AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Hei! Jeg sitter her nå og vet at typen min var utro i går kveld. Han har vært på hyttetur med en gjeng, hvor jeg også ble invitert. Jeg jobbet hele påsken, så jeg kunne ikke bli med. En venninne jeg ikke har snakka med på lenge, tok kontakt med meg i går. Hun spurte om det var slutt mellom meg og typen. Viser seg at han har rotet med en av jentene som var med på hytteturen. Han vet ikke at jeg vet. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Er i sjokk, forbanna, knust. Vet ikke om jeg orker å ta det opp, om jeg bare skal gjøre det slutt uten forvarsel. Vil at han skal kjenne på konsekvensene. Er i ubalanse nå og trenger råd Anonymkode: 8c9ba...31e 2 26
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 *venninna tok kontakt med meg i dag Anonymkode: 8c9ba...31e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 17. april 2022 En gang utro, alltid utro. Dump søppelet og finn en kjæreste som respekterer deg. Anonymkode: 41804...13a 39 4 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Han er ikke verdt tiden din. Dump han, du fortjener mye bedre. Anonymkode: ab56c...ee5 8 3
Raven.Writingdesk Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei! Jeg sitter her nå og vet at typen min var utro i går kveld. Han har vært på hyttetur med en gjeng, hvor jeg også ble invitert. Jeg jobbet hele påsken, så jeg kunne ikke bli med. En venninne jeg ikke har snakka med på lenge, tok kontakt med meg i går. Hun spurte om det var slutt mellom meg og typen. Viser seg at han har rotet med en av jentene som var med på hytteturen. Han vet ikke at jeg vet. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Er i sjokk, forbanna, knust. Vet ikke om jeg orker å ta det opp, om jeg bare skal gjøre det slutt uten forvarsel. Vil at han skal kjenne på konsekvensene. Er i ubalanse nå og trenger råd Anonymkode: 8c9ba...31e Hvordan vet venninna di dette? Var hun med på hytteturen? Hvordan er forholdet ditt ellers til kjæresten din? Sender deg mange virituelle klemmer og trøst ❤️ 2 1
anonymbruker2312 Skrevet 17. april 2022 #6 Skrevet 17. april 2022 Ta en prat med han og si det slik det er, at du har fått vite det og har bestemt deg for å gjøre det slutt. Så typisk som det er kommer han mest sannsynlig til å nekte for det, men det må du aldeles ikke høre på. 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #7 Skrevet 17. april 2022 Uff… dette var trist og jeg kjenner det i magen når jeg leser om det. Hva du skal gjøre nå er ikke lett å si når det er så ferskt og du ikke har fått konfrontert han med det ennå. Jeg tror jeg hadde fokusert på å finne ut hva som egentlig har skjedd. Har han vært utro før? Er du er en person som vil greie å tilgi ? Det kan gå årevis før en tør å stole på han om en blir værende i forholdet. Deres alder og ønsker om fremtiden ? Det å avslutte forholdet vil kanskje gi deg en bedre selvfølelse og selvtillit lenger frem.. Da slipper du å engste deg om han vil gjøre det igjen. Finn ut om han er noe å satse på nå når han har stilt seg i et annet lys enn før Anonymkode: 06e5a...196 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #8 Skrevet 17. april 2022 Hva betyr "rotet med"? (kan mye norsk, men tysk er mitt morsmål) Anonymkode: ad60c...a1f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #9 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva betyr "rotet med"? (kan mye norsk, men tysk er mitt morsmål) Anonymkode: ad60c...a1f Å kysse/ kline. Anonymkode: 4231c...f4c 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #10 Skrevet 17. april 2022 Raven.Writingdesk skrev (23 minutter siden): Hvordan vet venninna di dette? Var hun med på hytteturen? Hvordan er forholdet ditt ellers til kjæresten din? Sender deg mange virituelle klemmer og trøst ❤️ Hun var ikke der, men er venninne med en av de som var med. Men det er ingen tvil om at det hun sier stemmer. Det viser seg at det har vært en flørt over litt tid mellom typen min og hun jenta. Kan ha skjedd mer enn det andre har sett for alt jeg vet. Er takknemlig for å ha blitt fortalt det, Samtidig som jeg er kvalm og skulle ønske jeg ikke visste det, det gjør så ufattelig vondt Jeg og typen er nære, nesten som bestevenner. Eller var Anonymkode: 8c9ba...31e 13
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #11 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva betyr "rotet med"? (kan mye norsk, men tysk er mitt morsmål) Anonymkode: ad60c...a1f Kline, men kan ha skjedd mer også Anonymkode: 8c9ba...31e 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #12 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Uff… dette var trist og jeg kjenner det i magen når jeg leser om det. Hva du skal gjøre nå er ikke lett å si når det er så ferskt og du ikke har fått konfrontert han med det ennå. Jeg tror jeg hadde fokusert på å finne ut hva som egentlig har skjedd. Har han vært utro før? Er du er en person som vil greie å tilgi ? Det kan gå årevis før en tør å stole på han om en blir værende i forholdet. Deres alder og ønsker om fremtiden ? Det å avslutte forholdet vil kanskje gi deg en bedre selvfølelse og selvtillit lenger frem.. Da slipper du å engste deg om han vil gjøre det igjen. Finn ut om han er noe å satse på nå når han har stilt seg i et annet lys enn før Anonymkode: 06e5a...196 Er i slutten av 20 åra og skulle bygge et liv sammen. Tror ikke jeg klarer å tilgi dette, føler meg forrådt og gjort til latter. Klarer ikke å tenke klart nå Anonymkode: 8c9ba...31e 6 15
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #13 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er i slutten av 20 åra og skulle bygge et liv sammen. Tror ikke jeg klarer å tilgi dette, føler meg forrådt og gjort til latter. Klarer ikke å tenke klart nå Anonymkode: 8c9ba...31e Jeg tror jeg hadde konfrontert han først, tenk om det ikke stemmer? Men, når det er sagt så hadde ikke jeg giddet å bygge en fremtid med han om det stemte. Hadde heller ikke akseptert klining..... Anonymkode: c33bb...95f
Hulderen Skrevet 17. april 2022 #14 Skrevet 17. april 2022 Ikke gjør noe overilt. Først må du finne ut hva som virkelig har skjedd. Hun venninnen som ikke en gang var til stede, er ikke et pålitelig vitne. 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #15 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er i slutten av 20 åra og skulle bygge et liv sammen. Tror ikke jeg klarer å tilgi dette, føler meg forrådt og gjort til latter. Klarer ikke å tenke klart nå Anonymkode: 8c9ba...31e Det skjønner jeg blir vanskelig. Å starte et familieliv med utroskap i bånn er ikke noe å bygge på. Forsøk å sette deg som nr 1 i denne vonde situasjonen ❤️ Anonymkode: 06e5a...196 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #16 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hei! Jeg sitter her nå og vet at typen min var utro i går kveld. Han har vært på hyttetur med en gjeng, hvor jeg også ble invitert. Jeg jobbet hele påsken, så jeg kunne ikke bli med. En venninne jeg ikke har snakka med på lenge, tok kontakt med meg i går. Hun spurte om det var slutt mellom meg og typen. Viser seg at han har rotet med en av jentene som var med på hytteturen. Han vet ikke at jeg vet. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Er i sjokk, forbanna, knust. Vet ikke om jeg orker å ta det opp, om jeg bare skal gjøre det slutt uten forvarsel. Vil at han skal kjenne på konsekvensene. Er i ubalanse nå og trenger råd Anonymkode: 8c9ba...31e Ikke få dette til å bli hevn. Det er du som må ta et valg. Du konfronterer han og gjør det slutt / du konfronterer han og velger å fortsette å være sammen med han / du sier ikke noe og fortsetter som før. Det er ditt valg. Men livet blir ikke bedre av å hevne seg. Han er nok fult klar over konsekvensene, at du kan finne det ut og gjøre det slutt. Likevel har han vært utro til tross for at en venninne som kjenner dere begge var med. Han er nok ikke like involvert i forholdet som før og er muligens på vei ut selv. Anonymkode: b285e...cbb 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #17 Skrevet 17. april 2022 Jeg ville ha gitt ham en sjanse til å inrømme alt og forklare seg før jeg sa noe. Spør ham direkte om det er noe han vil fortelle fra hytteturen som du burde vite om. Sier han ikke noe om det ville jeg angrepet og slengt fakta på bordet! Anonymkode: d3b60...a52 18
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #18 Skrevet 17. april 2022 Send han melding at dere må snakke når han kommer hjem igjen. Ikke si noe mer. La han steike i sitt eget fett. Avslutt forholdet når han er tilbake fra hytten. Det er jo ikke noe å lure på en gang. Anonymkode: 796fc...5f9 12
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #19 Skrevet 17. april 2022 Buhu… typen har klinet med noen andre. Seriøst? Er det så forferdelig? 😅 Komiskt hvor usikker og konservativ folk er her inne. Hun venninna som tok kontakt med deg bør forøvrig skjerpe seg. Hun satt vel med ståpikk klar i iver for å fortelle deg. Typisk kvinner! Lukter det drama noen plass er dere på! Anonymkode: b602c...d22 5
Raven.Writingdesk Skrevet 17. april 2022 #20 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hun var ikke der, men er venninne med en av de som var med. Men det er ingen tvil om at det hun sier stemmer. Det viser seg at det har vært en flørt over litt tid mellom typen min og hun jenta. Kan ha skjedd mer enn det andre har sett for alt jeg vet. Er takknemlig for å ha blitt fortalt det, Samtidig som jeg er kvalm og skulle ønske jeg ikke visste det, det gjør så ufattelig vondt Jeg og typen er nære, nesten som bestevenner. Eller var Anonymkode: 8c9ba...31e Er han på hytta der enda? Jeg synes kanskje det jeg har streket under er det værste, om dette har bygget opp over tid også drar han på denne turen uten deg. Du bør ikke være alene nå. Har du noen du kan ringe? Dra hjem til familien din? Få støtte av noen? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå