Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #3 Skrevet 3. november 2005 Litt rotete side, men det gikk jo greit. Det som kanskje overrasker meg mest er at du VISER fram kjolen din. Hadde jeg skulle hatt sånn bryllup som det ser ut som du legger opp til, så ville jeg at kjolen skulle kommet som en overraskelse.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #4 Skrevet 3. november 2005 Hmm. Er litt enig i det med at du kanskje burde holde kjolen tilbake,. særlig om du har bestemt deg 100%? Ringen var kjempefine de, likte særlig de ytterste ringene, især den til venstre! Ser ut som det blir lekkert og gjennomført det du planlegger. Hva med å legge ut alle ideer på siden, men ikke si hva du bestemmer deg for med en gang, så folk kan lure litt.. Men selv tror jeg ikke at jeg vil høre alles meninger om ditt og datt, kun hvis jeg virkelig trenger hjelp med å bestemme meg. Særlig når det er noe som er helt bestemt. F.eks så jeg ei her som spurte om hva slags undertøy hun skulle ha i den stoppeløse kjolen, hun hadde store oupper og kjolen hadde hun allerede ferdig. IKKE stroppeløs, du MÅ velge noe annet , det blir ikke fint var svarene... Skjønner?
kitekatt Skrevet 4. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2005 Hmm. Er litt enig i det med at du kanskje burde holde kjolen tilbake,. særlig om du har bestemt deg 100%? Ringen var kjempefine de, likte særlig de ytterste ringene, især den til venstre! Ser ut som det blir lekkert og gjennomført det du planlegger. Hva med å legge ut alle ideer på siden, men ikke si hva du bestemmer deg for med en gang, så folk kan lure litt.. Men selv tror jeg ikke at jeg vil høre alles meninger om ditt og datt, kun hvis jeg virkelig trenger hjelp med å bestemme meg. Særlig når det er noe som er helt bestemt. F.eks så jeg ei her som spurte om hva slags undertøy hun skulle ha i den stoppeløse kjolen, hun hadde store oupper og kjolen hadde hun allerede ferdig. IKKE stroppeløs, du MÅ velge noe annet , det blir ikke fint var svarene... Skjønner? ← Siden er kun beregnet på meg selv, forloverne mine og et par veninner i utlandet som vil følge med. Ikke gjestene. Det er ingen andre som har adressen til den siden Også dere jentene her inne da! Men det er jo liksom greit. Her viser vi jo frem det ene og det andre til hverandre og ber om råd og tips
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 Syns du har laget en morsom side jeg. Kjekt å samle alle idèer og tanker på samme sted. Lekker kjole.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #8 Skrevet 4. november 2005 Ok! Da skjønner jeg Ble vel ledet av at den over meg misforsto også! Jeg synes da at det var en kjempefin side, og morsomt å se alle tingene sammen Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2005 #10 Skrevet 4. november 2005 super lekkert! jeg vil også gå for det undertøyet...
kitekatt Skrevet 4. november 2005 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2005 super lekkert! jeg vil også gå for det undertøyet... ← Har bestilt det på http://www.barenecessities.com/Dominique-L...49_,search,.htm Men jeg har en venninne i USA, de sender ikke utenfor Usa og Canada...men hvis du kjenner noen der, er det ikke noe problem Kan si fra når jeg får det om hvordan det var
kitekatt Skrevet 4. november 2005 Forfatter #12 Skrevet 4. november 2005 Du må ikke la deg lede! ← hm?
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #13 Skrevet 4. november 2005 Kjempeflott side! Lykke til i den videre planleggingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå