AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Har truffet en fyr tre ganger, vi har en god connection og bra kjemi. Det er overhodet ikke noe dating inne i bildet, og det er vi begge inneforstått med. Bare sex og kos. Siden det som er mellom oss kun er vennskap/sex, så tillater jeg meg til å sende han meldinger for å f.eks si at jeg har lyst på han. Ikke nudes eller beksrivelse av seksuelle handlinger eller noe annet.... I løpet av 1 måned har jeg sendt 2-3 sånne meldinger, men de faller på stengrunn på en måte. Det virker som om han rett og slett synes det er litt "mye" av en eller annen årsak, enten at han ikke liker det, at han ikke liker meg, at han ikke har like stor sex-drive som meg, eller at faktisk JEG er for "grov". Men jeg synes jo ikke at å si at en har lyst på han er å være for grov (vår relasjon tatt i betrakning). Han vet liksom ikke hva han skal si, så det blir sånn "hehe", eller bare "enig", eller så sier han rett ut at han ikke vet hva han skal svare på slik. Og så blir jeg sittende her på en måte litt og lure. Jeg er ikke flau , jeg er en ganske rett fram person som sier hva jeg føler og mener. Jeg vet ikke hva slags ord jeg skal bruke, men jeg føler at relasjonen da blir litt skeiv, og at jeg har mye mer lyst, er mye mer seksuell og begjærer han mer enn hva han gjør tilbake. Da mister jeg litt tålmodigheten også. Lurer på om jeg har høy sex-lyst.... har aldri møtt noen som vil ha MER sex enn meg! Vet ikke hva jeg spør om , men har noen betraktninger rundt denne situasjonen? k38. Anonymkode: a494d...d65
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 hvis du er 38 år og aldri har møtt noen som har mer sexlyst enn deg selv, så ser det jo ut som at du har ganske så høy sexlyst, kanskje over det vanlige. Og det er ikke noe feil i det. Men da kanskje ikke han kk-en din "rekker" å sende slike meldinger til deg, fordi alltid gjør det hvis du skjønner? Og det at han svarer med "hehe" eller "enig" kan jo bare være at han rett og slett synes det er litt vanskelig/kleint med sexting/flørting over mobilen liksom Anonymkode: 1c04f...afc 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Høres litt sært ut å ikke få respons fra noen man har en seksuell relasjon til 🤷♀️ Virker det som han har lyst på deg da? Anonymkode: af3ab...0c5 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres litt sært ut å ikke få respons fra noen man har en seksuell relasjon til 🤷♀️ Virker det som han har lyst på deg da? Anonymkode: af3ab...0c5 Ja, absolutt. Når vi møtes er han meget lysten. 🙂 Jeg synes det bare er digg å holde piffen oppe, ved å si fra om at jeg har lyst på han og slik.... Anonymkode: a494d...d65 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hvis du er 38 år og aldri har møtt noen som har mer sexlyst enn deg selv, så ser det jo ut som at du har ganske så høy sexlyst, kanskje over det vanlige. Og det er ikke noe feil i det. Men da kanskje ikke han kk-en din "rekker" å sende slike meldinger til deg, fordi alltid gjør det hvis du skjønner? Og det at han svarer med "hehe" eller "enig" kan jo bare være at han rett og slett synes det er litt vanskelig/kleint med sexting/flørting over mobilen liksom Anonymkode: 1c04f...afc Det er jo rimelig håpløst....hahahhaha... jeg vil ikke være i fast forhold, og EN elsker greier ikke møte behovene mine. Så ideelt skulle jeg hatt 5 stk. men det er jo ikke hverken smart eller hyggelig. Anonymkode: a494d...d65
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jo rimelig håpløst....hahahhaha... jeg vil ikke være i fast forhold, og EN elsker greier ikke møte behovene mine. Så ideelt skulle jeg hatt 5 stk. men det er jo ikke hverken smart eller hyggelig. Anonymkode: a494d...d65 jeg ser ikke problemet med å ha flere elskere, kan du ikke bare kjøre på med det om det er det du ønsker? Så lenge det er greit for de også tenker jeg Anonymkode: 1c04f...afc
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #7 Skrevet 17. april 2022 Jo jeg må ha 3-4 stk.😅 Men selvsagt beskytte meg, og være åpen på at jeg treffer flere. Anonymkode: a494d...d65 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #8 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, absolutt. Når vi møtes er han meget lysten. 🙂 Jeg synes det bare er digg å holde piffen oppe, ved å si fra om at jeg har lyst på han og slik.... Anonymkode: a494d...d65 Han har vel bare lyst når han har lyst da, han styrer showet. Er han singel egentlig? Anonymkode: cfa42...230
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. april 2022 #9 Skrevet 17. april 2022 Han er sikkert en slik som ikke blir tent om damen er for på. Han foretrekker vel å være den som tar initiativ.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #10 Skrevet 17. april 2022 En dame uten hemninger er fantastisk, men en dame som er uten hemninger etter bare et par møter vet de fleste menn å passe seg for.. Men ut i fra det du skriver her virker det riktignok å være rimelig uskyldig Anonymkode: 4e4d1...8f8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #11 Skrevet 27. april 2022 Kanskje han ikke liker å tekste? Ta det over telefon istedenfor Anonymkode: 7c62e...6fd
MuffinStud Skrevet 27. april 2022 #12 Skrevet 27. april 2022 Det kan hende han bare ser på det og leser det bokstavelig: Du har lyst på han. Han ser på det, smiler og putter bort telefonen og fortsetter med det han holdt på med. Dette uten at han ser ditt (underforståtte) behov om at han skulle si noe tilbake. Ikke overtolk noe før du har fått en annen respons enn mangel på respons. Spør om dere skal møtes. Da får du svar og hvis han har behov for å kommunisere noe grensesetting, så får du vel vite det da. Vi mannfolk vi mannfolk... 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #13 Skrevet 27. april 2022 Kanskje slikt "språk" er forbeholdt en kjæreste-relasjon for han. Og det kan jeg nesten forstå, dere er enige om å være venner som har sex. Da er han kanskje ikke så veldig interessert i å sende/få tilsendt tekstmeldinger som dette? Han vil bare møtes når dere skal møtes, for å gjøre det dere skal. Mange som er slik. Anonymkode: 05637...b8d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #14 Skrevet 27. april 2022 Hvor ofte har dere sex da, og hvor ofte foretrekker du å ha sex? Synes ikke 2-3 meldinger i måneden er mye, men det er jo tydelig at han ikke er komfortabel med den typen kommunikasjon. Anonymkode: 26251...acb
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #15 Skrevet 27. april 2022 MuffinStud skrev (1 time siden): Det kan hende han bare ser på det og leser det bokstavelig: Du har lyst på han. Han ser på det, smiler og putter bort telefonen og fortsetter med det han holdt på med. Dette uten at han ser ditt (underforståtte) behov om at han skulle si noe tilbake. Ikke overtolk noe før du har fått en annen respons enn mangel på respons. Spør om dere skal møtes. Da får du svar og hvis han har behov for å kommunisere noe grensesetting, så får du vel vite det da. Vi mannfolk vi mannfolk... Sånn er min mann. Alt er bokstavelig og gir lite feedback. Anonymkode: 5dd03...f41
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #16 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje slikt "språk" er forbeholdt en kjæreste-relasjon for han. Og det kan jeg nesten forstå, dere er enige om å være venner som har sex. Da er han kanskje ikke så veldig interessert i å sende/få tilsendt tekstmeldinger som dette? Han vil bare møtes når dere skal møtes, for å gjøre det dere skal. Mange som er slik. Anonymkode: 05637...b8d Det var min første tanke også. Å si slike ting er kanskje for følelsesladet for ham, og han vil ikke oppmuntre deg til å tro at han vil være kjæreste. Anonymkode: dbbf5...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå