Gå til innhold

kviser rundt munn etter oralsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde oralsex med ei jente her om dagen.  Det gikk kjempefint synes jeg og jeg merket ikke til noe stram lukt eller smak. Men dagen etterpå hadde jeg veldig sår hud rundt munnen/på haken, litt sånn gnagsår-vibes. Litt vondt i halsen også. Tenkte det var fordi jeg var litt røff og kanskje hun ikke var helt nybarbert (husker ikke helt). Også ble det litt bedre dagen etter, altså i går, så jeg tenkte det gikk fint. Men i dag har hele det gnagsår-området plutselig blitt til en haug kviser i stedet?? Jeg har en klump under tungen også, på den strengen. 

Er dette uvanlig? Jeg hadde sminke på når vi hadde sex og jeg vasket ikke fjeset før lenge etterpå, kan det være årsaken? Er det noe jeg bør ta opp med henne? Hun har aldri hatt sex, kun blitt voldtatt én gang for mange mnd siden. Usikker på om hun sjekket seg for kjønnssykdommer i etterkant, men hun får behandling for PTSD. Vil helst ikke bringe det opp om jeg ikke må, vil ikke påføre henne skam. Hun er bestevenninnen min og jeg ville bare gi henne en god seksuell opplevelse for første gang... 

Anonymkode: 54cca...021

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har fått herpes. Skikkelig også. 
Dra til legen på akutt-time til tirsdag, så får du svaret på det du lurer på. 

Endret av kraftwerk
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være friksjonssår som har blitt litt infisert, men det kan også være herpes og/eller klamydia. 

Hvis du tester deg så kan du gi informasjon til henne istedenfor at du ber hun teste seg først.

Anonymkode: 28557...435

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kommet meg fort til lege for å få tatt en dyrkningprøve av "kvisene" det kan fortelle deg om det er herpes og eventuelt om det er hsv 1 eller 2

Anonymkode: eeb7d...508

AnonymBruker
Skrevet
kraftwerk skrev (1 minutt siden):

Du har fått herpes.

Ganske sikker på at jeg har hatt herpesutbrudd før altså.... Men det er jo sår på leppa, dette er på huden på haken og over leppa og det var først "skrubbsår" som nå har blitt til helt vanlige kviser..? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ganske sikker på at jeg har hatt herpesutbrudd før altså.... Men det er jo sår på leppa, dette er på huden på haken og over leppa og det var først "skrubbsår" som nå har blitt til helt vanlige kviser..? 

Ah vel, hvis du tror du har hatt herpes før så kjenner du nok forskjellen, tipper huden din ble irritert av saftene hennes eller friksjonsår

Anonymkode: eeb7d...508

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan være friksjonssår som har blitt litt infisert, men det kan også være herpes og/eller klamydia. 

Hvis du tester deg så kan du gi informasjon til henne istedenfor at du ber hun teste seg først.

I følge det jeg har lest på nett ser det ikke ut til å være klamydia iallefall. 

"Hvis symptomer gjør seg gjeldende, noe de i de fleste tilfeller ikke vil, er det som regel etter 1-3 uker etter smittetidspunkt  at de vil være synlige/merkes.

Andre symptomer er:

Smerter når du svelger.

Smerter i halsen når du snakker.

Smerter i halsen vil gjøre det ukomfortabelt å svelge.

Feber. (behøver ikke å inkludere smerter i halsen)" 

Jeg hadde litt vondt i halsen dagen etterpå, men det pleier jeg ofte å ha etter jeg har drukket uansett (noe vi gjorde). Jeg tester meg absolutt om dere tenker det er viktig, men ut i fra det jeg leser her så er det ingenting som tilsier at jeg har fått klamydia i hvert fall... Og herpes er vel sår på leppene/inni munnen? Jeg har ikke gått til lege med det før men jeg har fått "forkjølelsessår" og alle sier jo det egentlig er herpes. Da er det store sår på leppa som har kommet uten noen underliggende årsaker. 

Er det noe annet det kanskje kan være eller er det safe to say at det bare var friksjon? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

I følge det jeg har lest på nett ser det ikke ut til å være klamydia iallefall. 

"Hvis symptomer gjør seg gjeldende, noe de i de fleste tilfeller ikke vil, er det som regel etter 1-3 uker etter smittetidspunkt  at de vil være synlige/merkes.

Andre symptomer er:

Smerter når du svelger.

Smerter i halsen når du snakker.

Smerter i halsen vil gjøre det ukomfortabelt å svelge.

Feber. (behøver ikke å inkludere smerter i halsen)" 

Jeg hadde litt vondt i halsen dagen etterpå, men det pleier jeg ofte å ha etter jeg har drukket uansett (noe vi gjorde). Jeg tester meg absolutt om dere tenker det er viktig, men ut i fra det jeg leser her så er det ingenting som tilsier at jeg har fått klamydia i hvert fall... Og herpes er vel sår på leppene/inni munnen? Jeg har ikke gått til lege med det før men jeg har fått "forkjølelsessår" og alle sier jo det egentlig er herpes. Da er det store sår på leppa som har kommet uten noen underliggende årsaker. 

Er det noe annet det kanskje kan være eller er det safe to say at det bare var friksjon? 

Kun en lege som kan svare på sånne spørsmål. Helsestasjonen for ungdom åpner vel også opp igjen etter påsken.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kun en lege som kan svare på sånne spørsmål. Helsestasjonen for ungdom åpner vel også opp igjen etter påsken.

Kvisene kommer jo til å være borte innen jeg får legetime. Hva skal de sjekke? 

Jeg er forøvrig litt for gammel for helsestasjon for ungdom. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er en god venninne. 

Anonymkode: f8de2...b73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...