk å kjøpe. Anonymkode: 6b42b...d3c 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #17 Skrevet 17. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: det er ingen menneskelig rettighet å få ligge. Anonymkode: 139a8...246 Ikke en rettighet nei, men et behov, like mye behov som folk har for å spise å sove. Får jeg ikke sex så er alt ødelagt mentalt til jeg får sex. Jeg fungerer ikke som person. Anonymkode: be43f...b1f 3
Påkrevd Skrevet 17. april 2022 #18 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For noe vrøvel. Ingen er avhengig av sex med et annet menneske. Jeg kunne forstått det hvis det var umulig for en person å få utløsning uten, men altså... Nå må dere som skriver slikt tull finne en annen hobby. Dette er tull. Anonymkode: 34e5a...ead Fordi du ikke er det? Jeg er ikke avhengig av alkohol, og sånn går jeg bare ut fra at andre har det også. Noe annet er vel sprøyt og tull? Støtte til sex gis forøvrig i flere land. Foreløpig kun ved fysiske utfordringer. https://www.cupido.no/articles/164589
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #19 Skrevet 17. april 2022 13 minutter siden, Anonymburker said: Lett å latterliggjøre det med en gang, men når man tenker over hvor mye frustrasjon og sinne mangel på sex kan skape for menn, er det ikke nødvendigvis heeelt bak mål. Det moralske og etiske spørsmålet må veies opp mot samfunnets kostnader med frustrerte og sinte menn. Om man ikke får tatt del i noe så elementært som nære og fysiske forhold, hvilken motivasjon får man da til å bidra ellers i samfunnet? Det er ikke en menneskerett å ha partner, men ingen er heller tjent med at vi får menn som ikke vil bidra i samfunnet ellers. Dessverre må noen tape, og det blir disse mennene. Det lar seg rett og slett ikke gjøre rent praktisk å gi økonomisk støtte til sex, da sexkjøp er forbudt. Kvinner er ikke et objekt. De kan oppsøke terapi og jobbe med seg selv og bearbeide det som plager dem. Det er ikke kvinners ansvar, og en kvinnes kropp skal ikke deles ut for å gjøre menn mindre sinte. Anonymkode: 85371...339 12 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #20 Skrevet 17. april 2022 Anonymburker skrev (12 minutter siden): Lett å latterliggjøre det med en gang, men når man tenker over hvor mye frustrasjon og sinne mangel på sex kan skape for menn, er det ikke nødvendigvis heeelt bak mål. Det moralske og etiske spørsmålet må veies opp mot samfunnets kostnader med frustrerte og sinte menn. Om man ikke får tatt del i noe så elementært som nære og fysiske forhold, hvilken motivasjon får man da til å bidra ellers i samfunnet? Det er ikke en menneskerett å ha partner, men ingen er heller tjent med at vi får menn som ikke vil bidra i samfunnet ellers. Dessverre må noen tape, og det blir disse mennene. Det lar seg rett og slett ikke gjøre rent praktisk å gi økonomisk støtte til sex, da sexkjøp er forbudt. Hadde de vært mindre sinte om de fikk ligge med hvem som helst da? og da snakker jeg ikke om de damene som er 6-10 på utseendeskalaen. Hadde de godtatt en mindre pen dame med hengepupper og lange kjønnslepper, som er 160 høy og 100 kilo? Om de skulle fått økonomisk støtte til sex via nav så tviler jeg på at det er de supermodellene damene som hadde stilt opp for å ligge med incels i bytte mot NAVgaranti. De kvinnene kan få hvem som helst, og hadde vel neppe valgt en sånn type jobb. Legalisering av prostitusjon kunne forsåvidt vært en ide, men etter å blitt kjent med en kvinne som var utsatt for trafikking så er jeg veldig delt. Mange idag har jo onlyfans som er en form for prostitusjon, så incels kan jo betale for det men vil jo da ikke få sexen. Anonymkode: d48e6...39d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå