Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skriver oppgave om et tema jeg har skrevet om før, og er litt redd for å bli tatt i plagiat. Har selvfølgelig prøvd å endre så mye som mulig, men skrivemåten min er jo min uansett. Er derfor redd for å plagiere meg selv, og lurer på om noen har erfaring og anbefaling med plagiatprogrammer? Er det de samme som universitetene bruker? 

Anonymkode: e1cfc...3fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg skriver oppgave om et tema jeg har skrevet om før, og er litt redd for å bli tatt i plagiat. Har selvfølgelig prøvd å endre så mye som mulig, men skrivemåten min er jo min uansett. Er derfor redd for å plagiere meg selv, og lurer på om noen har erfaring og anbefaling med plagiatprogrammer? Er det de samme som universitetene bruker? 

Anonymkode: e1cfc...3fa

Jeg kan i alle fall fortelle deg at å kopiere deler av en oppgave du har skrevet (og innlevert) før, og bytte ut noen setninger og ord her og der, er en meget dårlig idé. Har en eksamensbesvarelse liggende som jeg må ta tak i over påske (er sensor) som endte med nesten 80% treff i plagiatkontrollen på den måten. Til og med skrivefeilene er kopiert med. 
Hvis du skriver på nytt - helt på nytt - uten å se på det du har skrevet før - bør det gå greit. 

Anonymkode: 50378...32c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...