AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Jeg har hele livet plages med å i det hele tatt finne min størrelse, 70D/E, og selv da er det ikke sikkert den passer. Det er i hovedsak to problemer som oppstår, enten i lag eller hver for seg; Det ene er at de er så høye under armen at de stikker eller gnager i armhulen. Det andre problemet er at det virker som om cup'ene er så langt fra hverandre, avstanden mellom dem er for stor rett og slett, og puppene faller ut i front av ingenting. Jeg har pupper på fremsiden, ikke under armene... Alle BH'ene jeg har som passer og er behagelig er alle minimizers, som forsåvidt er helt greit for meg. Har EN BH som passer som ikke er en minimizer. Når jeg finner en som passer så pleier jeg å kjøpe alle de har i samme størrelse, går gjerne til samme butikk en annen plass i byen og kjøper enda flere, men sliter de jo ut før eller siden. Jeg har bedt om å bli målt på mange butikker(change, triumph, lokale undertøysbutikker med bh til 2000kr, alle kleskjeder som også fører undertøy osv.), flere ganger på samme butikk men av ulike personer, men vi lander på 70D/E hver gang. Jeg blir spurt om hva slags type BH jeg er ute etter men jeg bryr meg ikke bare dritten passer. Jeg må ha nye BH'er til sommeren, jeg har kun 4 stk og det er alt for lite, særlig når to av dem er utgammel og jeg har måttet dra frem symaskinen for å reparere dem. Hjelp😭 Anonymkode: b30d3...f7c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Jeg synes ikke det har vært vanskelig å finne 70D og E. Både Cubus og Lindex har hatt et bra utvalg i min hjemby. Jeg liker bl.a. disse: https://www.lindex.com/no/p/8000450-80-svart-uvattert-aster-bh https://www.lindex.com/no/p/7775946-80-svart-lilja-t-skjorte-bh-med-blonder Anonymkode: 228e5...a93
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes ikke det har vært vanskelig å finne 70D og E. Både Cubus og Lindex har hatt et bra utvalg i min hjemby. Jeg liker bl.a. disse: https://www.lindex.com/no/p/8000450-80-svart-uvattert-aster-bh https://www.lindex.com/no/p/7775946-80-svart-lilja-t-skjorte-bh-med-blonder Anonymkode: 228e5...a93 Bor i en av Norges største byer og finner nesten aldri:( Men er kanskje mer konkurranse om dem her, jeg vet ikke. Den med mesh kan jeg nok ikke bruke, jeg har sensitiv hud og reagerer ofte på mesh av en eller annen grunn. Må i samme anledning nevne at jeg må ha noe som sparerer brystene(til hverdags i alle fall), ellers får jeg utslett(kan få det etter trening i sportsbh hvor de moses sammen). Huden min er et rasshøl kort fortalt. Anyway, den andre kan kanskje passe, men jeg må jo prøve den og den finnes ikke i min størrelse i min by selvsagt. Anonymkode: b30d3...f7c
Elysian Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Jeg har også god erfaring med Lindex. Har flere av Lilja, som er linket til over, men i andre materialer. Har også litt problemer med mesh pga sensitiv hud. Jeg har funnet ut at 75d passer meg bedre enn 70e i den modellen, selv om 70e er "min" størrelse. Lindex har en sånn "guide" på bh-veggen sin, som kan hjelpe deg i å velge modell. Det var sånn jeg fant frem til hvilke modeller som ville funke best for meg av Lindex sine typer. Nå er det en stund siden jeg handlet der sist, men det kan jo godt være at de har den guiden fortsatt. Det var noe sånt som "denne modellen gir god støtte","Love har full-cup" osv. Noe sånt. Husker ikke ordrett. Ellers har jeg handlet en del fra Freya og Femilet tidligere, men det er så lenge siden så jeg husker ikke modellnavn. Jeg var gått helt over på Lindex og handler mange i samme modell og forskjellige farger når de har salg. Det fine med å ha funnet en modell er at jeg da lett kan legge inn en bestilling på nett. Slipper å styre med å komme meg til butikken.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Elysian skrev (På 18.4.2022 den 14.45): Jeg har også god erfaring med Lindex. Har flere av Lilja, som er linket til over, men i andre materialer. Har også litt problemer med mesh pga sensitiv hud. Jeg har funnet ut at 75d passer meg bedre enn 70e i den modellen, selv om 70e er "min" størrelse. Lindex har en sånn "guide" på bh-veggen sin, som kan hjelpe deg i å velge modell. Det var sånn jeg fant frem til hvilke modeller som ville funke best for meg av Lindex sine typer. Nå er det en stund siden jeg handlet der sist, men det kan jo godt være at de har den guiden fortsatt. Det var noe sånt som "denne modellen gir god støtte","Love har full-cup" osv. Noe sånt. Husker ikke ordrett. Ellers har jeg handlet en del fra Freya og Femilet tidligere, men det er så lenge siden så jeg husker ikke modellnavn. Jeg var gått helt over på Lindex og handler mange i samme modell og forskjellige farger når de har salg. Det fine med å ha funnet en modell er at jeg da lett kan legge inn en bestilling på nett. Slipper å styre med å komme meg til butikken. Sorry for sen respons! Jeg tror jeg har sett den plakaten når du nevner den, problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg skal velge fra den. Full cup kan jeg nesten garantere er for høy i sidene til meg. Balconettes har nesten utelukkende stroppene så langt ut at det gnager nesten i armhulen de også. Jeg har en jeg måtte kjøpe i desperasjon, og så sammenlignet jeg den med en av mine komfortable minimizers; Minimizeren var 3 cm lavere under armen:P Jeg liker også å kjøpe mange når jeg først finner noen som passer, men modellene til de jeg har som er så gode er selvsagt gått ut av produksjon... Typisk. Har en del fett rundt ryggen og armene(genetisk), så kanskje jeg bør slanke meg for å gjør det lettere. Anonymkode: b30d3...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå