Gå til innhold

Sendte bilde til barndomsflamme uten svar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var rundt 14 år, var jeg på ferie i et annet land og traff min «første kjæreste». Veldig uskyldige greier, vi gikk rundt og leide hender og da jeg skulle dra hjem til Norge, fikk jeg mitt første kyss. Og han sitt. 

Vi brevvekslet noe da jeg dro hjem, men så mistet vi kontakten, naturlig nok.

Dette er 25 år siden. For ca 10 år siden fant jeg ham igjen på Facebook og vi skrev et par meldinger fram og tilbake. Morsomt å mimre. 

For et par dager siden fant jeg et gammelt fotoalbum da jeg skulle flytte, fra denne ferien jeg var på som barn. Der fant jeg et bilde av denne gutten, så jeg tenkte det ville være morsomt å sende ham det (kun med teksten «se hva jeg fant i dag😄»). Jeg synes i hvert fall det ville vært gøy å fått et 20 år gammelt bilde av meg som noen hadde i et fotoalbum? Jeg tok kanskje feil.

For nå føler jeg meg dum og teit. Han har åpnet meldingen/bilde for lengst, men svarte ikke på den. Kunne vel ha svart et eller annet, om ikke annet en tommel opp?😅 Var det teit/creepy av meg å sende det bildet? 

Anonymkode: 3c25d...849

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Men kanskje skjer fet ting i livet hans for tida (kanskje er han på tur, kanskje driver han og flytter, kanskje er han deppa)- det er ganske lite som skal til for å glemme å svare på en melding fra noen du bare møtte da du var barn og antakeligvis aldri møter igjen, uten at det betyr at han ikke VIL svare

Anonymkode: 76d7f...472

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mine barn låner ofte min telefon for å spille litt, eller se på nrksuper mens jeg halvslumrer. Dersom jeg da får en messengermelding, så kommer de ofte borti dem -slik at de åpnes, før de lukker dem igjen. 

Jeg ser dermed ikke meldingen, selv om avsender tror jeg har lest den. 

Anonymkode: 9df7e...b12

AnonymBruker
Skrevet

Du tenker ikke at mannen i dag kanskje er i et forhold, gift og har barn? Det du gjorde er respektløst. Hva var intensjonen? Få han til å besøke deg? Bli elskeren din?? Tåplige kvinnfolk som holder på slikt.

Anonymkode: 3814d...a33

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du tenker ikke at mannen i dag kanskje er i et forhold, gift og har barn? Det du gjorde er respektløst. Hva var intensjonen? Få han til å besøke deg? Bli elskeren din?? Tåplige kvinnfolk som holder på slikt.

Anonymkode: 3814d...a33

Det er kun et gammelt bilde hun har sendt, kan ikke beskrives som tåpelig.

Men jeg er enig med deg i at han kanskje er i et forhold siden han ignorerer, eller det kan være en forglemmelse, men da er han ikke spesielt interessert.

TS, bare ta det rolig, ingen skade har skjedd. Jeg ville bare tatt hintet og latt være å sende noe mer. Kanskje viste han det du sendte til en kjæreste/kone, og hun tolket det som at du forsøker å gjenoppta kontakten med ham, derav ikke noe respons...

Anonymkode: 47b28...288

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...