AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Ja, hvor langt har din eks, din partners eks eller bare noen i deres omgangskrets, vært villig å gå for å hevne seg? Anonymkode: 00326...5ac
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Anmeldt min mann, hennes eks, for seksuelle overgrep mot deres barn. how low can you go, og nei det var ingen snev av mistanke fra politiets side at det var noe sant i det. Anonymkode: 640a0...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anmeldt min mann, hennes eks, for seksuelle overgrep mot deres barn. how low can you go, og nei det var ingen snev av mistanke fra politiets side at det var noe sant i det. Anonymkode: 640a0...ac3 Yikes... for en grusom dame 😳 Anonymkode: 00326...5ac
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Jeg kom hjem til tomt hus. Eneste som stod igjen var PCen min Anonymkode: f94e5...d62 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 Psyko eksen min klarte å manipulere min eneste gode venninne, jeg dumpet ham fordi han var voldelig. Noen måneder etter bruddet kommer den venninnen til meg og begynner å hinte om at han ikke har det så bra, og det var dårlig gjort av meg ting jeg liksom hadde gjort mot ham. Viste seg at de hadde hatt et ganske fint vennskap hvor de baksnakket meg sammen, det var et sjokk. Anonymkode: e366c...608 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Skrevet 17. april 2022 Samboers eks bare forlot ham, helt ut av det blå, etter 5 års samboerskap. Han var på jobb, hun hadde pakket sakene sine, fikset seg bolig og jobb på en helt annen kant av landet i hemmelighet. Han visste INGENTING. Nå kan det jo høres ut som hun rømte fra han fordi han var voldelig, men ingenting peker mot det. Den andre eksen hans har aldri opplevd han slik, og det har heller ikke jeg. Verken foreldrene eller vennene hennes kan heller huske at hun har fortalt dem om noe slikt. Så det viste seg i ettertid at hun har lei av forholdet deres og ville realisere seg selv et annet sted. Men måten å gjøre det på er noe av den slemmeste og styggeste oppførselen jeg har hørt. Anonymkode: e2fc9...14f 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå