AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Jeg har aldri gjort noe slik før, alltid reist med mann og barn eller venninner. Men nå som jeg er separert har jeg lyst å gjøre noe selv. Ikke noe jorda rundt opplegg men en langweekend i London med en dagstur til Paris? Jeg har slitt med sosial angst i mange år men etter god hjelp fra psykolog har jeg blitt mye tryggere. Føler dette ville være en belønning til megselv. Anonymkode: 84977...3c5 3 5
Påkrevd Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri gjort noe slik før, alltid reist med mann og barn eller venninner. Men nå som jeg er separert har jeg lyst å gjøre noe selv. Ikke noe jorda rundt opplegg men en langweekend i London med en dagstur til Paris? Jeg har slitt med sosial angst i mange år men etter god hjelp fra psykolog har jeg blitt mye tryggere. Føler dette ville være en belønning til megselv. Anonymkode: 84977...3c5 Har hatt flere sånne turer, og for å være helt ærlig, så har det vært de beste😄 Go for it. Hvis du først har lyst og behov for en alenetur, skal det mye til at du angrer etterpå👍 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Min mor pleide alltid å ta en årlig, ukeslang hopp-på-tur til Syden da vi var små. Hun lå på stranda, leste hauger med bøker og bare nøt livet. Da skjønte jeg det ikke. Men nå, som voksen, må jeg si at det høres ut som himmelen. 😊 Dra til Paris eller London eller Tenerife, eller hva enn som passer deg, og kos deg! 😃😊 Anonymkode: 51b4b...4f2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 Kan fungere fint 1-2 ganger men når det er flere år fungerer det ikke og du blir lei og skulle ønske du hadde noen dra på tur sammen med Anonymkode: 29063...589
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Skrevet 17. april 2022 Alenetur må være en drøm og noe jeg med lengsel savner. Her er det familien og andres behov som avgjør aktiviteter. Å sitte på en kafé alene eller å være i skauen alene der den neste timen er bare min, DET er ferie! Anonymkode: 9cf0b...ad0
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #8 Skrevet 17. april 2022 Jeg gjør det ofte (innlands da vel og merke). Går på teater, kino og sportseventer alene også. Elsker det! God tur! ♥️ Anonymkode: 84c28...e79
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #9 Skrevet 17. april 2022 For min egen del er jeg skeptisk til utenlandsturer alene, men det er mitt problem. Derimot har jeg ofte vært på både bilturer, sykkelturer og fotturer alene i Norge og Sverige. Til sommeren planlegger jeg å sykle til en venninne i Sverige (ca. 10 dagers sykling) og overnatte i telt, og så skal vi sykle sammen nordover langs Østersjøkysten i inntil to uker. Slike turer har jeg ofte gjort og aldri opplevd noe skummelt eller farlig. Anonymkode: 3b611...bd3
Gereon Rath Skrevet 17. april 2022 #10 Skrevet 17. april 2022 Det å reise alene er den beste måten å reise på, da kan du gjøre ting i ditt eget tempo og du kan gjøre det du vil, uten å måtte ta hensyn til hva andre vil gjøre. 1
Jdz Skrevet 17. april 2022 #11 Skrevet 17. april 2022 Jeg har mange venner av begge kjønn som reiser jorda rundt alene og jeg elsker å reise alene selv. Sammen med andre også, men det er noe eget med å reise alene. Fikk en del rare blikk på jobb de første gangene jeg gjorde det, men nå bryr jeg meg ikke lenger. Go for it, du kommer ikke til å angre. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #12 Skrevet 17. april 2022 Gjør det! Min første tur alene var til et sted jeg hadde vært før. Kjentes litt tryggere. Nå reiser jeg til ukjente steder og virkelig koser meg. Uansett. Det var en vei å gå. For hver reise så ble det bedre. Anonymkode: 9e4ca...b5e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #13 Skrevet 17. april 2022 Jeg og mannen har feriert hver for oss i over ti år og kunne ikke tenke oss noe annet. Anonymkode: 9d822...7ec
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #14 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan fungere fint 1-2 ganger men når det er flere år fungerer det ikke og du blir lei og skulle ønske du hadde noen dra på tur sammen med Anonymkode: 29063...589 Tull. Har reist alene på turer de siste 12 årene; elsker det. Reiser også på tur sammen med enten barna mine (voksne) eller venner/venninner, men synes de fineste turene er de jeg reiser på alene. Ts, kjør på. Du vil ikke angre. Om det synes skummelt å dra langt avgårde første gangen, dra en helg til Stockholm eller København. Ikke så lang reise, språket er ikke noe problem og det er massevis å finne på/se. Anonymkode: 6bbd9...400 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #15 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan fungere fint 1-2 ganger men når det er flere år fungerer det ikke og du blir lei og skulle ønske du hadde noen dra på tur sammen med Anonymkode: 29063...589 Helt uenig med deg. Det er helt supert å dra på tur alene. Ikke hver gang, men noen ganger i året unner jeg meg tur alene. Drar jeg på storbyferie så går jeg gjerne på kunstmuseum, kirkekonsert ( noe jeg aldri hadde funnet på her hjemme) og kjører trikk til jeg ser ett sted som virker koselig. Går på kafé/bar og bare ser på folk. Det er helt fantastisk, jeg heier på deg🌸 GO FOR IT!!!! Anonymkode: 57717...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 Det høres ut bra, men ikke dra til farlige lander alene inkludert Egypt, Tyrkia, Marokko. Anonymkode: 4df0f...d3b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #17 Skrevet 18. april 2022 Husk, du er ikke alene. Har jo folk rundt deg. Elsker å å reise egenhånd selv. Anonymkode: 5e72e...e34
Melind1985 Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 Ååååå, høres helt topp ut! Hadde nok ikke turt det selv, er for pinglete, men om jeg hadde turt så hadde jeg gjort det uten tvil😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå