AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Jeg støvsuger hver dag, har sprayet med alt av sprayer man får kjøpt. Alikevel kommer dem. 1-2 store husedderkopper pr dag. Jeg finner dem både på bad, i skuffer og skap, plutselig krypende over gulv. Har både katt og hund, men dem liker tydeligvis ikke å spise edderkopper 🤣 Har netting foran vinduene osv… Så er det noen som har noen tips? Anonymkode: 05b05...48d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Edderkopper kommer uansett hva man gjør Anonymkode: a065e...e9b
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Jeg har ikke vært bort i lignende før… Ikke en gang om høsten når dem stort sett trekker inn. Har opplevd en og annen tidligere, men i år er det ekstremt. Anonymkode: 05b05...48d
Daisy_B Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Når du sier du har prøvd alt av sprayer, inkluderer det permetrin? Har brukt permetrin i flere hus, alltid med hell. Men du må spraye der de kommer fra, feks rundt vindu.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 De kommer ofte inn gjennom sprikker rundt mur og ventiler. Og har bol i kjellere. Prøv å spraye både ute og inne rundt hele huset. Anonymkode: 182dd...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå