Gå til innhold

Plassere noe i urinrøret for seksuell nytelse, fungerer det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror ikke noen som tenner på smerte og bdsm bryr seg om slikt.

Anonymkode: 8dcc1...bd4

Nei, for SSS (Sund sikker samtykkende) er ikke en ting i BDSM miljøet ;) 
For mennesker som driver med dette, kan ikke noe om renslighet. 

• Liker 1

Fortsetter under...

SlemUlv skrev (10 minutter siden):

Nei, for SSS (Sund sikker samtykkende) er ikke en ting i BDSM miljøet ;) 
For mennesker som driver med dette, kan ikke noe om renslighet. 

Selvfølgelig har du en forkortelse for dette og:)

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ødlegge urinrøret sitt frivillig? Ærlig talt, finst det ingen grenser for hvor dumme folk er?? 

Anonymkode: 0cb22...435

Nei, det er faen ikke til å tro:laugh:

visp skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig har du en forkortelse for dette og:)

Det er noe som er blitt brukt i flere år en jeg har vært i miljøet, både i Norge og resten av verden. 
SSC på engelsk 😃

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

og allikevel gjør det, så sier det endel om mennesker som gjør dette.

Det er som alt annet som har med sex og kropp å gjøre. Du skal ikke stikke penis ukritisk inn i noe som helst, og ikke ukritisk noe inn i penis heller. Ingen gjør dette for å "frivillig ødelegge urinrøret".

Her er et sitat fra artikkelen din;

Men interested in this activity should first understand the issues with introducing objects into this passageway, purchase the items involved from reputable businesses and embrace clean practices such as cleaning items regularly and using lubrications specially designed for sensitive areas.

Anonymkode: 29c09...307

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er som alt annet som har med sex og kropp å gjøre. Du skal ikke stikke penis ukritisk inn i noe som helst, og ikke ukritisk noe inn i penis heller. Ingen gjør dette for å "frivillig ødelegge urinrøret".

Her er et sitat fra artikkelen din;

Men interested in this activity should first understand the issues with introducing objects into this passageway, purchase the items involved from reputable businesses and embrace clean practices such as cleaning items regularly and using lubrications specially designed for sensitive areas.

Jaja, tenker det sier det som trengs når DET er det du tar fra artikkelen. Faren for å ødelegge penis og urinrøret er det ikke så nøye med.

NEI, de aller fleste av oss syntes ikke det er greit å risikere å ødelegge deler av kroppen vår for seksuell nytelse!!! Det er på nivå med psykisk forstyrrelser når man jakter ekstreme former for seksuell nytelse foran fungerende helse!

AnonymBruker
anonymLala skrev (2 timer siden):

jeg er ikke nysgjerrig på å teste det ut, men liker å forstå slike ting.  Er dame, og vi får neppe samme nytelse som menn gjør her.

Min kjære og jeg, er på samme viset. Vi har hver våre greier, men liker å forstå hva det går ut på, særlig hvis det er noe begge kan være delaktig i. Å påføre nytelse, eller den lille smerten, gir jo noe til avsenderen også. Men sounding var altså ikke noe for oss. 

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jaja, tenker det sier det som trengs når DET er det du tar fra artikkelen. Faren for å ødelegge penis og urinrøret er det ikke så nøye med.

NEI, de aller fleste av oss syntes ikke det er greit å risikere å ødelegge deler av kroppen vår for seksuell nytelse!!! Det er på nivå med psykisk forstyrrelser når man jakter ekstreme former for seksuell nytelse foran fungerende helse!

Jeg er i prinsippet enig med deg, men du drar det helt til ytterpunktet. Det er forskjell på suging og deepthroating,  og fingring vs fisting med knyttneven. På ett nivå kan alt bli skadelig, og ikke minst mentalt.  

• Liker 1
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er i prinsippet enig med deg, men du drar det helt til ytterpunktet. Det er forskjell på suging og deepthroating,  og fingring vs fisting med knyttneven. På ett nivå kan alt bli skadelig, og ikke minst mentalt.  

Helt enig med deg. Folk har ubeskyttet sex daglig og risikerer skjønnsykdommer for eksempel, men det er helt normalt og akseptert på en annen måte, selv om det kan være like farlig. Heldigvis finnes det god informasjon om forebygging her.

Alt kan nok gjøres tryggere, så lenge det finnes nok og tilgjengelig informasjon (noe det tydeligvis ikke gjør om dette dessverre). Så kunne vi kanskje alle bidratt til å fjerne skammen rundt det. Ut i fra det lille jeg vet om dette ser det ut til at om det faktisk går galt, vil folk heller drøye med å oppsøke hjelp og heller leve i smerter/risikere permanente skader for å slippe stigmaet , og det er jo ikke bra på noen måte. Dette skjer oftere enn de værste skrekkhistoriene som deles i media, så behovet er jo til stede.

Endret av anonymLala
  • Liker 1
anonymLala skrev (3 minutter siden):

noe det tydeligvis ikke gjør om dette dessverre)

Et sted går faktisk grensen. Herregud, vi er hva vi er pga darwinismen:laugh:

De som satt i hulene og stakk pinner opp gjennom urinrøret klarte muligens ikke å formere seg:)

6 minutter siden, visp said:

Et sted går faktisk grensen. Herregud, vi er hva vi er pga darwinismen:laugh:

De som satt i hulene og stakk pinner opp gjennom urinrøret klarte muligens ikke å formere seg:)

Skjerp deg nå. Enten du liker det eller ikke er dette realiteten.

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er vel sånne greier som bdsm gærningene driver med. Er helt sjukt hva de kan finne på. 🤷‍♂️

Anonymkode: 52d6c...360

Et lite tips bare😅

Troll.jpg

anonymLala skrev (47 minutter siden):

Alt kan nok gjøres tryggere, så lenge det finnes nok og tilgjengelig informasjon (noe det tydeligvis ikke gjør om dette dessverre).

Ikke? 🤔
Så det stod ikke informasjon i artikkelen delt over? Om hvordan gjøre dette tryggere?
Og det finnes seff ikke andre sider med informasjon om hvordan gjøre sounding tryggere.. 

Annonse
2 hours ago, SlemUlv said:

Ikke? 🤔
Så det stod ikke informasjon i artikkelen delt over? Om hvordan gjøre dette tryggere?
Og det finnes seff ikke andre sider med informasjon om hvordan gjøre sounding tryggere.. 

Jo, og den måtte jeg lete etter. Visste ikke hva jeg skulle søke etter før en annen bruker her nevnteordet  ‘’sounding’’. Det finnes nok, men er ikke så kjent. Du ser selv her hvor mange det er som ikke ser ut til å ha hørt om dette før, så er det aldri feil med mer informasjon om trygg utførelse.

AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 13.48):

https://www.dagbladet.no/nyheter/gjorde-sjokkfunn-i-urinroret/75870258

Altså, funker det slik? At en mann kan oppnå nytelse ved å tre en ledning inn i urinrøret? Høres helt rart ut for meg. En ting er hvis personen tenner på å gjøre det, men GIR det fysisk nytelse?

Helt magisk følse med sounding stick med kuler på… sinnsykt sterk orgasme under slik lek

• Liker 1
AnonymBruker
Dominas leketøy skrev (1 time siden):

Helt magisk følse med sounding stick med kuler på… sinnsykt sterk orgasme under slik lek

Utrolig hvor forskjellig vi kan oppleve ting gitt. Men så har jeg "frivillig ødelagt" penis med helt andre ting,  så kanskje derfor. 

AnonymBruker

Bare jeg som har vært på Reperbahn i Hamburg? Den litt utvidede delen (gjerne i kjelleren) av ymse sexsjapper har ett litt større utvalg av gjenstander til dette formålet enn jeg er komfortabel med. Får vondt bare med tanken.. Da det er ei greie som blir solgt (sammen med diverse nåler og annet medisinsk utstyr) så må det jo fungere for noen. Hver sin lyst, men det virker litt spesielt med vridde stålpinner på størrelse med ett normalt sugerør som skal opp i urinrøret. 

Anonymkode: 36c6e...0a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...