AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Dere som ofte trenger tid for dere selv og som i tillegg har kjæreste, hvor ofte er dere med kjæresten og hvor lenge trenger dere tid for å "lade batteriene" før dere er med kjæresten igjen? Flere dager eller? Jeg er en sånn person som raskt blir sliten av å bare være en dag med kjæresten/venner osv og har derfor behov for å være for meg selv etterpå og for meg er det helt greit men det virker som kjæresten har behov for å være oftere med meg enn jeg med hen Vi var på hyttetur sammen i noen dager med rundt 10 andre felles venner og kom hjem på fredag. Når kjæresten kjørte meg hjem spurte hen om vi skulle møtes på lørdag men jeg sa jeg trenger i hvert fall en dag til å slappe av på så vi ble enige om å møtes i dag, men nå kjenner jeg at jeg angrer på at jeg sa ja til det for jeg er forsatt sliten etter hytteturen kjenner jeg og har lysst til å avlyse avtalen i dag men jeg føler meg så frekk da..😓 Flere her som har det sånn? Anonymkode: faa83...151
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Mange introverte har det sånn. Anonymkode: 7c3d5...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå